افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 28 September , 2024
2

اسمارتک نیوز » ایران قهرمان جام صلح و دوستی شد

  • کد خبر : 192156
اسمارتک نیوز » ایران قهرمان جام صلح و دوستی شد

به گزارش گروه ورزشی اسمارتک نیوز، در پایان این مسابقات تیم نخبگان کیک بوکسینگ ایران (الف) با کسب 28 مدال طلا، 18 مدال نقره و هفت مدال برنز به مقام قهرمانی دست یافت. تیم ارمنستان با کسب 22 مدال طلا، 20 نقره و 11 مدال برنز در جایگاه دوم قرار گرفت و ایران (ب) با […]

به گزارش گروه ورزشی اسمارتک نیوز، در پایان این مسابقات تیم نخبگان کیک بوکسینگ ایران (الف) با کسب 28 مدال طلا، 18 مدال نقره و هفت مدال برنز به مقام قهرمانی دست یافت. تیم ارمنستان با کسب 22 مدال طلا، 20 نقره و 11 مدال برنز در جایگاه دوم قرار گرفت و ایران (ب) با کسب 17 مدال طلا، 16 نقره و 8 مدال برنز سوم شد.

بنیانگذار و رهبر سبک نخبگان کیک بوکسینگ کشور در خصوص برگزاری این مسابقات و تاخیر در اعلام نتایج تیم های برتر گفت: با توجه به اینکه این مسابقات مدت زیادی به طول انجامید و سه شنبه شب به پایان رسید، امتیازات تیم ها به پایان رسید. امروز جمع بندی شد و تیم های برتر شناسایی و معرفی شدند.

داوطلب اردشیر ادامه داد: البته شب گذشته و پس از پایان مسابقات، مدال قهرمانان اهدا شد، اما از آنجایی که کشورهای شرکت کننده برای بازگشت برنامه ریزی کرده بودند، تیم های برتر معرفی نشدند و اکنون امتیاز تیم ها مشخص می شود. حکم و جام قهرمانی تیم ها محاسبه و به بهترین ها تعلق می گیرد. ضمنا حکم و جام دومی تیم ارمنستان به این کشور ارسال خواهد شد.

وی افزود: طبق برنامه ریزی های انجام شده قرار بود این مسابقات روز سه شنبه ساعت 18 به پایان برسد اما به دلیل اینکه اکثر مبارزات طولانی بود این مسابقات با چند ساعت تاخیر به پایان رسید.

این داوطلب سطح کیفی مسابقات را نیز برجسته کرد و اظهار داشت: خوشبختانه سطح کیفی این مسابقات بسیار بالا بود و ورزشکاران کشورهای خارجی نیز بسیار قوی بودند. علاوه بر این ورزشکاران ایرانی از سطح فنی بالایی نیز برخوردار بودند.

وی در ادامه گفت: همچنین از برترین ورزشکاران ایرانی این رقابت ها برای شرکت در مسابقات قهرمانی جهان که خردادماه سال آینده در سوئیس برگزار می شود دعوت خواهند شد.

به گزارش ایرنا، هشتمین دوره مسابقات بین المللی نخبگان کیک بوکسینگ جام صلح و دوستی گرامیداشت دهه مبارک فجر با حضور 156 ورزشکار رزمی از ایران، روسیه، ترکیه، ارمنستان، گرجستان و افغانستان از روز دوشنبه در لاهیجان آغاز شد.

ورزشکاران شرکت کننده در این دوره از مسابقات در رده های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان به مدت 2 روز در مجموعه ورزشی شهدای لاهیجان گیلان به رقابت پرداختند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=192156

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.