افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
10

بهترین پلان B اگر هارون قاضی در جای دیگری امضا کند

  • کد خبر : 1912
بهترین پلان B اگر هارون قاضی در جای دیگری امضا کند

در اینجا بهترین گزینه های بازگشتی برای خواستگاران برتر AL MVP آورده شده است. قاضی با 62 هوم ران، 131 RBI، 133 ران، 211 OPS+ و 10.6 WAR در سال 2022 رهبری مسابقات را بر عهده داشت. اریک راسکو/Sports Illustrated اینکه بگوییم اجاق داغ دیر آتش گرفته است، ارزیابی مناسبی خواهد بود. تا به امروز، […]


در اینجا بهترین گزینه های بازگشتی برای خواستگاران برتر AL MVP آورده شده است.

قاضی با 62 هوم ران، 131 RBI، 133 ران، 211 OPS+ و 10.6 WAR در سال 2022 رهبری مسابقات را بر عهده داشت.

اریک راسکو/Sports Illustrated

اینکه بگوییم اجاق داغ دیر آتش گرفته است، ارزیابی مناسبی خواهد بود. تا به امروز، تنها 10 نفر از 50 بازیکن آزاد برتر ما قرارداد امضا کرده اند، و زمینه را برای دیدارهای زمستانی فعال که از یکشنبه در سن دیگو آغاز می شود، آماده کرده اند.

در حالی که لیست بازیکنان ستاره در دسترس طولانی است، یک دومینوی بزرگ وجود دارد که همه منتظر سقوط آن هستند: Aaron Judge. MVP فعلی لیگ آمریکا پس از یک فصل تاریخی که در آن تقریباً در هر رده تهاجمی رهبری تیم‌های اصلی را بر عهده داشت، قرار است قراردادی بالقوه رکوردشکنی کند. رایانکی هاگفته می‌شود که قبلاً به قاضی یک قرارداد هشت ساله به ارزش حدود 300 میلیون دلار پیشنهاد داده‌اند که میانگین آن به 37.5 میلیون دلار در سال می‌رسد و از بالاترین میانگین دستمزد سالانه برای یک بازیکن موقعیت (عنوانی که در حال حاضر به مایک تروت با 35.5 میلیون دلار تعلق دارد) فراتر می‌رود.

در حالی که قاضی در هر ترکیبی جای می گیرد، تیم های انگشت شماری هستند که به نظر می رسد بهترین گزینه برای او هستند. افسوس که فقط یک نفر در قرعه کشی برنده خواهد شد. اما برای نایب قهرمانان، همه چیز از بین نمی رود. بلعیدن دمی از خدمات قاضی سخت خواهد بود، اگرچه فرصت‌هایی برای بهبود فهرست لیگ برتر همچنان از راه‌های دیگر در دسترس خواهد بود. برای تیم‌هایی که به نظر می‌رسد بیشترین فشار را برای فرود قاضی دارند، در اینجا برخی از طرح‌های ارزشمند B در صورت امضای او در جای دیگری وجود دارد.

توله ها

Kodai Senga یکی از بهترین پرتاب کننده ها در لیگ بیسبال حرفه ای نیپون در دهه گذشته بوده است. او فصل گذشته در 22 شروع بازی 1.94 ERA داشت.

گری A. Vasquez/USA TODAY Sports

راتوله هادر موقعیت جالبی قرار دارند. آنها پولی دارند که باید بسوزانند، فهرستی جوان دارند و خوب، اگر بخواهند در سال 2023 رقابت کنند، راه درازی برای پیشرفت دارند. آنها به توپ زدن بیشتر، یک شکارچی جدید (با فرض اینکه ویلسون کنترراس در جای دیگری امضا کند)، یک بازیکن مرکزی روزمره و به سادگی تهاجمی تر نیاز دارند. عمق به طور کلی بنابراین، شاید از دست دادن قاضی برای تیمی که هیچ کمبودی برای وصل کردن یا پول نقد برای خرج کردن ندارد، یک موهبت باشد.

