افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 25 September , 2024
2

صعود قاطع و بی دغدغه ژاپن به یک چهارم/ نیروهای بحرینی به ژاپن نرسیدند – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 192280
صعود قاطع و بی دغدغه ژاپن به یک چهارم/ نیروهای بحرینی به ژاپن نرسیدند – خبرگزاری مهر |  اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار مهر ، تیم های ملی فوتبال بحرین و ژاپن امروز چهارشنبه یازدهم بهمن ماه از ساعت 15 در ورزشگاه الثمامه قطر در مرحله یک هشتم نهایی جام ملت های آسیا به مصاف یکدیگر رفتند. با قضاوت «احمد العلی» اردنی قضاوت کرد و این دیدار با برتری 3 بر صفر به پایان رسید. […]

به گزارش خبرنگار مهر ، تیم های ملی فوتبال بحرین و ژاپن امروز چهارشنبه یازدهم بهمن ماه از ساعت 15 در ورزشگاه الثمامه قطر در مرحله یک هشتم نهایی جام ملت های آسیا به مصاف یکدیگر رفتند. با قضاوت «احمد العلی» اردنی قضاوت کرد و این دیدار با برتری 3 بر صفر به پایان رسید. یکی به نفع ژاپنی ها تمام شد. Ritsu Doan (31)، Takefusa Kobo (49) و Ayase Yueda (72) برای ژاپن گلزنی کردند. علاوه بر این، زیون سوزوکی دروازه بان ژاپنی 64 گل به ثمر رساند.

ترکیب تیم ملی فوتبال بحرین: ابراهیم لطف الله، عادل محمد، سید مهدی باقر، ولید محمد الهیام، علی حسنعلی سلمین (عبدالله الخلاصی + 2+90)، کمیل حسن الاسود (عبدالله الحشش) – 77)، محمد الحردان (موسی – 77) یونس)، جاسم احمد آل شیخ (خلیف-2+90)، علی جعفر مدن، مرحون (مهدی فیصل الحمیدان-64) و هلال.

ترکیب تیم ملی فوتبال ژاپن: زئون سوزوکی، یوتا ناکایاما، تاکهیرو تومیاسو، کو ایتاکورا، مایکوما، رئو هااته (هیدماسا موریتا – 36)، واتارو اندو، تاکفوسا کوبو (تاکومی مینامینو – 68)، کیتو ناکامورا (کائورو میتوما – 68)، Ritsu Doan (Machida-80) و Ayase Ueda (Takuma Asano-80)

بازی تاکتیکی و تعویض در نیمه اول

این دیدار از ابتدا بین دو تیم دنبال شد، دو تیم حملات زیادی را روی دروازه مقابل ندیدند تا گلزنی کنند اما به جایی نرسیدند. مهمترین موقعیت این دیدار در دقیقه 8 برای ژاپن رقم خورد. جایی که توپی که تومیاسو از کرنر به سمت دروازه بحرین فرستاده شد، ارسال کرد اما این لطف الله دروازه بان بحرین بود که با واکنشی زیبا توپ را به کرنر فرستاد.

در ادامه این بازیکنان بحرینی بودند که برای گلزنی حمله کردند اما حمله جدی بود و احمد العلی کمک داور بحرینی ها را آفساید اعلام کرد و توپ در اختیار بازیکنان ژاپن قرار گرفت.

گلی برای سامورایی ها

حملات متعدد بازیکنان ژاپن کارساز بود و آنها در پشت محوطه صاحب موقعیت شدند که ضربه زیبا و خطرناک این بازیکن ژاپنی به تیرک دروازه برخورد کرد اما ریباند این توپ توسط ریتسو دوان وارد دروازه بحرین شد. در دقیقه 31 سامورایی ها 1-0 شدند. حریف شما جلو خواهد آمد.

گل اول تیم فوتبال ژاپن.

یک بازی آرام و بدون موقعیت پس از گل ژاپن

پس از گل اول ژاپنی ها، دو تیم آرام و بدون فشار در مرکز زمین بازی کردند، ژاپنی ها که به هدف خود رسیده بودند، تمایلی به حمله نداشتند و بازی بدون موقعیت خاصی ادامه یافت.

شروع طوفانی ژاپن و گل دوم

بازیکنان تیم ملی فوتبال ژاپن نیمه دوم را قوی آغاز کردند و از همان ابتدا حملات خود را روی دروازه بحرین آماده کردند تا اینکه در دقیقه 49 بازیکنان ژاپن به گل رسیدند اما کمک داور گل دوم را مردود اعلام کرد. پس از اعلام آفساید، داور ویدیویی به دلیل پاس پشت آبزیکنان نظر داور را تغییر داد تا گل دوم سامورایی را تایید و ثبت کند.

گلی که رد شد

در دقیقه 62 بازیکنان ژاپن با حمله ای کاملا آماده به دروازه بحرین رسیدند و به گل رسیدند اما این بار کمک داور به درستی بازیکن ژاپنی را آفساید اعلام کرد تا گل شاگردان موریاسو مردود اعلام شود.

صعود قاطع و بی دغدغه ژاپن کمتر از یک چهارم بود/ قدرت بحرین مقابل ژاپن

بازگشت بحرینی ها به مسابقه و گل اول

در ادامه مسابقه بحرینی ها که نمی خواستند در این دیدار ببازند حمله کردند و یک ضربه کرنر زدند. بحرینی ها با ضربه سر دروازه ژاپن را به تیرک دروازه فرستادند و دروازه بان ژاپن در دقیقه 64 یک گل به خودی به ثمر رساند تا بحرین به بازی بازگردد.

سامورایی ها به جسد بحرینی شلیک کردند

شاگردان موریاسو که تسلیم نشدند، در دقیقه 72 که بازیکنان ژاپن به سمت دروازه بحرین پیش رفتند، یوئدا توپ را در اختیار گرفت و با یک بازی انفرادی و یک ضربه دیدنی از فاصله نزدیک برای جبران گل به خودی، گل سوم ژاپن را به ثمر رساند. گلی که زده بود

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=192280

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.