افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
2

تمرکز برنامه های دهه فجر باعث ایجاد امید با محوریت کار و جامعه مولد می شود

  • کد خبر : 192322
تمرکز برنامه های دهه فجر باعث ایجاد امید با محوریت کار و جامعه مولد می شود

به گزارش بازار، محمد چکشیان در نشست خبری با تشریح برنامه های کمیته کارگری و کارفرمایی ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی با اشاره به برنامه های این کمیته اظهار داشت: در تمامی استان ها کمیته های کارگری و کارفرمایی با هدف امید آفرینی در ایام دهه فجر تشکیل شده است. و افزود: جامعه کارگری ستون […]

به گزارش بازار، محمد چکشیان در نشست خبری با تشریح برنامه های کمیته کارگری و کارفرمایی ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی با اشاره به برنامه های این کمیته اظهار داشت: در تمامی استان ها کمیته های کارگری و کارفرمایی با هدف امید آفرینی در ایام دهه فجر تشکیل شده است.

و افزود: جامعه کارگری ستون فقرات تولید است. این قشر زحمتکش مهمترین تاثیر را در رشد تولید دارد و هرگونه خدمت به این عزیزان وظیفه ماست.

چکشیان با تاکید بر اینکه سیاست های گرامیداشت دهه مبارک فجر اجرای برنامه های احیا در گروه های کارگری و تولیدی است، گفت: مشارکت حداکثری تشکل ها و نهادهای مردمی در راستای سیاست های مردمی سازی نیز در دستور کار دولت قرار دارد.

معاون وزیر کار با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر نگاه خوش بینانه به آینده تصریح کرد: تقویت انگیزه و امید در جامعه از مهمترین برنامه های دهه مبارک فجر است.

وی تاکید کرد: داستان سفر و پیشرفت جمهوری اسلامی ایران را باید برای مردم و اقشار مختلف بازگو کرد.

چکشیان بیان کرد: خودباوری و خودباوری در جامعه مولد کشور دیده می شود که باید این غرور در رسانه ها نیز تبیین شود.

رئیس کمیته کارگری و کارفرمایی ستاد دهه فجر کمک به افزایش مشارکت پرشور در انتخابات را از دیگر راهکارهای برنامه های این دهه برشمرد و افزود: اراده مردم محور توسعه نظام بوده است. نظام اسلامی در چهار دهه اخیر.

از جمله اقدامات بخش کارگری و کارفرمایی، نصب میزهای خدماتی، برپایی موکب های خدماتی، برگزاری سلسله مسابقات ورزشی در جامعه کارگری و افتتاح مجموعه های مختلف در داخل وزارت تعاون و… کار و تامین اجتماعی. هیئت در دهه فجر 1402.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=192322

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.