افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 28 September , 2024
1

ممبینی اعلام کرد: فینال حذفی و دربی برگشت با VAR – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 191323
ممبینی اعلام کرد: فینال حذفی و دربی برگشت با VAR – پرسپولیس نیوز

دبیرکل فدراسیون فوتبال ایران گفت: طبق برنامه ای که به فیفا اعلام کردیم، در صورت رسیدن دستگاه ها به موقع و تکمیل تمرینات داوری، از VAR در فینال حذفی و دربی بازی برگشت استفاده می کنیم. هدایت ممبینی دبیرکل فدراسیون فوتبال ایران در حاشیه مراسم خداحافظی تیم فوتسال بانوان ایران از مسابقات کافا در تاجیکستان […]

دبیرکل فدراسیون فوتبال ایران گفت: طبق برنامه ای که به فیفا اعلام کردیم، در صورت رسیدن دستگاه ها به موقع و تکمیل تمرینات داوری، از VAR در فینال حذفی و دربی بازی برگشت استفاده می کنیم.

هدایت ممبینی دبیرکل فدراسیون فوتبال ایران در حاشیه مراسم خداحافظی تیم فوتسال بانوان ایران از مسابقات کافا در تاجیکستان توضیح داد: بسیار خوشحالیم که امسال برای دومین بار است که بانوان ما به این مسابقات اعزام می شوند. مسابقات آسیایی و تیم فوتسال ما با توجه به اینکه مدعی قهرمانی آسیا است، این مسابقات کافا برای ما بسیار مهم خواهد بود.

ممبینی در پاسخ به این سوال که چرا تیم های بزرگی مانند استقلال و پرسپولیس روی فوتسال بانوان سرمایه گذاری نمی کنند، تصریح کرد: نیمی از جمعیت کشور ما را بانوان تشکیل می دهند و تلاش می کنیم این باشگاه های بزرگ را به فوتسال و فوتبال بانوان معرفی کنیم. مشوق ها با توجه به تعداد زیاد هواداران این دو باشگاه، قطعا می توانند تاثیر خوبی در رشد و توسعه این رشته ها در بخش بانوان داشته باشند.

گفتنی است ماده 134 قانون مالیاتی مربوط به معافیت مالیاتی باشگاه های ورزشی حذف می شود. دبیر کل فدراسیون فوتبال در رابطه با این موضوع گفت: امیدوارم در قانون توسعه و در برنامه جامع و در برنامه ریزی کلان دولت به این موضوع توجه شود که فعالیت بخش های مهم جامعه در بخش عمومی و قهرمانی می تواند جامعه ای سالم را فراهم کند. فعالیت ورزشی یک جامعه می تواند در همه ابعاد پتانسیل خوبی داشته باشد.

ممبینی افزود: جامعه ای که از ورزش فاصله بگیرد آینده خوبی نخواهد داشت. در عین حال توجه زیادی به جامعه ورزش در سراسر جهان دارند. دولت باید شرایط بهتری را فراهم کند تا باشگاه های دولتی و خصوصی بتوانند بخشی از هزینه های خود را از این طریق پرداخت کنند و شرایط اقتصادی برای اداره باشگاه ها داشته باشند.

وی در خصوص صحبت های افشاریان درباره افزایش استفاده فدراسیون از VAR در نیم فصل دوم لیگ برتر مردان گفت: به هر حال یکی از کارهای خوبی که فدراسیون فوتبال انجام داد، معرفی سیستم داوری ویدیویی در کشور بود. ما اکنون جزو کشورهایی هستیم که VAR را روی پلتفرم فیفا داریم. باید سیستم های بیشتری بیاوریم و داوران و استادیوم ها از فیفا مجوز بگیرند. طبق برنامه ای که به فیفا اعلام کردیم، اگر دستگاه ها به موقع برسند و آموزش داوری به پایان برسد، برای فینال حذفی و دربی بازی برگشت از VAR استفاده می کنیم. البته در نیم فصل بازی هایی با VAR انجام می شود و در فصل آینده از این امکانات بیشتر استفاده می شود. وقتی دستگاه های بعدی بیایند خارج از آزادی هم انجام می دهیم. الان اولویت اول ما ورزشگاه آزادی است.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)