افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 28 September , 2024
4

جباری: پرسپولیس محل آزمون و خطا نیست/ درویش وقتی تصمیمات اشتباه می گیرد باید مورد انتقاد قرار گیرد – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 192475
جباری: پرسپولیس محل آزمون و خطا نیست/ درویش وقتی تصمیمات اشتباه می گیرد باید مورد انتقاد قرار گیرد – پرسپولیس نیوز

این کارشناس فوتبال با بیان اینکه برای ادامه حضورش در پرسپولیس باید از اسمار ویرا حمایت شود، گفت: اگرچه انتقاداتی به انتخاب و تصمیم مدیران باشگاه وجود دارد اما پس از انتخاب باید حمایت شود. رضا جباری پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در گفتگو با خبرنگار مهر درباره انتخاب اسمار ویرا به عنوان سرمربی جدید ارتش سرخ […]

این کارشناس فوتبال با بیان اینکه برای ادامه حضورش در پرسپولیس باید از اسمار ویرا حمایت شود، گفت: اگرچه انتقاداتی به انتخاب و تصمیم مدیران باشگاه وجود دارد اما پس از انتخاب باید حمایت شود.

رضا جباری پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در گفتگو با خبرنگار مهر درباره انتخاب اسمار ویرا به عنوان سرمربی جدید ارتش سرخ اظهار داشت: پرسپولیس تیم بزرگی است و برای هدایت آن نیاز به افراد با تجربه و ماهر دارد. الان اسمار به عنوان سرمربی تیم انتخاب شده و نمی توانیم از او حمایت نکنیم اما از این انتخاب از سران باشگاه گلایه دارم.

مدیران پرسپولیس بودجه ندادند

وی ادامه داد: مدیران باشگاه پرسپولیس بارها اعلام کرده اند که بودجه کافی برای انتخاب سرمربی ندارند، سوال من از رضا درویش و اعضای هیات مدیره باشگاه این است که چرا تلاشی برای گرفتن بودجه بالا نداشتند. سطح مربیگری، هدایت پرسپولیس را بر عهده می گیرد، نمی گویم اسمار بد است، اما او تجربه لازم برای هدایت تیم پرسپولیس را ندارد و سابقه مربیگری او عملا خالی است.

پیشکسوت پرسپولیس اضافه کرد: اکنون که اسمار انتخاب شده است وظیفه من به عنوان پیشکسوت تیم و هواداران به عنوان مالکان اصلی باشگاه حمایت از اوست تا پرسپولیس در دیدارهای حساس کنار گذاشته نشود. رو به جلو. دوست ندارم حرف هایی بزنم که باعث شود تیم در حاشیه بماند و به همین دلیل از اسمار حمایت می کنم اما فکر می کنم چون پرسپولیس تیمی بزرگ و پر از هوادار محسوب می شود، اعضایش هم باید معروف و این باشگاه باشند. جای آزمون و خطا نیست.

جباری تصریح کرد: بارها از مدیریت باشگاه پرسپولیس انتقاد کرده ام اما مشکل شخصی با رضا درویش ندارم و احترام زیادی برای او قائل هستم و فقط به تصمیمات اشتباهی که برای تیم و باشگاه می گیرد اعتراض دارم. اگر اقدامات او برای حفظ منافع باشگاه است، هم من و هم هواداران از او حمایت می کنند، اما وقتی او تصمیمات اشتباهی برای تیم می گیرد، باید مورد انتقاد و انتقاد قرار گیرد.

پرسپولیس برای جایگزینی بیرانوند باید یک دروازه بان به خدمت بگیرد

این کارشناس فوتبال در خصوص خریدهای جدید پرسپولیس گفت: دو بازیکن جدیدی که به این تیم پیوسته اند یکی از بهترین ها در پست های خود هستند اما نبود جانشین برای علیرضا بیرانوند آسیب زیادی به این تیم وارد می کند. در صحبت هایم در ابتدای فصل گفتم باید یک دروازه بان خوب بخرید تا در غیاب بیرانوند مشکلی پیش نیاید اما مدیران باشگاه به این موضوع توجه نکردند. در دیدار مقابل شباب الاهلی امارات نباید همه تقصیرها به گردن دروازه بان جوان پرسپولیس بیفتد.

شکست مقابل شباب الاهلی را نباید به دروازه بان نسبت داد

وی خاطرنشان کرد: رفیعی یکی از دروازه بان های جوان و آینده دار فوتبال ایران است اما کم تجربه است و در مسابقات لیگ برتر به طور ناگهانی جایگزین بیرانوند نمی شود. حضور یک دروازه بان قابل اعتماد یکی از مواردی است که مسئولان باشگاه باید به آن توجه کنند و قبل از اینکه زمان بیشتری را تلف کنیم، با یک دروازه بان مطمئن قرارداد ببندند. در دیدار مقابل شباب الاهلی فکر می کنم کل تیم ضعیف عمل کرد چون اکثر بازیکنان اصلی در ترکیب بودند اما نباید زیاد تشویقش کنیم و برای رسیدن به آن روحیه و انرژی را به اسمار و بازیکنان بفرستیم. . کارش.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)