افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 30 September , 2024
3

کارمندان اپل از این برنامه آیفون راضی نیستند

  • کد خبر : 19303
کارمندان اپل از این برنامه آیفون راضی نیستند

به گفته منابع آگاه، مدیران ارشد اپل با احتیاط به سیری نزدیک می شوند زیرا نگران هستند که دستیار صوتی در پاسخ های خود اشتباه کند. به گزارش صبح امروز خبرگزاری، در گزارشی اختصاصی به نقل از منابع آگاه، تیم های اپل که بر روی دستیار صوتی سیری و هوش مصنوعی کار می کنند، در […]

به گفته منابع آگاه، مدیران ارشد اپل با احتیاط به سیری نزدیک می شوند زیرا نگران هستند که دستیار صوتی در پاسخ های خود اشتباه کند.

به گزارش صبح امروز خبرگزاری، در گزارشی اختصاصی به نقل از منابع آگاه، تیم های اپل که بر روی دستیار صوتی سیری و هوش مصنوعی کار می کنند، در شرایط نسبتا پرتنشی قرار دارند.

به گفته این نشریه، «ناکارآمدی سازمانی و عدم جاه‌طلبی» باعث شده است که تلاش‌های اپل برای بهبود سیری و فناوری به کار رفته در این دستیار صوتی به نتیجه مشخصی ختم نشود.

ناکارآمدی که اطلاعات از آن صحبت می کند باعث شده اپل در زمینه هوش مصنوعی از رقبایی مانند OpenAI، مایکروسافت و گوگل عقب بماند. با توجه به این شرایط چندین کارمند اپل آینده این شرکت را زیر سوال برده اند.

گزارش اطلاعات جدید بر اساس مصاحبه با بیش از 30 کارمند سابق اپل که روی پروژه های هوش مصنوعی و یادگیری ماشین کار می کردند، نوشته شده است.

در اوایل ماه جاری، نیویورک تایمز در گزارش دیگری به پایگاه داده قدیمی سیری و مشکلات اپل در بهبود این دستیار صوتی اشاره کرد.

یکی از مشکلات بزرگی که تیم سیری با آن مواجه است، حفظ کارمندان در این بخش است.

منابع آگاه می گویند سه نفر از مهندسان پروژه سیری اپل را ترک کردند و به گوگل پیوستند. این سه مهندس که در سال 2019 پس از خرید استارت آپ Laserlike به اپل پیوستند، معتقد بودند که گوگل شرکت بهتری برای پروژه های هوش مصنوعی است.

مدیرعامل ساندار پیچای ظاهراً شخصاً از آنها خواسته است که آنها را در گوگل استخدام کنند. از سوی دیگر، تیم کوک، مدیر عامل اپل، تلاش کرد تا آنها را حفظ کند اما در نهایت شکست خورد.

اطلاعات می گوید کارمندان اپل دستیار صوتی سیری را جدی نمی گیرند و دید مثبتی به این سرویس ندارند. در مقطعی، تیمی که روی هدست واقعیت ترکیبی Reality Pro کار می‌کرد، آنقدر از سیری ناراضی بودند که می‌خواستند «راه‌های جایگزین» برای کنترل هدست از طریق دستورات صوتی ایجاد کنند.

به گفته منابع آگاه، مدیران ارشد اپل با احتیاط به سیری نزدیک می شوند زیرا نگران هستند که دستیار صوتی در پاسخ های خود اشتباه کند.

ChatGPT قبلاً بارها چنین اشتباهاتی را مرتکب شده است، اما اپل شرکتی بسیار بزرگتر از OpenAI است و باگ سیری می تواند برای کسانی که در کوپرتینو هستند بسیار مشکل ساز باشد.

ظاهراً کارمندان اپل «تردید» دارند که این شرکت بتواند سرویسی در مقیاس ChatGPT را با سیری در دسترس مخاطبان قرار دهد.

نوشته شده توسط کارمندان اپل که از این اولین چیزی که در نمایش صبحگاهی آیفون خوشحال نیستند، راضی نیستند. ظاهر شد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=19303

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.