اگر قاضی تصمیم بگیرد جای دیگری را امضا کند، کابز در موقعیت بهتری قرار خواهد گرفت تا برای خرید Kodai Senga فراتر از آن عمل کند. راست دست 30 ساله که به زودی می شود، یک تک خال بالقوه کارکنان است و همینطور است نمایندگی توسط همان نماینده سیا سوزوکی بازیکن بیرون زمین که فصل گذشته با شیکاگو قرارداد امضا کرد. Brandon Nimmo همچنین یک برنامه پشتیبان عالی برای تقویت زمین خواهد بود، اما شروع به کار در کوتاه مدت نیاز بیشتری دارد. اگر کابز قرار است قراردادی به ارزش 20 میلیون دلار در سال منعقد کند، این پول در مقایسه با برخی از آس های قدیمی بازار مانند جاکوب دگروم و جاستین ورلاندر، بهتر است برای یک پارچ از جوانی مثبت و نسبی سنگا خرج شود.

طفره زن

دانسبی سوانسون بهترین فصل دوران حرفه ای خود را پشت سر می گذارد. او با 25 ران خانگی، 99 ران، 96 RBI و 5.7 وار به 0.277 ضربه زد. او همچنین یک مدافع نخبه است.

دیل زینین/ورزش امروز ایالات متحده آمریکا

راطفره زندر 10 سال گذشته بهترین تیم فصل عادی بیسبال بوده اند، اما آنها فقط یک عنوان قهرمانی در سری جهانی دارند. سال گذشته شاید شدیدترین نمونه آن بود، زمانی که آنها 111 بازی فصل معمولی را بردند، بیشترین پیروزی در تاریخ 139 ساله خود، و سپس به Padres در سری NL Division شکست خوردند. با توجه به یک ناامیدی دیگر، به نظر می رسد که لس آنجلس حرکت بزرگی را در این فصل انجام دهد اجتناب ناپذیر است. قاضی قطعاً واجد شرایط است. گرچه در درازمدت این بازیکن 6’7 اینچی برای میدان مناسب مناسب‌تر است، اما او در سال 2022 بیش از توانایی‌های خود در میدان مرکزی بازی کرد و داجرز اکنون پس از تصمیم خود به کودی بلینگر غیر مناقصه، در آن جا باز شده است.

در حالی که تصور قاضی در یک ترکیب با فردی فریمن و موکی بتز وسوسه انگیز است، راه محتاطانه تر برای خرج کردن این پول احتمالاً در کوتاه ترین زمان ممکن است، چه قرارداد دوباره با Trea Turner یا هر یک از “چهار بزرگ” دیگر موجود در خارج از فصل. . از آنجایی که اوایل این ماه او را در اینجا پیش‌بینی کرده بودیم، بیایید به دانسبی سوانسون به‌عنوان حرکت داجرز پایبند باشیم، که احتمالاً نصف قاضی از نظر ارزش کل قراردادهایشان هزینه خواهد داشت و مقداری پول بیشتر برای تقویت تیم را آزاد می‌کند. چرخش پس از خروج تایلر اندرسون و (احتمالا) اندرو هینی.

متس

کارلوس رودون با 12.0 ضربه در هر 9 اینینگ و 2.25 FIP در سال 2022، همه پرتاب کننده های اولیه واجد شرایط را رهبری کرد.

جان هفتی / USA TODAY Sports

با استیو کوهن مالک مخارج رایگان و نزدیکی به یانکی هامتسبه نظر می رسد که در موقعیت خوبی مانند هر کس دیگری برای ساخت یک بازی قدرت و جذب قاضی از رقبای بین شهری خود هستند. با این حال، کوهن گفته است که قرار نیست برای قاضی وارد یک جنگ مناقصه با یانکی ها شود. (این امر باعث تحقیق در مورد اینکه آیا کوهن و مالک یانکیز، هال اشتاینبرنر، در تبانی برای پایین نگه داشتن ارزش قاضی، که توسط قرارداد چانه زنی دسته جمعی بیسبال ممنوع است، انجام شده است یا خیر. MLB در نهایت پس از یافتن هیچ مدرکی دال بر نقض CBA، تحقیقات را تعطیل کرد.)

