افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
6

افشای دروغ استقلالی ها داور چهارم شهرورد: گوشیم از اول بازی شکسته شد/ چیزی درباره پنالتی استقلال نگفتم.

  • کد خبر : 19215

داور چهارم شهرورد 100 با تکذیب نقل قول منتشر شده توسط خود در فضای مجازی گفت: من در مورد پنالتی استقلال چیزی نگفتم، این یک دروغ بزرگ است. وسایل ارتباطی من خراب بود و کار نمی کرد. در دقیقه چهارم شهرورد شنیدم که محمدرضا ابوالفضلی کمک داور بازی از طریق وسایل ارتباطی پیام حیدری را […]

داور چهارم شهرورد 100 با تکذیب نقل قول منتشر شده توسط خود در فضای مجازی گفت: من در مورد پنالتی استقلال چیزی نگفتم، این یک دروغ بزرگ است. وسایل ارتباطی من خراب بود و کار نمی کرد.

در دقیقه چهارم شهرورد شنیدم که محمدرضا ابوالفضلی کمک داور بازی از طریق وسایل ارتباطی پیام حیدری را خطاب قرار داده است، داور وسط اعلام کرد که پنالتی به سود استقلال گرفته شده اما داور پاسخ داد: من خودم به صحنه نزدیکترم.”

این شایعه ای بود که امروز دهان به دهان منتشر شد و در فضای مجازی منتشر شد. شایعه ای که باعث شد با داور چهارم دربی جنجالی پایتخت تماس بگیریم.

وحید کاظمی چهارشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ضمن شوکه شدن شدید از این شایعه اظهار داشت: این یک دروغ بزرگ است، دروغی دور از واقعیت. 22 سال است که قضاوت می کنم. در تمام این سال ها نه در مورد بازی ای که خودم در آن داور بودم صحبت کردم و نه به خودم اجازه دادم درباره قضاوت داوران دیگر اظهار نظر کنم.

داور چهارم شهرورد خاطرنشان کرد: شاید جالب باشد که بدانید روز یکشنبه در ابتدای بازی متوجه شدم تجهیزات ارتباطی ام خراب شده و کار نمی کند. به دلیل از کار افتادن سیستم هدست من در روز دربی قادر به شنیدن و صحبت نبودم و فقط داور و کمک ها می توانستند با یکدیگر ارتباط برقرار کنند.

وی افزود: نکته جالب دیگر این بود که محمدرضا ابوالفضلی کمک داور دوم، محمدرضا منصوری کمک اول بود، بنابراین در آن صحنه ابوالفضلی در آن سمت زمین (نیمه زمین استقلال) بود.

داور فوتبال ایران گفت: طبق قانون فیفا همه افرادی که در قضاوت یک بازی نقش دارند حق مصاحبه ندارند و به همین دلیل فقط در مورد شایعه ای که مطرح شد صحبت کردم.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=19215

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.