افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
2

ساعت مچی برای خانم های جذاب فقط رولکس و کارتیه / انواع مدل های ساعت برای خوش تیپ تر شدن شما

  • کد خبر : 191961
ساعت مچی برای خانم های جذاب فقط رولکس و کارتیه / انواع مدل های ساعت برای خوش تیپ تر شدن شما

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- خب خیلی از لباس ها در استایل خانم ها مهم است. قطعا اگر مرد هستید و می خواهید به یک مهمانی بروید، یک کت و شلوار، یک جفت کفش، یک ساعت و یک پیراهن کل لباس شما را تا حد ممکن شیک می کند! اما […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- خب خیلی از لباس ها در استایل خانم ها مهم است. قطعا اگر مرد هستید و می خواهید به یک مهمانی بروید، یک کت و شلوار، یک جفت کفش، یک ساعت و یک پیراهن کل لباس شما را تا حد ممکن شیک می کند! اما خانم ها چطور؟ در حالی که زن باید به این فکر کند که در آن مهمانی از سر تا پا چه بپوشد، آرایش و رنگش چگونه باشد، کفشش چه مدلی باشد و چه اکسسوری را انتخاب کند. شما قبلاً می دانید که هزاران لوازم جانبی وجود دارد!

از طرفی به این فکر کنیم، حالا که اینها لباس های مهمانی هستند، برای ترک مهمانی چه لباسی باید بپوشید؟ آخه با شال و روسری چی بپوشی و حالا کیف و کفشت چی باشه؟ چه چیزی را رنگ کنم؟ ناخن هایتان بلند است یا کوتاه؟ وای گیج میشه و بالاخره به این نتیجه میرسه که چیزی نیست!

خوب، در این مقاله می خواهیم در مورد زنان صحبت کنیم. البته نه در رابطه با استایل سر تا پاش، بلکه می خواهیم ببینیم یک خانم زیبا چه ساعتی برای تکمیل زیبایی خود می پوشد. در آینده با ما همراه باشید تا اگر به دنبال ساعتی شیک هستید، بدانید کدام ساعت است!

ساعت رولکس بی نظیر

بدون شک یکی از جذاب ترین اکسسوری ها ساعت هایی هستند که می توانند استایل شما را لوکس تر و قوی تر نشان دهند. وقتی یک ساعت دارید همه چیز عالی به نظر می رسد و اگر از سری ساعت های جذاب رولکس استفاده کنید چه بهتر! همه چیز تمام شد.

اما نمی توان در مورد گرانی ساعت های رولکس صحبت کرد زیرا همه می دانند که فقط افراد ثروتمند می توانند این ساعت ها را بدون نگرانی از قیمت آن ها خریداری کنند. اما از طرف دیگر شرکت های زیادی هستند که ساعت هایی با طراحی رولکس روانه بازار کرده اند. موتور این ساعت ها به خوبی کار می کند و جلوه زیبایی دارد. بنابراین می توانید ساعت های رولکس را مانند یک خانم با ظاهری قدرتمند بپوشید.

86736

ساعت شیک کارتیه

برند کارتیه به خاطر جواهرات لوکس و درخشان خود مشهور است. اما در مورد ساعت می توان گفت که مدل های مختلفی دارد و هرگز از مد نمی افتد. در واقع می توانید این ساعت ها را با هر نوع لباس و مدلی ست کنید و زیبایی خود را به نمایش بگذارید.

ساعت های رولکس متناسب با هر دستی هستند و فقط رنگ آن مطابق سلیقه شما انتخاب می شود.

5729B6A3-58EF-4B38-8BEA-B2C8EAF44D07

ساعت ویژه Marie Bulgari

شاید شما یک خانم خاص هستید که چیزهای منحصر به فرد را دوست دارید. این سبک ساعت ها به گونه ای است که شاید همه خانم ها جسارت پوشیدن آن را نداشته باشند و بخواهند همان تجمل را نشان دهند. البته ساعت های ماری بولگاری به وضوح لوکس بودن را نشان می دهند اما با این تفاوت که شاید نام رولکس مثلاً به عنوان یک برند قدرت بیشتری داشته باشد.

سوپر ساعت های Bulgari در بین خانم ها محبوب هستند زیرا چرخاندن بند دور مچ دست جذابیت جالبی ایجاد می کند که آن را به یک ساعت غیر معمول تبدیل می کند. اگر جسارت دارید، روی این ساعت شرط بندی کنید که تاثیر دست شما را چند برابر می کند.

5454

ساعت دیجیتال محبوب کاسیو

در واقع ساعت های دیجیتال زمانی مد بودند اما بعد از مدتی خبری از آن ها نشد! اما می بینیم که این روزها دوباره به بازار برگشته اند و با جذابیت خود طرفداران زیادی را به خود جذب کرده اند.

این ساعت ها توسط افراد خاصی که دیجیتال دوست هستند و فقط به عقربه ها وابسته نیستند، دوست دارند. اگر شما هم از آن دسته افراد هستید، ساعت های کاسیو گزینه ای جذاب برای شما هستند.

683746

ساعت فوق العاده زیبا

اگر با لباس رسمی در یک مهمانی مجلل شرکت می‌کنید، ساعت‌های نگین‌دار می‌توانند زیبایی شما را تکمیل کنند، در حالی که برای مثال ساعت‌های اسپرت با استیل ضد زنگ برای عروسی زیبا نیستند.

اگر علاقه زیادی به وجود جواهرات در لوازم جانبی خود دارید، بدانید که این ساعت قطعاً برای شما مناسب است! جلوه درخشان ساعت نگین دار روی دست شما و اگر در کنار آن دستبند ببندید و آن را به مچ دست خود ببندید، قطعا نگاهتان به یک رویا تبدیل خواهد شد.

9683749



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=191961

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.