افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
3

افتتاح 230 خانه هلال در همدان – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 191203
افتتاح 230 خانه هلال در همدان – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری مهر، علی حکیم وی بیان کرد: یکی از اولویت های هلال احمر بسترسازی برای توسعه خدمات داوطلبانه حتی در دورافتاده ترین نقاط استان و همچنین ارائه آموزش کمک های بشردوستانه است. وی افزود: در این راستا راه اندازی خانه های هلال که یک هلال احمر کوچک است که تمامی خدمات داوطلبانه و […]

به گزارش خبرگزاری مهر، علی حکیم وی بیان کرد: یکی از اولویت های هلال احمر بسترسازی برای توسعه خدمات داوطلبانه حتی در دورافتاده ترین نقاط استان و همچنین ارائه آموزش کمک های بشردوستانه است.

وی افزود: در این راستا راه اندازی خانه های هلال که یک هلال احمر کوچک است که تمامی خدمات داوطلبانه و امدادی لازم را ارائه می دهد در دستور کار قرار گرفت.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان، هدف از راه اندازی خانه های حلال را آموزش امدادی به ساکنان مناطق دورافتاده و افزایش تاب آوری عنوان کرد. بیاورید محلات در برابر حوادث

حکیم وی ادامه داد: تلاش جمعیت هلال احمر این است که امکانات اولیه و اکیپ های امدادی در خانه های هلال مستقر شود تا در صورت بروز حادثه بتوانند به سرعت امداد رسانی کنند.

وی بیان کرد: از دیگر فواید و کارکردهای مثبت تأسیس خانه های حلال، تسریع در کمک رسانی توسط داوطلبان شایسته و آموزش دیده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان تاکید کرد: افراد آموزش دیده در خانه های هلال در زمان وقوع حوادث به عنوان تیم های ارزیاب عمل می کنند و میزان خسارت و امکانات، نیرو و تجهیزات لازم برای امداد رسانی را به امدادگران هلال احمر اطلاع می دهند. بنابراین با نوع گزارش و شدت حادثه، سرعت امدادرسانی اورژانس نیز افزایش می یابد.

حکیم وی ادامه داد: علاوه بر این گزارش ابعاد حادثه و میزان خسارت زمان خریده است و تیم های امدادی هلال احمر در محل حادثه حاضر شده و در لحظه طلایی به مصدومان کمک می کنند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=191203

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.