افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
3

دستور متفاوتی که توسط جو بایدن صادر شد

  • کد خبر : 192656
دستور متفاوتی که توسط جو بایدن صادر شد

کد خبر: 15837 ۱۴۰۲/۱۱/۱۲ ۰۲:۴۵:۰۸ دولت جو بایدن، رئیس جمهور ایالات متحده، برخی به روز رسانی های کلیدی را به فرمان اجرایی خود در زمینه هوش مصنوعی اضافه کرده است. گفتن فردا | دولت جو بایدن، رئیس جمهور ایالات متحده، برخی به روز رسانی های کلیدی را به فرمان اجرایی خود در زمینه هوش مصنوعی […]



کد خبر: 15837

۱۴۰۲/۱۱/۱۲ ۰۲:۴۵:۰۸






دولت جو بایدن، رئیس جمهور ایالات متحده، برخی به روز رسانی های کلیدی را به فرمان اجرایی خود در زمینه هوش مصنوعی اضافه کرده است.

گفتن فردا | دولت جو بایدن، رئیس جمهور ایالات متحده، برخی به روز رسانی های کلیدی را به فرمان اجرایی خود در زمینه هوش مصنوعی اضافه کرده است.

اینها شامل قوانین پیشنهادی برای شکل دادن به مدل های قدرتمند هوش مصنوعی و افزایش استخدام کارکنان با استعداد هوش مصنوعی است.

بر اساس فرمان اجرایی قبلی جو بایدن که در اکتبر 2023 صادر شد، دولت فدرال باید دستورالعمل‌هایی را برای استفاده دولت از هوش مصنوعی تدوین کند تا اطمینان حاصل شود که ایالات متحده در توسعه هوش مصنوعی بیشتر از کشورهای رقیب پیش می‌رود و همچنین تدابیری در برابر سوء استفاده‌های احتمالی هوش

به گفته «بن بوکانان» مشاور ویژه هوش مصنوعی در کاخ سفید، این فرمان اجرایی اقدامات مختلفی را در سراسر جهان تعیین می کند. نوآوری، مقررات و حقوق شهروندی از نکات کلیدی این دستورات است که دولت همه آنها را ظرف مدت 90 روز صادر کرده است.

طبق بیانیه کاخ سفید در روز دوشنبه، دولت از قانون تولید دفاعی (DPA) استفاده می کند تا توسعه دهندگان سیستم های هوش مصنوعی پیشرفته را مجبور کند که نتایج تست های امنیتی را قبل از انتشار سیستم ها به وزارت بازرگانی گزارش دهند. زمانی که مشتریان خارجی از پلتفرم‌های خود برای آموزش مدل‌های هوش مصنوعی پیشرفته استفاده می‌کنند، شرکت‌ها باید به دولت اطلاع دهند.

به طور کلی، با این قانون، ایالات متحده می خواهد تضمین کند که چه مدل هایی در حال توسعه هستند و چقدر ایمن هستند. علاوه بر این، دولت این کشور می خواهد بداند کشورهای رقیب چگونه از این فناوری ها استفاده می کنند.

دولت این کشور از هوش مصنوعی بیشتر در سازمان های دولتی استفاده کرده است. این کشور می خواهد فناوری هوش مصنوعی را به مدارس و دانشگاه ها بیاورد. بنیاد ملی علوم ایالات متحده برنامه هایی را برای دسترسی به منابع قدرتمند هوش مصنوعی برای مربیان و محققان دانشگاه های جوامع کوچک، روستایی و اقلیت اعلام کرده است.

ایده اصلی پشت این دستور این است که دولت بداند همه مدل‌های هوش مصنوعی چقدر در حال توسعه هستند و اطمینان حاصل کند که کشورهای رقیب از آن فناوری‌ها استفاده می‌کنند.

فرمان اجرایی بایدن بلندپروازانه ترین تلاش دولت آمریکا برای رسیدگی به رشد سریع فناوری هوش مصنوعی و توسعه همزمان قابلیت های هوش مصنوعی آمریکاست. اما منتقدان بر این باورند که این قوانین به چالش‌های کلیدی، مانند نحوه استفاده از هوش مصنوعی برای بهبود مشارکت شهروندان پاسخ نمی‌دهند.

علاوه بر این، برخی دیگر معتقدند که یک فرمان اجرایی در مورد هوش مصنوعی یا حتی تصویب قانون در کنگره برای رفع نگرانی‌های مربوط به سوء استفاده از هوش مصنوعی کافی نیست و پیشنهاد ایجاد یک آژانس دولتی جدید برای توسعه را داده‌اند. و قانونی شدن این فناوری.

با افزایش سوء استفاده های مختلف از فناوری نوپای هوش مصنوعی، حتی اعضای کنگره ایالات متحده نیز خواستار وضع قوانین در این زمینه شده اند. یکی از اقدامات انجام شده در این قوانین، گنجاندن واترمارک در محتوای هوش مصنوعی است تا مشخص شود کدام تصویر یا ویدیو با این فناوری ایجاد شده است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=192656

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.