افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 28 September , 2024
1

اسمارتک نیوز » مجوزی برای اجرای رپ صادر نشده است

  • کد خبر : 192418
اسمارتک نیوز » مجوزی برای اجرای رپ صادر نشده است

به گزارش گروه فرهنگی اسمارتک نیوز، در روزهای اخیر اخباری مبنی بر برگزاری سمینار بزرگ «صبح بخیر تهران» با حضور خوانندگان رپ به گوش می رسد. محمدرضا داداش پور (شعی) و مهراد مستوفی راد (هایدن) پنجشنبه دوازدهم بهمن ماه در سالن شهید ضرغام مجموعه ورزشی آزادی تهران در فضای مجازی منتشر شده است. قیمت بلیت […]

به گزارش گروه فرهنگی اسمارتک نیوز، در روزهای اخیر اخباری مبنی بر برگزاری سمینار بزرگ «صبح بخیر تهران» با حضور خوانندگان رپ به گوش می رسد. محمدرضا داداش پور (شعی) و مهراد مستوفی راد (هایدن) پنجشنبه دوازدهم بهمن ماه در سالن شهید ضرغام مجموعه ورزشی آزادی تهران در فضای مجازی منتشر شده است. قیمت بلیت های این سمینار بین 4 تا 20 میلیون تومان اعلام شد.

وزارت فرهنگ تنها مرجع تشخیص فعالیت های هنری در کشور است

امیرحسین سمیعی مدیرکل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره اعطای مجوز برای اجرای برنامه ای با حضور این دو خواننده رپ؛ رشید و هیدن تصریح کرد: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هیچ گونه مجوز کنسرتی برای این برنامه صادر نکرده است و این برنامه از سازمان دیگری تحت عنوان همایش مجوز دریافت کرده و بلیت فروخته شده است که وزارت فرهنگ آن را صادر کرده است. به موقع از این مشکل جلوگیری کرد.

سمیعی گفت: پیرو صحبت های محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بارها تاکید شده است که وزارت فرهنگ تنها مرجع تشخیص فعالیت های هنری و صدور مجوز برای اجرای تئاتر در کشور است. از این رو وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای این برنامه هیچ گونه مجوز اجرای موسیقی صحنه ای صادر نکرده است.

دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی روز چهارشنبه 21 بهمن با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد که هیچ مجوزی برای این افراد صادر نشده است.

در این آگهی آمده است: اجرای برنامه توسط آقایان محمدرضا داداش پور “شعی” و مهراد مستوفی راد “هایدن” در تاریخ 21 بهمن ماه سال جاری در محل سالن شهید ضرغام مجموعه ورزشی آزادی – که یکی از اتاق ها می باشد. مورد تایید دفتر امور موسیقی نیست، مجاز به این اداره نیست.

بنابراین، مراجع صدور مجوز برای این برنامه باید در این زمینه پاسخگو باشند. البته این اداره با قاطعیت پیگیر موضوع است تا ضمن تضمین یکپارچگی و یکپارچگی مرجع اعطا کننده در این زمینه از تکرار موارد مشابه جلوگیری کند.

همچنین از آنجایی که وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تاب برخوردهای غیرقانونی را ندارد، مجوز این برنامه از سوی وزارت فرهنگ لغو شده و این افراد نمی توانند آن را اجرا کنند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=192418

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.