افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
5

اجرای دو پروژه تقاطع غیر همسطح قراملک و معلم در تبریز – خبرگزاری مهر ایران و جهان

  • کد خبر : 191816
اجرای دو پروژه تقاطع غیر همسطح قراملک و معلم در تبریز – خبرگزاری مهر ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری مهر، یعقوب هوشیار در بازدید از پروژه های عمرانی تبریز که به همراه سامان احمدزاده معاون فنی و عمرانی شهرداری و عوامل اجرایی ۲ پروژه انجام شد، روند تولید قطعات را تسریع کرد. . قطعه ای پل ها قراملک و معلم برای تسریع. روند پروژه مطالبه کرد. او سود می برد گرفتن […]

به گزارش خبرگزاری مهر، یعقوب هوشیار در بازدید از پروژه های عمرانی تبریز که به همراه سامان احمدزاده معاون فنی و عمرانی شهرداری و عوامل اجرایی ۲ پروژه انجام شد، روند تولید قطعات را تسریع کرد. . قطعه ای پل ها قراملک و معلم برای تسریع. روند پروژه مطالبه کرد.

او سود می برد گرفتن از دانش جدید تا بهبود کیفیت پروژه ها آن را یکی از اهداف مهم در اجرای پروژه های عمرانی شهرداری تبریز عنوان کرد و گفت: این امر با اجرای فناوری حائز اهمیت است. قطعه ای روی پل روگذر میدان معلم به عنوان اولین پل با تکنولوژی قطعه ای و پل قراملک انجام شد.

هوشیار در ادامه بر رعایت تمهیدات زمستانی در روند اجرای طرح، آخرین وضعیت پروژه های معلمان و قراملک مانند تولید و نصب قطعات بتنی و فرآیند اجرای قرارداد.

شهردار تبریز تاریخ بهره برداری از این پروژه ها را خرداد 1403 اعلام کرد.

پروژه تقاطع بدون عیار معلم به طول 630 متر و عرض 16 متر به منظور کاهش بار ترافیکی خیابان نظام مزیدی به همت شهرداری منطقه 5 و توسط شرکت ساختمانی خانه های پیش ساخته آذربایجان به اجرا درآمد. باغ چای به لطف استفاده از فناوری کار می کند. قطعه ای و مقاطع بلندتر معماری خاص و ماندگاری بیشتری خواهند داشت.

پروژه تقاطع بدون سطح قراملک در ضمن یکی از پروژه های مهم ترافیکی شهرداری تبریز در سال جاری این است که با اتمام این پروژه شاهد تسهیل در تردد شهروندان در غرب تبریز و روان سازی تردد در این مسیر خواهیم بود. تاریخ افتتاح این پروژه 3 خرداد ماه سال آینده می باشد.

این پروژه به طول 530 متر و عرض 21.20 متر در شهرداری منطقه 6 تبریز واقع شده و با نظارت شهرداری منطقه 2 و اجرای شرکت ساختمانی خانه های پیش ساخته آذربایجان در حال ساخت می باشد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=191816

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.