افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 28 September , 2024
1

آخرین خبر انتقال پرسپولیس و استقلال به تامین اجتماعی و پتروشیمی / قرمزها کمی از آبی ها جلو افتادند – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 192245
آخرین خبر انتقال پرسپولیس و استقلال به تامین اجتماعی و پتروشیمی / قرمزها کمی از آبی ها جلو افتادند – پرسپولیس نیوز

کار واگذاری دو باشگاه پرسپولیس و استقلال به سازمان تامین اجتماعی و شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس در حال نهایی شدن است. مالکیت مشترک استقلال و پرسپولیس مشکل اصلی دو باشگاه است، موضوعی که در سال های اخیر مطرح شده و حتی در مقطعی گفته شد که استقلال به وزارت اقتصاد واگذار شده و پرسپولیس […]

کار واگذاری دو باشگاه پرسپولیس و استقلال به سازمان تامین اجتماعی و شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس در حال نهایی شدن است.

مالکیت مشترک استقلال و پرسپولیس مشکل اصلی دو باشگاه است، موضوعی که در سال های اخیر مطرح شده و حتی در مقطعی گفته شد که استقلال به وزارت اقتصاد واگذار شده و پرسپولیس تحت کنترل است. وزارت ورزش . . اما این موضوع شکل عملی به خود نگرفت و وزارت اقتصاد نیز مالکیت استقلال را نپذیرفت، بنابراین مالکیت مشترک استقلال و پرسپولیس توسط وزارت ورزش ادامه دارد.

چندی پیش یکی از مسئولان کمیته مجوزهای حرفه ای فدراسیون فوتبال ایران رسما اعلام کرد که در صورت عدم حل مشکل مالکیت مشترک مجاری ها، این دو باشگاه از لیگ قهرمانان آسیا حذف خواهند شد. برای این موضوع ضرب الاجل تعیین شده و به همین دلیل تلاش شده تا پرسپولیس و استقلال تحویل داده شوند.

پیگیری ها نشان می دهد که امور مربوط به واگذاری این دو باشگاه در حال انجام و پیگیری است. بر این اساس کار واگذاری پرسپولیس به سازمان تامین اجتماعی به مرحله نهایی رسیده است و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد به زودی شاهد واگذاری قرمزها خواهیم بود.

گزینه تحویل استقلال در اختیار شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس بود اما هنوز به فاز نهایی نرسیده است. در واقع پرسپولیس در این زمینه کمی از رقیب خود جلوتر است. اما کار تحویل استقلال در حال انجام است و در صورت رفع برخی موارد، نهایی خواهد شد.

فرض بر این است که جابجایی استقلال و پرسپولیس همزمان اعلام شود.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)