افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 28 September , 2024
1

حذف “عربستان” به دست “کره جنوبی” / “کلینزمن” قهرمان شطرنج آسیا شد – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 191635
حذف “عربستان” به دست “کره جنوبی” / “کلینزمن” قهرمان شطرنج آسیا شد – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار مهر ، تیم های ملی فوتبال عربستان و کره جنوبی بعدازظهر سه شنبه از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه «شهر آموزش» قطر در مرحله یک هشتم نهایی جام ملت های آسیا با قضاوت «تانتاشف ایلگیز» به مصاف هم رفتند. ” از ازبکستان. 90 دقیقه پایانی وقت قانونی با تساوی یک بر یک به […]

به گزارش خبرنگار مهر ، تیم های ملی فوتبال عربستان و کره جنوبی بعدازظهر سه شنبه از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه «شهر آموزش» قطر در مرحله یک هشتم نهایی جام ملت های آسیا با قضاوت «تانتاشف ایلگیز» به مصاف هم رفتند. ” از ازبکستان. 90 دقیقه پایانی وقت قانونی با تساوی یک بر یک به پایان رسید تا بازی به وقت اضافه کشیده شود. پس از تساوی در دو نیمه 15 دقیقه ای، تیم فوتبال کره جنوبی موفق شد در ضربات پنالتی پیروز شود. ضربات 4 بر 2 تا جدال چشمگیر “کلینزمن” و “مانچینی” به نفع سرمربی آلمان و عربستان سعودی زودتر از موعد از جام خداحافظی کند. آنها ملت های آسیایی را در اختیار دارند.

گل های این دیدار را «عبدالله ردیف» (46) برای عربستان و «چون گو سونگ» (9+90) برای کره جنوبی به ثمر رساندند.

تیر دروازه در نیمه اول با عربستان مهربانی نکرد

تیم فوتبال عربستان با هدایت روبرتو مانچینی در مرحله گروهی با تیم های تایلند، عمان و قرقیزستان همگروه شد و با 7 امتیاز به عنوان تیم اول راهی مرحله یک هشتم نهایی و کره جنوبی با هدایت یورگن شد. کلینزمن» و در گروهی که بحرین، اردن و مالزی حضور داشتند به عنوان تیم دوم با 5 امتیاز به این مرحله رسید.

در دقایق ابتدایی این دیدار هر دو تیم با احتیاط شروع کردند و با پاس های کوتاه سعی در مالکیت توپ داشتند و علاوه بر محک زدن حریف، روزنه ای به سمت دروازه رقیب پیدا کردند.

پس از گذشت 15 دقیقه از بازی، تیم فوتبال کره جنوبی صاحب توپ شد و با ارسال پاس های عمیق به خط دفاعی عربستان و یا در عرض زمین سعی در رسیدن به دروازه عربستان داشت اما هر بار با مدافعان روبرو می شد. سد بازیکنان مانچینی

در دقیقه 26 پاس بلند و عمقی بازیکن کره جنوبی در خط حمله به «سون هیونگ مین» رسید و او به سمت دروازه مدافع عربستان شوت زد که دروازه بان عربستان بدون مشکل مهار شد.

در دقیقه 29 اشتباه هافبک کره جنوبی در مرکز زمین باعث شد تا بازیکن عربستان با توپ دزدی یک ضدحمله سریع آماده کند و توپ را به صالح الشهری ارسال کند اما ضربه او با اختلاف زیاد به بیرون رفت.

در 15 دقیقه پایانی این دیدار این تیم عربستان بود که حملات خود را مقابل دوروزه کره جنوبی تشدید کرد. در دقیقه 41 این تیم صاحب یک ضربه کرنر شد. این ضربه کرنر را “محمد آلباریک” در مرکز دروازه کره جنوبی قرار داد و ابتدا ضربه سر “صالح الشهری” به تیرک دروازه برخورد کرد و در عوض این بار ضربه سر “علی لجامی” توسط تیرک دروازه به ثمر نرسید. و ضربه سوم باز هم به گل رسید: «صالح الشهری» به گل رسید، مدافع کره جنوبی توپ را با ضربه سر به کرنر فرستاد تا وارد دروازه شود.

نیمه اول این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.