در عوض، اولویت اصلی متس باید شروع بازی باشد. سه نفر از پنج پرتاب کننده آنها در چرخش سال گذشته – دگروم، کریس باسیت و تایجوان واکر – در حال حاضر بازیکن آزاد هستند. کوهن ثروتمندترین مالک بیسبال است و مطمئناً می تواند از مقداری از پول خرج کردنش برای امضای مجدد دگروم استفاده کند. پیش بینی می شود سالانه 45.1 میلیون دلار درآمد داشته باشدبه گفته Spotrac. اما شاید یک حرکت بلندمدت بهتر، آوردن یک استارتر جوان‌تر با کالیبر جایزه Cy Young در کارلوس رودون باشد. چپ دست در دو فصل گذشته به یکی از بهترین پرتاب کننده های بازی تبدیل شده است، و در صورت امضای قرارداد با رودون، می توانند از پول باقی مانده برای اضافه کردن یک یا دو بازیکن دیگر برای تکمیل کادر خود استفاده کنند.

غول ها

کارلوس کورئا با 12.7 WAR در دو فصل گذشته در همه رقبا پیشتاز است.

جی بیگرستاف / USA TODAY Sports

با توجه به پیگیری مستمر سانفرانسیسکو برای Judge در این فصل، منصفانه است که تعجب کنیم که دفتر جلو تا چه حد یک پلان B را در نظر گرفته است. اگر روابط Judge’s Bay Area برای وادار کردن او به امضای قرارداد کافی نیستغول ها، تیم عاقلانه است که به سرعت چرخش کند و تلاش کند تا زمینه مهم دیگری از نیاز را برطرف کند: توقف کوتاه.

سانفرانسیسکو فهرست قدیمی تری دارد و اگرچه براندون کرافورد هنوز یک سال دیگر تحت قرارداد است، اما این نباید تیم را از پیگیری ارتقاء در آن موقعیت در حال حاضر بازدارد، در حالی که گزینه های زیادی برای تغییر بازی وجود دارد. کارلوس کورئا، 28 ساله، جوانترین از این دسته است که شاید بالاترین سقف را داشته باشد، و با توجه به مقدار پولی که آنها برای قاضی کنار گذاشته اند، از محدوده قیمت آنها خارج نخواهد شد.

یانکی ها

ترنر دارای ترکیبی نادر از قدرت و سرعت است که می تواند به احیای مجدد یانکی ها در صورت از دست دادن چهره حق رای خود کمک کند.

ورزش کربی لی/ USA TODAY

هر نتیجه ای که شامل بازگرداندن قاضی توسط یانکی ها نباشد به عنوان یک شکست تلقی می شود. اما بیش از یک راه برای بهبود تیمی که سال گذشته به ALCS رسیده است وجود دارد، و اگر قاضی در جای دیگری امضا کند، نیویورک همچنان گزینه‌های بازگشتی محکمی خواهد داشت.

اگرچه این فرنچایز دارای چشم‌اندازهای جوان هیجان‌انگیزی در راه است، اما این نباید مانع از تعقیب یانکی‌ها به دنبال Trea Turner شود که در سطح MVP تولید می‌کند و نسبت به چیزی که یک سال پیش از آن موقعیت به دست آورده‌اند، پیشرفت قابل‌توجهی خواهد بود. . این تصور که ترنر (یا هر یک از برترین محصولات کوتاه موجود) مسیرهای اسوالد پرازا و آنتونی ولپ را مسدود می‌کند، نباید کافی باشد تا نیویورک را از دنبال کردن یک ارتقای آشکار باز دارد. . به‌علاوه، ترنر می‌تواند هر زمان که Peraza یا Volpe آماده هستند به‌عنوان ایستگاه کوتاه روزمره، پایه دوم را بازی کند. اگر یانکی ها ترنر را امضا کنند، آنها همچنین این گزینه را خواهند داشت که یکی از دو بازیکن احتمالی، یا بازیکن پایه دوم گلیبر تورس، را برای ارتقاء در موقعیت های دیگر معامله کنند – یک سوراخ 6’7 اینچی 282 پوندی برای پر کردن درست وجود خواهد داشت. رشته.

پوشش بیشتر MLB:
• امضای خوزه آبرو به Astros کمک می کند تا به وضعیت امپراتوری شیطانی نزدیک شود
• اسرار بیسبال ‘Treehugger’ پارچ
• همه فیلدرهای مرکز ستاره کجا رفته اند؟
• چانه زنی های بیسبال: پنج نماینده رایگان کم ارزش هنوز در دسترس هستند
• پنج بهترین مناسب برای هارون قاضی



Source link

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=1912

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.