افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 24 October , 2024
6

پروتکل لنز نسخه بتا راه حل مقیاس پذیری خود را به نام Bonsai راه اندازی کرد

  • کد خبر : 19252
پروتکل لنز نسخه بتا راه حل مقیاس پذیری خود را به نام Bonsai راه اندازی کرد

تیم توسعه پروتکل لنز از راه اندازی نسخه بتا پروتکل Bonsai خبر داد. Bonsai راه حلی برای بهبود مقیاس پذیری بلاک چین است که برای بهبود پاسخ به حجم بالای تراکنش ها در پلت فرم پروتکل لنز طراحی شده است. گزارش کردن مسدود کردنAave، توسعه دهنده پروتکل لنز، اعلام کرد که پروژه Bonsai به طور […]

تیم توسعه پروتکل لنز از راه اندازی نسخه بتا پروتکل Bonsai خبر داد. Bonsai راه حلی برای بهبود مقیاس پذیری بلاک چین است که برای بهبود پاسخ به حجم بالای تراکنش ها در پلت فرم پروتکل لنز طراحی شده است.

گزارش کردن مسدود کردنAave، توسعه دهنده پروتکل لنز، اعلام کرد که پروژه Bonsai به طور خاص برای بهبود مقیاس پذیری شبکه های اجتماعی غیرمتمرکز و امکان پردازش تراکنش های متعدد با حداقل کارمزد طراحی شده است.

مقیاس پذیری یکی از مسائل مهمی است که شبکه های اجتماعی غیرمتمرکز با آن دست و پنجه نرم می کنند. چنین شبکه هایی به دلیل حجم بالای داده و همچنین توان عملیاتی تراکنش، اغلب با مشکلات مقیاس پذیری مواجه هستند. علاوه بر این، بلاک چین ها نیز اغلب با این مشکلات دست و پنجه نرم می کنند. پروژه بونسای با هدف حل چنین مشکلاتی ایجاد شد.

500 میلیون رایگان Baby Dodge
فقط با ثبت نام در Bitland Exchange 500 میلیون جایزه سگ بچه دریافت کنید!

ثبت نام

استانی کولچوف، مدیرعامل Ave در این رابطه می گوید:

برای رقابت در فضای وب 2، شبکه های اجتماعی غیرمتمرکز باید مقیاس پذیرتر شوند. با قابلیت پشتیبانی از پذیرش انبوه کاربران، شاهد ادامه نوآوری وب 3 و ویژگی های جدید هیجان انگیز خواهیم بود که پذیرش نسل سوم وب را افزایش می دهد. Bonsai مقیاس پذیری باورنکردنی را ارائه می دهد که از اصول بلاک چین پشتیبانی می کند و مقیاس ایمن، سریع و مقرون به صرفه را ارائه می دهد.

پروتکل لنز یک نمودار اجتماعی قابل ترکیب و غیرمتمرکز است که برای ساخت و توسعه شبکه های اجتماعی غیرمتمرکز برای رقابت با غول هایی مانند توییتر و فیس بوک طراحی شده است. این پروتکل در می 2022 بر روی پلتفرم شبکه Polygon راه اندازی شد و از آن زمان تاکنون بیش از 110000 پروفایل و صدها اپلیکیشن در اکوسیستم آن ایجاد شده است.

بررسی چالش های پیش روی پروژه بونسای

هدف از پروتکل لنز مبارزه با سانسور در شبکه های اجتماعی و همچنین کمک به کسب درآمد از فعالیت ها در این شبکه ها از طریق توکن های NFT و سایر دارایی های دیجیتال است. تاکنون برنامه های مختلفی مانند Lenster، Lens Booster، Phaver، Lenstube، LensPort و Memester بر روی پلت فرم پروتکل لنز ساخته شده است.

برای کمک به مقیاس‌بندی برنامه‌های غیرمتمرکز اکوسیستم لنز، پروژه Bonsai هزینه‌ها را کاهش می‌دهد و مقیاس‌پذیری را با ذخیره داده‌های تراکنش خارج از زنجیره افزایش می‌دهد تا در دسترس و قابل تأیید باشد. به گفته Ave، با چنین مکانیزمی، Bonsai از محدودیت‌های اندازه بلوک که شبکه‌های مختلف از جمله اتریوم با آن مواجه هستند، اجتناب خواهد کرد.

Bonsai اکثر تراکنش‌ها را خارج از زنجیره پردازش می‌کند، با تکیه بر در دسترس بودن داده‌های ذخیره‌شده. علاوه بر این، پروژه دارای یک مؤلفه اعتبار سنجی برای اعتبارسنجی تراکنش‌ها است. در دسترس بودن داده‌ها برای مقیاس‌بندی راه‌حل‌هایی مانند Bonsai ضروری است، زیرا تضمین می‌کند که داده‌های مناسب برای اعتبارسنجی و بررسی‌های مختلف در دسترس است.

خبر فوق به نقل از رسانه اسمارتک نیوز در وبسایت اسمارتک نوشته شده است در تاریخ 2023-04-27 15:18:14

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=19252

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.