افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 28 September , 2024
1

اسمارتک نیوز » استعدادیاب والیبال زیر ۱۸ سال ایران انتخاب شد

  • کد خبر : 191403
اسمارتک نیوز » استعدادیاب والیبال زیر ۱۸ سال ایران انتخاب شد

به گزارش گروه ورزشی اسمارتک نیوز، مسابقات والیبال قهرمانی مردان زیر 18 سال آسیا از 7 تا 14 مرداد ماه سال آینده در بحرین برگزار می شود. با توجه به حضور تیم ملی زیر 17 سال در مسابقات جهانی مردان و با در نظر گرفتن قوانین کنفدراسیون والیبال آسیا و فدراسیون جهانی والیبال مبنی بر […]

به گزارش گروه ورزشی اسمارتک نیوز، مسابقات والیبال قهرمانی مردان زیر 18 سال آسیا از 7 تا 14 مرداد ماه سال آینده در بحرین برگزار می شود.

با توجه به حضور تیم ملی زیر 17 سال در مسابقات جهانی مردان و با در نظر گرفتن قوانین کنفدراسیون والیبال آسیا و فدراسیون جهانی والیبال مبنی بر اینکه هر بازیکن می تواند تنها در یک تورنمنت بین المللی در رده های سنی زیر 16، 17 سال شرکت کند. 18 و 19 سال وحید مرادی سرپرست فدراسیون در راستای سیاست های کلی فدراسیون جهانی والیبال که منجر به تشکیل مسابقات بین المللی برای رده های سنی زیر 16 و 17 سال شد تا تجربه بین المللی و حرفه ای عادل غلامی بازیکن سابق تیم ملی والیبال کشورمان که در سال گذشته موفق به کسب مقام دوم شد، گفت: والیبالیست‌ها می‌توانند از رده‌های سنی پایین‌تر شروع کنند تا بتوانند در مسابقات بین‌المللی در سطح بین‌المللی فعالیت حرفه‌ای‌تری داشته باشند. در مسابقات والیبال قهرمانی جوانان جهان به عنوان مربی در کنار محمد وکیلی به سمت استعدادیاب منصوب شد. ایران زیر 18 سال متن این حکم را به شرح زیر اعلام کرد:

آقای عادل غلامی
سلام

با توجه به این ارتباط، مسئولیت انتخاب برترین استعدادهای والیبال زیر 18 سال به شما محول می شود.
در صورت توکل به خداوند متعال و به کارگیری تمام تلاش خود برای انجام وظایف عزیز، از شما انتظار می رود که موفق و پیروز باشید.

وحید مرادی
رئیس فدراسیون والیبال”

بازیکن شماره 9 سابق تیم والیبال ایران در سال های متوالی افتخار پوشیدن پیراهن تیم ملی را داشت و از ابتدای ورود ایران به مسابقات جهانی و لیگ جهانی از سال 2013 یکی از بازیکنان اصلی این تیم بود. تیم و با مربیان بزرگی چون خولیو ولاسمو، رائول لوزانو، اسلوبودان کواچ و ایگور کولاکوویچ به عنوان بازیکن کار کردند و سهم بسزایی در تحقق رویای 52 ساله والیبال ایران و صعود ایران به بازی های المپیک 2016 داشتند.

غلامی در سال 1402 به عنوان مربی تیم ملی والیبال، نوجوانان را در تمرینات و مسابقات قهرمانی جهان همراهی کرد و در مسابقات آرژانتین با این تیم نایب قهرمان جهان شد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=191403

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.