افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 28 September , 2024
1

3 داور ایرانی دیگر مجوز VAR گرفتند / چه مسابقاتی در نیم فصل دوم با VAR قضاوت می شود؟ – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 192107
3 داور ایرانی دیگر مجوز VAR گرفتند / چه مسابقاتی در نیم فصل دوم با VAR قضاوت می شود؟  – پرسپولیس نیوز

3 داور بین المللی دیگر فوتبال کشورمان با کمک داور ویدئویی موفق به کسب مجوز قضاوت شدند. مود دوانی فر در نیم فصل اول فوتبال باشگاهی کشورمان تنها داور ایرانی بود که با کمک داوری ویدیویی مجوز قضاوت گرفت اما با تلاش مسئولان فدراسیون فوتبال و کمیته داوران سه سایر داوران نیز مجوز قضاوت با […]

3 داور بین المللی دیگر فوتبال کشورمان با کمک داور ویدئویی موفق به کسب مجوز قضاوت شدند.

مود دوانی فر در نیم فصل اول فوتبال باشگاهی کشورمان تنها داور ایرانی بود که با کمک داوری ویدیویی مجوز قضاوت گرفت اما با تلاش مسئولان فدراسیون فوتبال و کمیته داوران سه سایر داوران نیز مجوز قضاوت با VAR را دریافت کرده اند. امیر عرب براقی، مرتضی منصوریان و حسن اکرمی پس از حضور در مسابقات KAF و داوری در ازبکستان اجازه قضاوت با VAR را گرفتند.

به این ترتیب فدراسیون در تلاش است تا سه داور دیگر که در لیست داوران بین المللی کشورمان هستند مجوز قضاوت با VAR را بگیرند. فهرست داوران بین المللی ایران در سال 2024 به شرح زیر است:

وعده اساسی فرد
پیام حیدری
بیژن حیدری
حسن اکرمی
سید وحید کاظمی
امیر عرب براقی
مرتضی منصوریان

در نیم فصل دوم، چند مسابقه فوتبال باشگاهی ما توسط کمک داور ویدیویی قضاوت خواهد شد.

دربی پایتخت که در هفته بیستم، فینال جام حذفی و چند دیدار مهم لیگ برتر در نیم فصل دوم برگزار می شود با استفاده از فناوری داوری ویدیویی قضاوت می شود. علی خسروی یکی از اعضای کمیته داوران فدراسیون فوتبال این خبر را تایید کرد.

پیش از این در نیم فصل اول لیگ برتر، دیدار استقلال و پرسپولیس با استفاده از VAR قضاوت شده بود. خداداد افشاریان، رئیس کمیته داوران در روزهای اخیر از برگزاری برخی مسابقات با VAR در نیم فصل دوم خبر داد.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)