افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
2

همسر بهنوش بختیاری به این بازیگر ابراز علاقه کرد

  • کد خبر : 192852
همسر بهنوش بختیاری به این بازیگر ابراز علاقه کرد

واکنش جالب بهنوش بختیاری برای ابراز عشق به همسرتان بهنوش بختیاری بازیگر سینما و تلویزیون که با ایفای نقش در مجموعه های مختلف تلویزیونی مانند خانه به دوش، شبای برره، جایزه بزرگ و … به شهرت رسیده است، پیامی از همسرش در فضای مجازی منتشر کرد و واکنش جالبی به این بیان داشت. از عشق. […]

واکنش جالب بهنوش بختیاری برای ابراز عشق به همسرتان

بهنوش بختیاری بازیگر سینما و تلویزیون که با ایفای نقش در مجموعه های مختلف تلویزیونی مانند خانه به دوش، شبای برره، جایزه بزرگ و … به شهرت رسیده است، پیامی از همسرش در فضای مجازی منتشر کرد و واکنش جالبی به این بیان داشت. از عشق. همسرش ثابت کرد که در قسمت بعدی نمناک خواهید دید.

بهنوش بختیاری یکی از سلبریتی های کشورمان که بارها زندگی خصوصی اش با حاشیه هایی همراه بوده است به پیام محبت آمیز همسرش واکنش طنزی نشان داد و نوشت:

بعد از مدت ها همسرم در واتس اپ چیزی برای ما فرستاد…

ممنون عزیزم میدونم برای این پیام تا دو ماه استراحت لازمه.

ابراز علاقه عجیب و متفاوت همسر بهنوش بختیاری

ازدواج بهنوش بختیاری و همسرش محمدرضا آرین

لازم به ذکر است که این بازیگر سالهاست که ازدواج کرده و در حین بازی در سریال جایزه بزرگ مهران مدیری با همسرش محمدرضا آرین که یکی از نویسندگان بود آشنا شد و این رابطه در تیرماه به ازدواج با محمدرضا آرین ختم شد. 2016. تاکنون عکسی از همسر این بازیگر در صفحه شخصی او منتشر نشده است که کنجکاوی طرفداران او را برانگیخته و شایعاتی را در مورد زندگی خصوصی او منتشر کرده است. این زوج فرزندی ندارند.

بیوگرافی مختصری از بهنوش بختیاری.

بهنوش بختیاری بازیگر سینما و تلویزیون متولد 9 اردیبهشت 1354 در تهران است. وی در آثار سینمایی و تلویزیونی مختلف از جمله هرماس، گورکان، شانس، نارگیل، موچین، گنج مظفر، بیصدا شلزون، دارا و ندار، کلاله، عید امسال، محله گل و بلبل، خانه به دوش، برره حضور داشته است. شب ها، «جایزه بزرگ» و… به ایفای نقش پرداخته اند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=192852

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.