افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 25 September , 2024
1

هر بازی مثل یک فینال است.

  • کد خبر : 191219
هر بازی مثل یک فینال است.

به گزارش گروه ورزش. ایسکانیوزعلیرضا جهانبخش بازیکن تیم ملی فوتبال ایران در نشست خبری پیش از دیدار مقابل سوریه در جام ملت های آسیا 2023 گفت: بسیار خوشحالم که توانستیم با شرایط خوبی از مرحله گروهی عبور کنیم. سه بازی خوب انجام دادیم و به اهدافمان رسیدیم. قطعا بازی سختی مقابل سوریه خواهد بود. ما […]

به گزارش گروه ورزش. ایسکانیوزعلیرضا جهانبخش بازیکن تیم ملی فوتبال ایران در نشست خبری پیش از دیدار مقابل سوریه در جام ملت های آسیا 2023 گفت: بسیار خوشحالم که توانستیم با شرایط خوبی از مرحله گروهی عبور کنیم. سه بازی خوب انجام دادیم و به اهدافمان رسیدیم. قطعا بازی سختی مقابل سوریه خواهد بود. ما به همه تیم هایی که بازی می کنیم احترام می گذاریم. مسافت پیموده شده بالایی دارند و قابل احترام هستند. در مدت زمانی که در اختیار داشتیم از نظر شرایط تاکتیکی و بدنی برای بازی آماده شدیم.

بیشتر بخوانید:

قلعه نویی: گل هایی که زدیم به خاطر اشتباهات فردی بود

وی ادامه داد: از این پس همه مسابقات مانند فینال است و جزئیات نتیجه را مشخص می کند. در بازی های مرحله حذفی دیدید که لحظات نتیجه بازی را تغییر داد. مهم است که در طول بازی متمرکز بمانیم. بازیکنان از نظر روحی و جسمی آماده هستند و می خواهیم مانند بازی قبل کیفیت خود را نشان دهیم. همه ما یک هدف داریم و آن رسیدن به آرزویمان در این مسابقات است. از فردا که اولین دیدار فینال ما در مرحله حذفی است، سعی می کنیم بهترین عملکرد خود را ارائه دهیم.

جهانبخش ادامه داد: همانطور که گفتم خدا را شکر از مرحله گروهی عبور کردیم و از نظر اقتدار تیمی نشان دادیم که برای هدف خود آماده هستیم. فکر می کنم مرحله گروهی با بازی فردا متفاوت است چون در مرحله گروهی با تغییراتی بازی کردیم. می توانیم اشتباهات فردی و گروهی را جبران کنیم اما در بازی فردا جایی برای خطا نیست و کوچکترین اشتباهی تیم را از مسابقات خارج می کند. سه برد توقعات را از ما بالا برده است، اما بازی فردا کاملا متفاوت است و باید هر لحظه آماده باشیم و قطعا کاری را که کادر فنی می خواهد انجام دهیم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=191219

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.