افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 28 September , 2024
3

اسمارتک نیوز » جلسه پیش نویس مصوبات سفر استانی به هرمزگان برگزار شد

  • کد خبر : 192036
اسمارتک نیوز » جلسه پیش نویس مصوبات سفر استانی به هرمزگان برگزار شد

به گزارش گروه سیاسی اسمارتک نیوز ، به ریاست معاون اول رئیس جمهور، بررسی و تدوین مصوبات دومین سفر استانی رئیس جمهور به استان هرمزگان انجام شد و طرح ها و پروژه های اقتصادی و عمرانی متعددی برای اجرا به تصویب رسید. در سطح استان در این جلسه که در آستانه دومین سفر رئیس جمهور […]

به گزارش گروه سیاسی اسمارتک نیوز ، به ریاست معاون اول رئیس جمهور، بررسی و تدوین مصوبات دومین سفر استانی رئیس جمهور به استان هرمزگان انجام شد و طرح ها و پروژه های اقتصادی و عمرانی متعددی برای اجرا به تصویب رسید. در سطح استان

در این جلسه که در آستانه دومین سفر رئیس جمهور به استان هرمزگان و معاون اجرایی رئیس جمهور، استاندار هرمزگان، وزرای نفت، جهاد کشاورزی، علوم، تحقیقات و فناوری، آموزش و پرورش، فرهنگی و همچنین طب اسلامی ارشاد، بهداشت، درمان و آموزش و پرورش، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست حضور داشتند، طرح ها و طرح های پیشنهادی برای اجرا در سطح استان بررسی و تصمیم گیری شد.

در این جلسه موافقت ها و تعهدات دستگاه های اجرایی برای اجرای طرح ها و پروژه های مختلف عمرانی و اقتصادی در سطح استان هرمزگان به تصویب رسید و تمهیدات لازم برای تامین مالی اجرای این طرح ها در نظر گرفته شد.

افتتاح دو بیمارستان و یک سری پروژه بهداشتی و درمانی، تکمیل چند پروژه نیمه تمام راه آهن، تامین تجهیزات آزمایشگاهی دانشگاه های استان، تکمیل و تجهیز مجتمع توانبخشی جانبازان، تکمیل، نوسازی و تجهیز نیمه تمام طرح ها و مصوبات این تفاهم نامه تکمیل پروژه های ورزشی، اجرای طرح های رانندگان روستایی و حفاظت از روستاهای در معرض خطر، اجرای طرح های کشاورزی، تکمیل و تجهیز مجتمع های فرهنگی و تکمیل و بهره برداری از کتابخانه مرکزی بندرعباس بود. . نشست دومین سفر استانی رئیس جمهور به استان هرمزگان.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=192036

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.