افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
1

روتین مراقبت از موهای مجعد/پیچیده بهترین است، و من راه حلی دارم اگر آن را سنگین نمی کند

  • کد خبر : 192849
روتین مراقبت از موهای مجعد/پیچیده بهترین است، و من راه حلی دارم اگر آن را سنگین نمی کند

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانانیوز- امروزه استانداردهای زیبایی تغییر کرده است، مثلاً خیلی ها معتقدند زیبایی شما نیازی به فضایی ندارد، مثلاً می توانید با استایل شیک هر طور که می خواهید زیبا به نظر برسید و نیازی به جستجو نیست. اشکال تهاجمی مانند روش های زیبایی برای رسیدن به […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانانیوز- امروزه استانداردهای زیبایی تغییر کرده است، مثلاً خیلی ها معتقدند زیبایی شما نیازی به فضایی ندارد، مثلاً می توانید با استایل شیک هر طور که می خواهید زیبا به نظر برسید و نیازی به جستجو نیست. اشکال تهاجمی مانند روش های زیبایی برای رسیدن به زیبایی مصنوعی انجام نمی شود، خب، ما با افرادی که این روش ها را انجام می دهند کاری نداریم، زیرا در نهایت تصمیمی است که با آنها مطابقت دارد، اما شاید دیده باشید این در آن در اطراف شما که بعد از این نوع عمل ها، مردم مثل معتادان هستند، صورت خود را دستکاری می کنند و هر روز قسمتی از صورت را با ژل، فیلر و … عوض می کنند، پس باید به این دوستان بگوییم که اظهار نظر کنند، زیرا پس از آن شما به یک شناسنامه جدید نیاز دارید!

همه این کارها در صورتی انجام می شود که امروزه مراقبت از پوست مهمتر از یک بینی بی نقص است، زیرا بینی شما سن شما را نشان نمی دهد، اما پوست شما به راحتی می تواند هر دو جوان و پیر را تا حد امکان چنین چیزهای زیبایی را نشان دهد. برای خود اولویت بندی کنید و ببینید کدام یک را باید بیشتر از همه ارزش قائل شوید، مثلاً پوست شما پر از جوش و لب هایتان کوچک است، باید روی لب هایتان ژل بزنید وگرنه جوش های روی پوستتان بدون اثری از بین می روند. آنها را . حمل؟ البته، مراقبت از پوست خود را با یک، دو یا چهار انتخاب کنید. حال در این مقاله می خواهیم در مورد چگونگی بهبود زیبایی و مراقبت از موهای مجعد با شما صحبت کنیم زیرا بسته به اولویت مو بعد از مراقبت از پوست است، پس با ما همراه باشید.

موهای مجعد شما منبع روغن هستند

در مورد روتین مراقبت از موهای مجعد و موج دار می توان گفت که بزرگترین لطفی که می توانید به موهای خود انجام دهید استفاده از روغن های مناسب در برنامه مراقبتی خود است زیرا با استفاده از این روغن ها می توانید به موهای خشک و مستعد کمک کنید. برای شکستن شما باید رطوبت لازم را دریافت کنید و در نهایت موهای خود را درخشان تر، سالم تر و زیباتر کنید زیرا موها نیز مانند پوست به آبرسانی نیاز دارند. روغن هایی که ممکن است برای مو مفید باشند عبارتند از روغن نارگیل، روغن زیتون بکر، روغن آرگان، روغن کرچک و غیره که همگی حاوی اسیدهای چرب ضروری هستند و برای مرطوب کردن بافت مو ضروری هستند.

مراقبت از موهای مجعد

با ماسک ها و نرم کننده های مو دوستانه رفتار کنید.

یکی دیگر از کارهایی که باید در روتین مراقبت از موهای مجعد خود انجام دهید استفاده از ماسک موی خوب و نرم کننده های مناسب است. باید هر بار که موهایتان را شامپو می کنید از نرم کننده استفاده کنید و مطمئن شوید که به هیچ وجه با پوست سر و ریشه موهایتان تماس پیدا نکند و آن را فقط به ساقه مو و در مورد موهای ماسکی بمالید. طبق دستورالعمل استفاده از آن یک تا سه بار در هفته به طور کلی کافی است.

توجه داشته باشید که دو نوع ماسک مو وجود دارد، آنهایی که باید در حمام استفاده شوند و ماسک هایی که باید در خارج از حمام استفاده شوند، دومی بهتر است زمانی که موها مرطوب است و نیازی به آبکشی نیست استفاده شود. .

مراقبت از موهای مجعد

موهای خود را به موقع شانه کنید

توجه داشته باشید که اگر موهای فر دارید هرگز بلافاصله بعد از دوش گرفتن از شانه برای موهای خود استفاده نکنید و این موضوع فقط در مورد موهای مجعد نیست، باید صبر کنید تا موهایتان کاملا خشک شود و سپس شروع به شانه زدن کنید. با یک شانه مخصوص که دارای دندانه های پهن و پهن برای موهای مجعد است و حتما این کار را به آرامی و به آرامی انجام دهید. موارد فوق را انجام دهید. می توانید برای موهایتان از روغن مخصوص یا اسپری ضد گره زدن استفاده کنید تا هنگام شانه زدن موهایتان گره نخورد تا یک تار هم از دست نرود.

مراقبت از موهای مجعد

اگر دوست دارید زیبا و خوش تیپ باشید صفحه مد ما را دنبال کنید.



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=192849

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.