افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 28 September , 2024
1

اجرای 130 برنامه فرهنگی دهه فجر در شهرستان دیر – خبرگزاری مهر ایران و جهان نیوز

  • کد خبر : 191927
اجرای 130 برنامه فرهنگی دهه فجر در شهرستان دیر – خبرگزاری مهر ایران و جهان نیوز

سرهنگ سید علی حسینی نیا در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن گرامیداشت دهه مبارک فجر اظهار داشت: کشور ایران در آستانه چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در اوج افتخار، سربلندی و سربلندی قرار دارد. غرور. . فرمانده سپاه سیدالشهدا(ع)به) شهرستان دیر ادامه داد: دهه فجر یادآور دورانی است که همبستگی و همکاری مردم […]

سرهنگ سید علی حسینی نیا در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن گرامیداشت دهه مبارک فجر اظهار داشت: کشور ایران در آستانه چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در اوج افتخار، سربلندی و سربلندی قرار دارد. غرور. .

فرمانده سپاه سیدالشهدا(ع)به) شهرستان دیر ادامه داد: دهه فجر یادآور دورانی است که همبستگی و همکاری مردم ایران به رهبری امام خمینی (ره) منجر به ظهور انقلاب اسلامی و سرنگونی رژیم طاغوت شد.

وی افزود: انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) و پس از ایشان به رهبری مقام معظم رهبری، ایران توانسته در برابر تحریم ها و فشارهای بی سابقه دشمنان ایستادگی کند و در عرصه های مختلف به پیشرفت های چشمگیری دست یابد.

حسینی نیا با تاکید بر اینکه رسانه ها نقش بسیار ارزنده و مهمی در آگاهی بخشی و بیان پیشرفت های انقلاب اسلامی و مبارزه با تهمت های دشمنان دارند، گفت: اصحاب رسانه می توانند افکار عمومی را به سمت توجه به دستاوردها و ارزش ها سوق دهند. انقلابی که موجب افزایش اعتماد و همبستگی مردم، نظام و حکومت و افزایش انگیزه آنها برای حضور فعال در جریانات سیاسی و اجتماعی می شود.

فرمانده سپاه سیدالشهدا(ع)به) شهرستان دیر در ادامه به برنامه های دهه فجر اشاره کرد و اظهار داشت: طبق برنامه کوچک سلام در این دهه 130 این برنامه توسط پایگاه ها و حوزه های مقاومت بسیج و کانون های بسیج اقشار در سطح شهرستان اجرا می شود.

وی تصریح کرد: عطرافشانی گلزار شهدا، بزرگداشت اولین زن شهید جنوب کشور، برگزاری برنامه های فرهنگی، ورزشی و هنری، جشنواره مسابقات نقاشی، دیدار با خانواده های معظم شهدا. و مبارزان عصر انقلاب و برپایی نمایشگاه عکس از دیگر برنامه های این دهه است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=191927

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.