افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 26 October , 2024
4

یاری: گارانتی تجهیزات را مطرح کردیم/ موضوع قائم شهر را پیگیری می کنم

  • کد خبر : 192095
یاری: گارانتی تجهیزات را مطرح کردیم/ موضوع قائم شهر را پیگیری می کنم

حمید یاری در گفتگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم وی در خصوص اینکه آیا موضوع برگزاری جام باشگاه های جهان بسته شده است، تصریح کرد: هنوز به طور کامل بسته نشده است، موضوع اصلی تقویم این مسابقات است زیرا سال پر رفت و آمدی داریم و مبارزان سطح بالایی در دسترس هستند. به کلوب. باید […]

حمید یاری در گفتگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم وی در خصوص اینکه آیا موضوع برگزاری جام باشگاه های جهان بسته شده است، تصریح کرد: هنوز به طور کامل بسته نشده است، موضوع اصلی تقویم این مسابقات است زیرا سال پر رفت و آمدی داریم و مبارزان سطح بالایی در دسترس هستند. به کلوب. باید یک جلسه دیگر با رئیس فدراسیون داشته باشیم.

وی در خصوص اینکه بعد از اینکه گروه ملی فولاد قرارداد جدیدی با رزمی کاران قراردادی امضا نکرد، آیا این تیم در فصل آینده لیگ برتر حضور خواهد داشت یا خیر، گفت: هنوز به لیگ برتر زنگ نزدیم که ببینیم می آیند یا نه. خیر.» البته اگر برنامه و تقویم لیگ را بدهیم، این موضوع هم مشخص می شود.

رئیس سازمان لیگ کشتی گفت: فدراسیون در خصوص عدم توافق چند تیم از دوره های قبل لیگ برتر با کشتی گیران خود چه سازوکاری دارد؟ وی گفت: ضمانت تیم ها را افزایش می دهیم، در لیگ گذشته پس از پاس، چک ضمانت میلیاردی روی تیم فولاد خوزستان انجام شد، با مدیرعامل جدید این باشگاه صحبت شد و بچه ها به کمیته انضباطی شکایت کردند. .

یاری با اشاره به قرارداد معوق رزمندگان تیم هیئت کشتی قائم شهر که چند فصل پیش در لیگ حضور داشتند، خاطرنشان کرد: این موضوع از کار گذشته است، متاسفانه سازوکار منظمی در صدور ضمانت نامه وجود ندارد و یک تیم حضور داشت. در مسابقه به نمایندگی از هیئت مدیره و در نهایت حقوق برخی از اعضای آن پرداخت نشد. به هر حال آن زمان سازمان لیگ فدراسیون کشتی هم آنجا بود و باید پیگیر باشیم، نمی دانم با کدخدامنشی چقدر می توان کار کرد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=192095

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.