حذف از

گل زودهنگام عربستان در نیمه دوم

در ثانیه های ابتدایی نیمه دوم این دیدار و در دقیقه 46 تیم فوتبال عربستان اولین حمله خود را تدارک دید و «عبدالله ردیف» با کمک «سالم الدوساری» موفق شد اولین گل این دیدار را به ثمر برساند. که تیم شاگردان مانچینی به صفر می رسد.

در ادامه این دیدار تیم فوتبال کره جنوبی سعی کرد حملات خود را به سمت دروازه عربستان آماده کند که ساختار تیمی و دفاع منسجم سبزپوشان مانع از این امر شد. بازیکنان عربستان البته در خط حمله زهر نشان دادند و نه تنها از حملات کامل کره ای ها جلوگیری کردند، بلکه سعی کردند با حملات خود برای دومین بار دروازه حریف را باز کنند.

در دقیقه 68، «عبدالله ردیف» توپ را در پشت محوطه جریمه کره جنوبی قرار داد و ضربه پای راست او از کنار دروازه کره جنوبی به بیرون رفت.

حذف از

عربستان «یک دقیقه کم» بود!

15 دقیقه پایانی این دیدار با حساسیت و احساسات خاصی دنبال شد و کره جنوبی باید تلاش می کرد تا در مرحله یک هشتم نهایی از حذف زودهنگام دوری کند. کره جنوبی کرنرهای پیاپی داشت اما هیچ کدام به موقعیت گلزنی منجر نشد.

در دقیقه 86 بهترین موقعیت کره جنوبی از ابتدای بازی تثبیت شد و بازیکن این تیم سانتری از سمت چپ مقابل دروازه برای مهاجمان کره جنوبی و در سه مرحله مدافعان ارسال کرد. یا دروازه بان این تیم در آستانه ورود به دروازه توپ را مهار کرد، آنها به دور خود چرخیدند تا قرمزهای کره ای به گل نرسند اما لحظات باقی مانده را با انگیزه مضاعف ادامه دادند.

در دقیقه 2+90 بازیکن کره جنوبی از جناح چپ توپ را رد کرد و ضربه سر مهاجم کره ای به تیر دروازه عربستان برخورد کرد و راهی به چارچوب پیدا نکرد.

در دقیقه 90+5، «چان» توپ را وارد محوطه جریمه عربستان کرد و ضربه او با اختلاف بسیار کم از کنار دروازه عربستان به بیرون رفت.

اما در نهایت حملات مرگبار کره جنوبی در دقیقه 9+90 به پایان رسید و «چون گو سونگ» موفق شد با ضربه سر دروازه عربستان را به زمین بزند و بازی را به تساوی بکشاند.

حذف از

تساوی در وقت اضافه اول

نیمه اول وقت اضافه زمانی آغاز شد که مانچینی چند بازیکن کلیدی خود از جمله سالم الدوساری را از زمین خارج کرد و سپس گل تساوی را واگذار کرد و تیمش را از بازیکنان سمی در خط جلو خالی کرد که به نظر می رسید تمرکز کافی نداشتند.

در دقیقه 97 کره جنوبی صاحب یک ضربه ایستگاهی شد و ارسال این بازیکن در فاصله دو متری پای این مهاجم در محوطه بود که ضربه پارک یونگ وو با بی دقتی از دست رفت. نیمه اول وقت اضافه بدون گل به پایان رسید.

پسوند دوم

در نیمه دوم وقت اضافه این تیم کره جنوبی بود که به حملات خود ادامه داد و در دقیقه 115 شوت خطرناک بازیکن کره ای با واکنش دیدنی دروازه بان عربستان به کرنر رفت تا بار دیگر دروازه بان عربستان سعودی. او ناجی دروازه این تیم شد.

ضدحمله خطرناک بازیکنان عربستان در آخرین ثانیه های نیمه دوم به موقعیت خطرناکی تبدیل شد که دروازه بان کره از فرو ریختن دروازه تیمش جلوگیری کرد. نیمه دوم وقت اضافه بدون گل به پایان رسید تا ضربات پنالتی تیم برنده در این زمین مشخص شود.

ضربات پنالتی

در ضربات پنالتی تیم فوتبال کره جنوبی با درخشش دروازه بان خود موفق شد با نتیجه 4 بر 2 پیروز شود تا جدال چشمگیر «کلینزمن» و «مانچینی» به سود سرمربی آلمانی به پایان برسد و عربستان می گوید. خداحافظی زودهنگام با جام ملت های آسیا. کره جنوبی باید در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف تیم فوتبال استرالیا برود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=191635

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.