افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 25 October , 2024
3

عطریانافر: تبعیض وحشتناکی در صدا و سیما حاکم است/شعارشان «یک شبکه، شبکه هر ایرانی» است؛ آیا همه ایرانی ها این تصویر را می بینند؟

  • کد خبر : 191554
عطریانافر: تبعیض وحشتناکی در صدا و سیما حاکم است/شعارشان «یک شبکه، شبکه هر ایرانی» است؛  آیا همه ایرانی ها این تصویر را می بینند؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محمد عطریانفر از اعضای شورای مرکزی حزب کارگزاران در یک برنامه رادیویی گفت: وقتی می گوییم رسانه ملی یعنی چه، یعنی ملت ایران صاحب آن است. ملت ایران باید تصویر خودش را در این خیال، در این قاب تلویزیونی که تماشا می کند، ببیند. عزیزانی که مسئول صدا و سیما هستند […]

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محمد عطریانفر از اعضای شورای مرکزی حزب کارگزاران در یک برنامه رادیویی گفت: وقتی می گوییم رسانه ملی یعنی چه، یعنی ملت ایران صاحب آن است. ملت ایران باید تصویر خودش را در این خیال، در این قاب تلویزیونی که تماشا می کند، ببیند. عزیزانی که مسئول صدا و سیما هستند آیا صدا و سیما نماینده کل ملت ایران هستند؟ شعار آن «یک شبکه، شبکه همه ایرانیان» است. آیا همه ایرانی ها این تصویر را می بینند؟

گفت در گذشته های دور برادری داشتیم به نام آقای محسن مهاجرانی مهندس. این بزگوار در زمان آقای لاریجانی مسئولیت صدا و سیما را بر عهده داشت و در سابقه فعالیت خود در سازمان صدا و سیما نیز مدت ها ریاست هیئت انتخاباتی این سازمان را بر عهده داشت. وی گفت: بر اساس اطلاعاتی که مستقیماً از ایشان دریافت کردم، سازمان انتخابات صدا و سیما یکی از نهادهای انتخاباتی و اخذ رأی به عنوان پیشگام قابل اعتماد و قابل اعتماد است.

این فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: می دانم که شما پی در پی در حال انجام نظرسنجی هستید، به آقای جبلی مراجعه می کنم، آیا می توان نتیجه را بر اساس یک مطالبه کاملاً تحقیق و مطالعه شده که مبنای تولید برنامه است، مبنای آن باشد. ? برای تهیه دعوتنامه از نیروهای خود و نظارت بر نحوه دعوت از نیروهای خود از آن نظرسنجی؟

وی ادامه داد: آیا می توانید یافته های ما را در یک سری بررسی ها از جامعه به جامعه ترجمه کنید؟ آیا می توانید بگویید چرا شبکه خانگی ارائه شده در شبکه های مجازی ضریب نفوذ بالای 30 درصد دارد؟ آیا مایه شرمساری است که ما برای نهادی که نباید وابستگی سیاسی به هیچ نهاد سیاسی داشته باشد این همه هزینه می کنیم؟ وقتی نهاد یک سازمان بزرگ صدا و سیما را زیر نظر سه قوه قرار می دهیم و مهم ترین رسالت مدیر اصلی متعلق به رهبری است، یعنی او باید چتر همه را بالای سر همه بگیرد.

عطریانفر گفت: احساس می کنم در روند تبلیغاتی، تبلیغاتی و خبری صدا و سیما تبعیض وحشتناکی وجود دارد، پیام نظام محسوب می شود. این بسیار خطرناک است که روزی جامعه احساس کند رادیو و تلویزیون ملی به جای اینکه سخنگوی ملت باشد، سخنگوی بخش کوچکی از یک اندیشه سیاسی است.

۲۱۹۲۱۵

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=191554

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.