افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 19 September , 2024
8

سبک آوانگارد “پانته آ بهرام”; ببینید، پوست شیر ​​مامان شگفت انگیز است!

  • کد خبر : 19242
سبک آوانگارد “پانته آ بهرام”;  ببینید، پوست شیر ​​مامان شگفت انگیز است!

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز این روزها وقتی صحبت از شیک پوشان ایرانی می شود که به دور از عرف جامعه لباس می پوشند و لباس های نسبتاً عجیب و غریبی را امتحان می کنند، نام فرشته حسینی و نوید محمدزاده اول می درخشد. زوج جذاب و بااستعداد سینمای ایران […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:

به

شایانوز این روزها وقتی صحبت از شیک پوشان ایرانی می شود که به دور از عرف جامعه لباس می پوشند و لباس های نسبتاً عجیب و غریبی را امتحان می کنند، نام فرشته حسینی و نوید محمدزاده اول می درخشد. زوج جذاب و بااستعداد سینمای ایران که نقش های بسیار موفقی را ایفا کرده اند و به عنوان یکی از محبوب ترین زوج های سلبریتی شناخته می شوند، اما اینکه فکر کنیم فرشته حسینی و نوید محمدزاده اینگونه تنها هستند، فکر بسیار اشتباهی است. برای سال ها از سبک های شخصی خود استفاده می کند.

فرشته حسینی علیرغم تمام تفاسیر قبلی، امروزه به عنوان نماد بارز هنرمندی با سبک آوانگارد شناخته می شود، اما در میان دیگر هنرمندان بسیار محبوب و محبوب کشورمان، خاطرات زیادی با او داریم و آن ها نیز استفاده می کنند. این سبک. از پوشش پانته آ بهرام است. به بهانه فینال سریال پوست شیر ​​و نگاه بسیار جالب خانم بهرام در مراسم پایانی این سریال، نگاهی به تیپ های متفاوت او می اندازیم تا ببینیم دقیقا از چه ویژگی های پوششی در تیپ خود استفاده می کند.

سبک آوانگارد به چه معناست؟

کلمه آوانگارد که در اصل یک کلمه فرانسوی است به معنای پیشرفته یا مترقی است. آوانت در زبان فرانسه به معنای جلو و گارد به معنای نگهبان نظامی است. در اصطلاح نظامی، پیشتازان سربازانی آموزش دیده بودند که برای یافتن مسیرها و هشدار در مورد خطر احتمالی، جلوتر از بقیه ارتش در میدان نبرد پیشروی می کردند. امروزه در سبک و پوشش هم همینطور است، افرادی که لباس های آوانگارد می پوشند بسیار جسور، خلاق، ساختارشکن و پویا هستند. در دنیای امروز، آوانگارد بودن به معنای شکستن کلیشه ها و ورود به دنیایی جدید و خلاقانه در زمینه های مختلف هنری مانند ادبیات، سینما، مد، گریم، دکوراسیون، نقاشی، معماری و حتی آشپزی است. به طور کلی می توان گفت که آوانگارد به افراد یا آثاری اطلاق می شود که خلاق و مبتکر باشند و برای هنر، فرهنگ، مد و تلفیق آن با سبک زندگی احترام خاصی قائل باشند و در صنعت مد، هر چیزی که بر خلاف آن باشد. حدود نرمال بودن و یک قدم از جایگاه خود فراتر می رود، برچسب آوانگارد را می گیرد.

پانته آ بهرام

1. پانته آ بهرام در هر انتخابی جسور است

به گزارش شایانانیوز، با توجه به توضیحات بالا مشخص می شود افرادی که جسارت پوشیدن لباس های غیر معمول را دارند از این سبک استقبال می کنند. جالب است بدانید که حتی پوشیدن برخی رنگ ها جسارت می خواهد که طبیعتا در سبک آوانگارد دیده می شود و خانم پانته آ بهارم نیز وسایل رنگارنگ و طرح دار می پوشد که نشان از سبک آوانگارد دارد.

پانته آ بهرام

2. پانته آ بهرام در موهایش خوش سلیقه است

یکی دیگر از مولفه های مدل های مختلف پانته آ بهرام این است که در موهایشان بسیار جسور هستند و برخلاف بسیاری از خانم ها که روی کوتاهی، بلندی یا رنگشان حساسیت زیادی دارند، همیشه با انواع موها بوده است.مدل های موی متفاوتی دیده شده است. ، حتی کچل مانند فرشته حسینی که بهترین نمونه آوانگارد سینمای ایران است. اما باید به این نکته بسیار جذاب و ظریف اشاره کنیم که بهرام خانم علاقه ای به آرایش چند لایه و غلیظ ندارد و معمولا با آرایشی مینیمال و سبک دیده می شود که زیبایی چهره اش را چند برابر می کند.

پانته آ بهرام

به نظر شما کاربران شایانوز چه نکات دیگری در تیپ و سبک پانته آ بهرام قابل توجه است؟ نظرات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید.

اگر دوست دارید مانند یک بازیگر لباس بپوشید و خوش تیپ باشید، صفحه استایل سلبریتی ما را دنبال کنید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=19242

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.