افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 20 October , 2024
4

قرارداد ساخت میدان گازی فرزاد ب امضا شد

  • کد خبر : 191444
قرارداد ساخت میدان گازی فرزاد ب امضا شد

به گزارش بازار، قرارداد ساخت پوشش میدان گازی فرزاد B توسط فرخ علیخانی، مدیرعامل گروه پتروپارس و حسین شیوا، مدیرعامل شرکت تاسیسات دریایی ایران امضا شد. بر اساس این قرارداد که با حضور اعضای هیات مدیره و مدیران ارشد اجرایی و فنی طرفین منعقد شد، شرکت تاسیسات دریایی ایران به عنوان یکی از شرکت های […]

به گزارش بازار، قرارداد ساخت پوشش میدان گازی فرزاد B توسط فرخ علیخانی، مدیرعامل گروه پتروپارس و حسین شیوا، مدیرعامل شرکت تاسیسات دریایی ایران امضا شد.

بر اساس این قرارداد که با حضور اعضای هیات مدیره و مدیران ارشد اجرایی و فنی طرفین منعقد شد، شرکت تاسیسات دریایی ایران به عنوان یکی از شرکت های با دانش و تجربه در ساخت و نصب سکوهای دریایی ، طراحی، خرید، ساخت، بارگیری و نصب ژاکت میدان گازی مشترک فرزاد B.

فرخ علیخانی، مدیرعامل گروه پتروپارس در حاشیه امضای این قرارداد با اشاره به امضای تفاهم نامه ساخت پروژه جکت فرزاد-بی در بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی بین گروه ال پتروپارس و شرکت تاسیسات دریایی ایران گفت: با توجه به اهمیت میدان مشترک گازی فرزاد ب و با هدف تسریع در خروج ذخایر از این میدان مشترک، شرکت نفت و گاز پارس به عنوان کارفرمای اصلی و پتروپارس گروه و شرکت تاسیسات دریایی سعی کرد در راستای منافع ملی باشد و با برنامه ریزی، تعامل مشترک و مدیریت زمان، کارهای اجرایی، امور فنی و فعالیت های مهندسی پیش رفته و در نتیجه بسیاری از مقدمات پیش رفته است.

در این مراسم حسین شیوا مدیرعامل شرکت تاسیسات دریایی گفت: توانمندی های صنعتی تاسیسات دریایی در کشتی سازی عسلویه و خرمشهری آماده مشارکت در پروژه های ملی و منطقه ای است.

وی با اشاره به جابجایی سکوی فاز 11 و استفاده از تجهیزات منحصر به فرد، افزود: شرکت تاسیسات دریایی یکی از تنها شرکت های کشور و حتی منطقه در زمینه طراحی، مهندسی و اجرا و دریایی است. ناوگان این شرکت مجهز به کشتی ها و قایق های فنی و استراتژیک است.

وی ادامه داد: پروژه های مربوط به تاسیسات دریایی در بخش بالادستی صنایع نفت و گاز و توسعه میدانی کشور بوده و ارتباط مستقیم با تولید و استخراج نفت و گاز دارد.

میدان گازی فرزاد B بین ایران و عربستان مشترک است و وزارت نفت و شرکت ملی نفت ایران تسریع در بهره برداری از میادین مشترک را یکی از اولویت های خود قرار داده اند. انعقاد قرارداد ساخت و نصب جکت این میدان به دلیل اینکه یکی از پیچیده ترین میادین گازی کشور است که توسعه و بهره برداری از آن با توجه به ویژگی هایی که دارد نیازمند دانش فنی و مهارت های اجرایی ویژه است از اهمیت بالایی برخوردار است. میدان

با بهره گیری از طرح توسعه میدان گازی فرزاد بای که توسط شرکت پتروپارس با حمایت شرکت ملی نفت ایران و شرکت نفت و گاز پارس در حال اجراست، روزانه یک میلیارد فوت مکعب گاز به تولید گاز کشور اضافه می شود. ظرفیت. .

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=191444

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.