افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 28 September , 2024
1

دو چالش بزرگ پیش روی قلانوی

  • کد خبر : 191986
دو چالش بزرگ پیش روی قلانوی

گروه ورزشی اسمارتک نیوز: در اولین دیدار مرحله حذفی جام ملت های آسیا و در مرحله یک هشتم نهایی، تیم فوتبال ایران تا ساعاتی دیگر از ساعت 19:30 امشب در ورزشگاه عبدالله بن خلیفه دوحه باید به مصاف سوریه برود. دیداری حساس و دشوار که مشخص می کند کدام یک از این دو تیم از […]

گروه ورزشی اسمارتک نیوز: در اولین دیدار مرحله حذفی جام ملت های آسیا و در مرحله یک هشتم نهایی، تیم فوتبال ایران تا ساعاتی دیگر از ساعت 19:30 امشب در ورزشگاه عبدالله بن خلیفه دوحه باید به مصاف سوریه برود. دیداری حساس و دشوار که مشخص می کند کدام یک از این دو تیم از مرحله فعلی به جمع 8 تیم پایانی مسابقات صعود خواهند کرد.

تیم ایران در مرحله گروهی نمایش موفقی از خود به نمایش گذاشت و توانست با 3 برد و 9 امتیاز به این مرحله صعود کند و حالا باید به مصاف شاگردان هکتور کوپر، مربی سرشناس و باتجربه آرژانتینی برود.

امیر قلانوی در این دیدار چند بازیکن را به دلیل مصدومیت و محرومیت از دست داده است و باید با تغییراتی اجباری نسبت به دیدار قبلی مقابل امارات وارد این میدان شود و به همین دلیل در بازی امروز شاهد ترکیب جدیدی از بازیکنان خواهیم بود. .

روی خط دروازه بدون شک شاهد حضور علیرضا بیرانوند خواهیم بود و دروازه بان تیم ملی در تلاش است تا دومین کلین شیت خود در این مسابقات را به دست آورد. بیرو پیش از این تنها موفق شد مقابل هنگ کنگ دروازه خود را بسته نگه دارد و در بازی با فلسطین و امارات دروازه خود را باز یافت و حتی مهار پنالتی در بازی سوم نیز کمکی به گل دومش نکرد. . و اکنون او باید در برابر سوری ها موفق شود. آیا کار خواهد کرد یا خیر؟

در این راه دو مدافع میانی از تیم ملی به او کمک خواهند کرد. یکی از این بازیکنان شجاع خلیل زاده است که در دیدار مقابل هنگ کنگ با مصدومیت جزئی مواجه شد اما مقابل امارات به میدان رفت و حالا یکی از بازیکنان اصلی یازدهم مقابل سوریه خواهد بود. با توجه به مصدومیت مجید حسینی و محرومیت حسین کنعانی زادگان احتمالا در خط دفاع با قلعهنویی چشمی بازی خواهد کرد و از این بازیکن در مرکز خط دفاعی استفاده خواهد کرد.

به این ترتیب سامان فلاح بازی را از روی نیمکت دنبال خواهد کرد. در سمت راست خط دفاعی با توجه به مصدومیت صادق محرمی، رامین رضاییان تقریباً شکست ناپذیر است و حضور او در ترکیب اصلی تضمینی به نظر می رسد و اگر مشکلی برای او پیش بیاید، مشخص نیست قلانوی از کدام بازیکن استفاده کند. در این موقعیت محرمی در جریان دیدار مقابل امارات دچار مصدومیت شدید شد و طبق اعلام تیم پزشکی جام حذفی را از دست داد.

در سمت چپ دو مدعی داریم یکی میلاد محمدی که توانایی های تهاجمی بیشتری دارد و دیگری احسان حاج صفی باتجربه که در کارهای دفاعی موفق تر است. قلانویی احتمالا از حاج صفی با تجربه در ترکیب اصلی استفاده خواهد کرد. سعید عزت اللهی در خط هافبک وظایف دفاعی را بر عهده دارد و این بازیکن جلوتر از چشمی و شجاع خلیل زاده در فاز دفاعی تیم کمک می کند و مسئولیت تخریب حملات حریف و همچنین ساخت بازی از پشت زمین را بر عهده خواهد داشت.

کمی جلوتر شاهد حضور سامان قدوس هافبک مورد علاقه امیرقلانویی هستیم که در پست هافبک آزاد به میدان می رود و با حرکات گسترده خود در مناطق مختلف به تیم کمک می کند. در سمت چپ بین محبی و قیدی باید دید بوشهری از کدام هافبک بوشهری استفاده خواهد کرد اما شانس حضور قائدی با توجه به سبک بازی او بیشتر است.

در دفاع راست شک و شبهه ای بین علی قلی زاده و علیرضا جهانبخش وجود دارد. قلی زاده در دیدار اخیر مقابل امارات به میدان رفت اما قلانوی در نشست خبری از جهانبخش در کنار او استفاده کرد و نشان داد که احتمالا در ترکیب اصلی به عنوان هافبک راست بازی خواهد کرد. در نهایت در خط حمله شاهد حضور زوج همیشگی و هماهنگ طارمی و آزمون هستیم.

این دو ستاره تیم ملی در دیدار مقابل امارات هماهنگی فوق العاده خود را نشان دادند و دو پاس تست برای طارمی نشان داد که درک خوبی از بازی دارند و همکاری آنها می تواند هر خط دفاعی را تسلیم کند. ترکیب احتمالی تیم فوتبال ایران در دیدار مقابل سوریه: علیرضا بیرانوند، رزبه چشمی، شجاع خلیل زاده، رامین رضاییان، احسان حاج صفی، سعید عزت اللهی، سامان قدوس، علیرضا جهانبخش، مهدی قیدی، مهدی طارمی و سردار آزمون.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=191986

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.