افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 21 October , 2024
3

مسکو: روند صلح فلسطین و اسرائیل بدون آتش بس غیرممکن است

  • کد خبر : 192858
مسکو: روند صلح فلسطین و اسرائیل بدون آتش بس غیرممکن است

سفیر روسیه در سازمان ملل متحد اعلام کرد که از سرگیری روند حل و فصل مناقشه فلسطین و اسرائیل بدون آتش بس غیرممکن خواهد بود. به گزارش ایسنا، واسیلی نبنزیا، سفیر روسیه در سازمان ملل متحد چهارشنبه شب در سخنرانی خود در نشست شورای امنیت درباره وضعیت غرب آسیا از جمله مسئله فلسطین گفت: ما […]

سفیر روسیه در سازمان ملل متحد اعلام کرد که از سرگیری روند حل و فصل مناقشه فلسطین و اسرائیل بدون آتش بس غیرممکن خواهد بود.

به گزارش ایسنا، واسیلی نبنزیا، سفیر روسیه در سازمان ملل متحد چهارشنبه شب در سخنرانی خود در نشست شورای امنیت درباره وضعیت غرب آسیا از جمله مسئله فلسطین گفت: ما پیوسته و بدون شک از آتش بس فوری بشردوستانه حمایت کرده ایم. ” ابتدا به غزه اشاره می کنیم. با این حال، حملات اجباری نیروهای اسرائیلی علیه کرانه باختری و همچنین بمباران خط آبی با لبنان و حملات خودسرانه علیه خاک سوریه باید فورا متوقف شود.

به گزارش خبرگزاری تاس، سفیر روسیه در سازمان ملل افزود: بدون توقف درگیری ها، دسترسی معنادار بشردوستانه به همه نیازمندان، آزادی همه اسرا و بهبود روند حل و فصل فلسطین امکان پذیر نخواهد بود. اسرائیل در یک پایگاه شناخته شده بین المللی امکان پذیر است.

این دیپلمات روس در پایان تاکید کرد: سران سازمان ملل در تمامی سطوح به اتفاق آرا از آتش بس فوری و فراگیر به عنوان پیش نیاز ارائه کمک های بشردوستانه در مقیاس مناسب حمایت می کنند.

شبکه 12 تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد که دیوید بارنیا رئیس موساد در کابینه جنگی این رژیم سند اصول توافق احتمالی مبادله اسرا با حماس را منتشر کرد که شامل آزادی 35 صهیونیست دستگیر شده در غزه می شود. فاز اول جبهه آتش بس 35 روزه

علاوه بر این، تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد که پس از گذشت این 35 روز، امکان تمدید آتش بس برای یک هفته دیگر برای انجام مذاکرات درباره امکان تکمیل مرحله دوم توافق که شامل آزادی این جوان می شود، وجود دارد. مردم. . و “همه افرادی را که حماس سرباز می خواند.”

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=192858

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.