افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
4

خانم محمدی: استراتژی یحیی به نفع برنامه های ساپینتو بود/ سپاهان خواهان تساوی بود

  • کد خبر : 19276

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: استراتژی و برنامه خوب یحیی گل محمدی در دربی و البته اشتباه ساپینتو باعث شد پرسپولیس برنده این دیدار حساس شود. حسن خانمحمدی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا درباره برد یک بر صفر پرسپولیس مقابل استقلال در شهرورد 100 پایتخت اظهار داشت: بازی بسیار خوبی را شاهد بودیم […]

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: استراتژی و برنامه خوب یحیی گل محمدی در دربی و البته اشتباه ساپینتو باعث شد پرسپولیس برنده این دیدار حساس شود.

حسن خانمحمدی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا درباره برد یک بر صفر پرسپولیس مقابل استقلال در شهرورد 100 پایتخت اظهار داشت: بازی بسیار خوبی را شاهد بودیم چرا که دو مربی با تفاوت ها و استراتژی های خاص خود آمدند. در این میان افکار یحیی ساپینتو را به خود جذب کرد و او با ارائه نمایشی هوشمندانه توانست در این رقابت بزرگ پیروز شود.

وي افزود: نيمه اول و دقايق نيمه دوم بازي از كيفيت خوبي برخوردار بود اما عمدتاً به خاطر شرايط دو تيم و حساسيتي بود كه به بازي احساس مي كرد. در این مسابقه باید یک تیم پیروز شده باشد. سپاهان می خواست بازی مساوی شود و به همین دلیل یک تیم باید بازی را می برد. یحیی هم با توجه به این مشکل می دانست که یک امتیاز با باخت تفاوتی ندارد و فقط برای برد تیمش را به میدان فرستاد.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد: پرسپولیس با توجه به دارایی های خود در کادرسازی و استفاده از ابزار بسیار بهتر از استقلال عمل کرد. به نظر من برخی از تصمیمات ساپینتو هم اشتباه بود و باعث شد پرسپولیس در این بازی پیروز شود. مثلا ارسلان مطهری که به اصطلاح بازیکن دربی بود در این بازی نیمکت نشین بود.

وی خاطرنشان کرد: هواداران چهره هجومی پرسپولیس را دوست دارند و فکر می کنم از عملکرد این تیم در دربی لذت بردند. از طرفی باید آنالیز خوب کادرفنی پرسپولیس را ستود چرا که قائدی فقط یکی دو بار توپ را در اختیار داشت و کاری از دستش برنمی آمد. محبی کاملا از جریان بازی خارج شده بود.

وی در خصوص افزایش شانس قهرمانی پرسپولیس گفت: در ابتدای لیگ گفتم رقیب اصلی پرسپولیس برای قهرمانی سپاهان است. شاید بازی های سپاهان روی کاغذ راحت تر باشد اما همانطور که در دیدار مقابل ملوان دیدیم هیچ چیز در فوتبال از پیش تعیین نشده است. پرسپولیس حتی می تواند با یک نمایش خوب روی اعتماد به نفس سپاهان کار کند و در نهایت قهرمان شود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=19276

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.