افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
1

نمره خوب شما در سال گذشته چقدر بود؟ / عید امسال 20 لنین با کت کفتان می گیرید.

  • کد خبر : 191266
نمره خوب شما در سال گذشته چقدر بود؟  / عید امسال 20 لنین با کت کفتان می گیرید.

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانانیوز- امروزه برای داشتن یک استایل خوب لازم است همه اصول اولیه ست کردن لباس را بدانند چرا که به هر حال نمی توان بدون اطلاع و صرف فکر اینکه فلان لباس زیباست به سراغ آن رفت. و ما آن را دوست داریم، زیرا در نهایت، […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانانیوز- امروزه برای داشتن یک استایل خوب لازم است همه اصول اولیه ست کردن لباس را بدانند چرا که به هر حال نمی توان بدون اطلاع و صرف فکر اینکه فلان لباس زیباست به سراغ آن رفت. و ما آن را دوست داریم، زیرا در نهایت، هر چیزی برای خودش قوانین و قوانینی دارد و چه خوب است که به این موضوع بیشتر احترام بگذاریم و برای آن ارزش قائل باشیم، زیرا لباس های ما می توانند اطلاعاتی را در مورد ما منتقل کنند که ممکن است اینطور نباشد. در ذهن هیچکس گنجانده نشده است و اعتقاد به عنوان مثال، با انتخاب رنگ مناسب برای لباس مناسب برای مصاحبه شغلی، می توانید به شغل مورد نظر خود دست پیدا کنید. در حال حاضر، بسیاری از مردم به پوشیدن لباس آبی و سرمه ای فکر می کنند، زیرا معتقدند این لباس باعث می شود افراد قابل اعتماد به نظر برسند. با این رنگ ها

به همین دلیل انتخاب لباس مناسب باید مهم باشد، زیرا حتی لباس‌ها نیز روی قد شما تأثیر می‌گذارند، درست مانند لباس‌هایی که قدتان را نشان می‌دهند کوتاه هستند و اگر خیلی قد بلند هستید، می‌توانید قد و هیکل خود را متعادل کنید. انتخاب اینها لباس ها. به من نشان دهید که چرا در نهایت خطای دید رخ می دهد و می توانید از این خطای دید به نفع خود استفاده کنید و هر طور که می خواهید دیده شوید. اکنون بررسی کنید، در این مقاله می خواهیم چند مدل مانتو لنین را برای شما بگوییم که این روزها مد شده اند و می توانید برای استایل نوروزی خود از آنها ایده بگیرید، پس با ما همراه باشید.

کت گلدوزی شده کتی لنین شما را شبیه یک شاهزاده خانم می کند

مانتو کتی مدل بسیار ساده ای دارد و با هر نوع اندامی سازگار است و سال هاست که جای خود را در کمد لباس خانم های ایرانی باز کرده و همه حداقل یکی از آن ها را دارند چرا که از آن زمان این مدل مانتو مد شده است. استقبال بسیار خوبی از آن شد و به همین دلیل است که هر ساله در مجموعه های مختلفی که هر برند با پارچه ها و متریال های مختلف ارائه می دهد می توانید این مدل مانتو و حتی چند مانتو را مشاهده کنید.

درست است که این مدل مانتو در پارچه های مختلفی تولید می شود، اما زمانی که نام عید به میان می آید و مانتوهای کتی تولید می شود، تولیدکنندگان شروع به استفاده از پارچه های غنی، سنگین و استادانه می کنند که پارچه لنین دوزی یکی از این پارچه هاست. پارچه ها مناسب به حساب می آید که بسیار راحت و سبک است و البته می تواند استایل شما را برای سال جدید تغییر دهد و ظاهری اشرافی را به شما نشان دهد مانند مدل های زیر که ظرافت و زیبایی را نشان می دهد.

کت لنین

می توانید با یک کافتان از پارچه کتان شیک باشید

امروزه احتمالاً همه با کتانی که یکی از جدیدترین مدل های مانتو است و طرفداران زیادی پیدا کرده است، به دلیل سهولت استفاده از آن آشنا هستند، زیرا این مدل کتانی به تنهایی قسمت بالاتنه و پایین تنه را می پوشاند. برای این کار نیازی نیست جداگانه لباس بپوشید و بقیه تمرکزتان باید روی انتخاب شال، کیف و کفش مناسب باشد. در اصل کتان ها پیراهن های گشاد، بلند و صاف هستند و در اکثر آنها مدل آستین آن بسیار ساده است و چیزی که آنها را بسیار خاص می کند پارچه استفاده شده در ساخت مانتو است که به دلیل اینکه می تواند احساس بهتری داشته باشد. مواد کتانی مانند مدل های زیر که به خوبی با نقطه کانونی کافتان کار شده است.

کت لنین

کت لنین

مانتو جلو بسته لنین برای کسانی که کژوال دوست دارند.

امروزه بیشتر مانتوها جلو باز هستند و پیدا کردن مانتو جلو بسته در این بازار بسیار سخت است، اما می دانید که در برخی موارد مانتوهای جلو بسته می توانند ظاهر شما را رسمی و در برخی موارد ظاهر شما را نمایان کنند. رسمی تر. راحت به نظر برسید و معمولی باشید زیرا دیگر لازم نیست به این فکر کنید که زیر کت خود چه بپوشید و اصلا برایتان مهم نیست، پس اگر شما هم جزو این افراد هستید پیشنهاد می کنیم به سراغ لنین بروید. مانتو با بسته شدن جلو که با استفاده از آن می توانید استایل های خیابانی بهاری و تابستانی خود را منحصر به فرد کنید.همچنین توصیه می کنیم برای حداکثر راحتی، شلوار نخی گشاد را با این مدل کت انتخاب کنید.

کت لنین

اگر دوست دارید زیبا و خوش تیپ باشید صفحه مد ما را دنبال کنید.



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=191266

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.