افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
4

وزیر ورزش به جلسه مجمع پرسپولیس رسید/ سجادی: از استقلال و پرسپولیس حمایت می کنیم

  • کد خبر : 19128

وزیر ورزش و جوانان در مجمع عمومی عادی باشگاه پرسپولیس حضور یافت. وزیر ورزش و جوانان که به دلیل برگزاری همزمان جلسه مجمع باشگاه های پرسپولیس و جلسه فوق العاده دولت برای سفر استانی به خوزستان در اولین ساعت مجمع پرسپولیس غایب بود به وزارت ورزش و جوانان بازگشت. و حضور یافت. مجمع باشگاه پرسپولیس […]

وزیر ورزش و جوانان در مجمع عمومی عادی باشگاه پرسپولیس حضور یافت.

وزیر ورزش و جوانان که به دلیل برگزاری همزمان جلسه مجمع باشگاه های پرسپولیس و جلسه فوق العاده دولت برای سفر استانی به خوزستان در اولین ساعت مجمع پرسپولیس غایب بود به وزارت ورزش و جوانان بازگشت. و حضور یافت. مجمع باشگاه پرسپولیس پس از پایان جلسه خود در دولت.

سید حمید سجادی در حاشیه مجمع عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال با تاکید بر اینکه دولت همواره حامی ورزش و باشگاه ها از جمله شمال آفریقا در پایتخت بوده است، گفت: از رئیس جمهور، وزیر محترم تشکر می کنم. معاون اول رئیس جمهور، زیرا هر زمان که مشکلات ورزش چه در دولت و چه به صورت خصوصی مطرح می شد، همه عزیزان بدون وقفه مشکلات را حل کرده و پیشقدم شدند.

وی افزود: باشگاه های پرسیولیس و استقلال یکی از پرطرفدارترین تیم های کشورمان هستند و وظیفه ما در وزارت ورزش و جوانان این است که از این دو باشگاه پرطرفدار و پرطرفدار حمایت کنیم تا مشکلات آنها برطرف شود.

سید حمید سجادی در مجمع عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس با بیان اینکه باشگاه های پرسپولیس و استقلال در حال شروع حرفه ای شدن هستند، اظهار داشت: وقتی تیمی به سمت حرفه ای شدن پیش می رود باید رفتار و عملکرد سازمانی در مسیر حرفه ای شدن تغییر کند. .

وی با تاکید بر اینکه در مسیر خصوصی سازی باید به شمال آفریقا بیشتر توجه شود، خاطرنشان کرد: استقلال و پرسپولیس برای به روز شدن و نزدیک شدن به فوتبال زمان می برند و همه اینها باعث دلگرمی هواداران می شود.

سجادی با اشاره به بازی هفته گذشته شهرورد گفت: تفاضل یک گل نشان دهنده سطح فنی بالای فوتبال کشورمان است، در گذشته داوران دربی را از خارج از کشور می آوردیم اما از داوران خوب کشورمان استفاده می کردیم. چندین سال.”

وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه فوتبال جایگاه خود را در کشور پیدا کرده است، افزود: جوانان زیادی به فوتبال علاقه مند هستند و به ویژه تیم های استقلال و پرسپولیس هواداران زیادی به دست آورده اند و از این نظر مدیریت ما نیز باید به سمت یک سبک جدید حرکت کنید. دنیا ادامه دارد.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود به تعمیر و تجهیز ورزشگاه آزادی اشاره کرد و افزود: ورزشگاه آزادی به سرعت در حال تعمیر است. در گام اول سکوها آماده می شود تا در مرحله بعدی چمن این ورزشگاه تعویض شود اما همانطور که همه شما ورزش دوستان و فوتبالدوستان می دانید ورزشگاه آزادی یک مجموعه دولتی است و برای تعمیر و تجهیز دولتی یا مجتمع خصوصی بسیار متفاوت است و زمان بیشتری نیاز دارد

وزیر ورزش و جوانان یکی از مشکلات دو باشگاه استقلال و پرسپولیس را شایعه پراکنی عنوان کرد و اظهار داشت: وظیفه مدیران باشگاه ها پاکسازی این شایعات و کنار گذاشتن آن است زیرا همه ما در برابر مردم پاسخگو هستیم. و طرفداران این باشگاه بزرگ .

وی در ادامه با تاکید بر صرفه جویی اقتصادی و بهینه سازی هزینه ها، تصریح کرد: گاهی زیاده خواهی ها مشکلات و حواشی ایجاد می کند. وقتی به سمت حرفه ای شدن می رویم باید در همه بخش ها حرفه ای عمل کنیم.

سجادی تاکید کرد: بینش حرفه ای باید بر ابعاد مختلف باشگاه حاکم باشد به گونه ای که ورزشکار از لحظه ورود تا خداحافظی رفتار حرفه ای داشته باشد. ما از دو باشگاه سرخابی انتظار زیادی داریم تا همه رفتار و عملکرد مدیران طبق اصول باشد.

سجادی با بیان اینکه فوتبال دنیا منتظر هیچکس نیست و به سرعت در حال تغییر و رشد است، گفت: باشگاه های پرسپولیس و استقلال باید فرصت حرکت به سمت استاندارد را داشته باشند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=19128

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.