افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 26 October , 2024
2

این فقط در مورد تعمیر خانه نیست، بروید ببینید در حمام چه چیزی را از دست می دهید / در مورد انواع پرده ها بیاموزید و آنها را انتخاب کنید.

  • کد خبر : 191174
این فقط در مورد تعمیر خانه نیست، بروید ببینید در حمام چه چیزی را از دست می دهید / در مورد انواع پرده ها بیاموزید و آنها را انتخاب کنید.

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- بدون شک می توان گفت که پرده ها از عناصر خانه محسوب می شوند که اهمیت زیادی داشته و ندارند. آیا می توان این همه چیز را درست کرد و سپس پنجره برهنه شود و نه تنها حریمی بین داخل و خارج وجود نداشته باشد، […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- بدون شک می توان گفت که پرده ها از عناصر خانه محسوب می شوند که اهمیت زیادی داشته و ندارند. آیا می توان این همه چیز را درست کرد و سپس پنجره برهنه شود و نه تنها حریمی بین داخل و خارج وجود نداشته باشد، بلکه با نبود پرده و دیدن پنجره زیبایی دکوراسیون خانه خدشه دار شود. آنقدر زیبا نیست؟ ! واقعیت این است که هر چقدر هم که پنجره اتاق خواب، اتاق و غیره شما زیبا باشد، باز هم یک محل کار خواهد بود زیرا هیچ پنجره ای نمی تواند با زیبایی که یک پرده طرح دار یا ساده می تواند به فضا ببخشد، باشد. مگر اینکه کار خلاقانه ای انجام دهیم و به جای پرده، پنجره را طراحی کنیم.

اما اجازه دهید کمی دقیق تر باشیم. مثلا کی گفته فقط سالن و اتاق خواب و آشپزخانه باید پرده داشته باشد؟ مگه حمام انسان نیست؟ به هر حال، استفاده از پرده در حمام می تواند مزایای بسیاری داشته باشد که ممکن است تعجب کنید کدام یک؟ و اینجاست که ما پاسخ می دهیم، تا پایان مقاله با ما همراه باشید تا بتوانیم انواع پرده حمام را به شما معرفی کنیم و ببینیم این وسیله در حمام چقدر خوب به نظر می رسد.

حمام خون خود را به یک پرده ساده محدود نکنید. آزاد باش!

وقتی می گوییم آزاد باشید، قطعاً هنگام انتخاب پرده، آزاد بودن است. شما قرار نیست پرده پذیرایی را طراحی کنید که بخواهید آن را مجلل انتخاب کنید! فرقی نمی کند حمام شما یک اتاق کوچک دو یا سه متری باشد یا یک اتاق خواب مستر بزرگ در ویلایی چند اتاق و چند صد متری.

خوشبختانه امروزه تنوع پرده ها و البته سایر وسایل منزل زیاد شده است و دیگر محدود به پرده های طوسی، سفید و آبی نخواهید بود. اگر مثل من عاشق طرح ها و رنگ ها هستید، حتما به حرف دلتان گوش کنید و با کمی زمان بیشتر یک پرده جذاب بسازید. مثلاً مانند پرده هایی که مانند پوستر هستند و طرح های کارتونی درشت دارند.

دوش

مدل دیگری از مدل هایی که می تواند برای پرده حمام بسیار زیبا باشد، پرده های با طرح راه راه هستند، چه مدل مینیمالیست و چه چاپ شده را دوست داشته باشید، این سبک را دوست خواهید داشت.

کوچک یا بزرگ بودن حمام در انتخاب شما تاثیری ندارد و چیزی که کمی مهم است این است که بتوانید طرح و خطوط مناسب را برای کاشی حمام انتخاب کنید.

تحت عنوان

طرح های پرده های گلدار از زمان های قدیم برای حمام مورد علاقه و محبوب بوده اند. همچنین می توانید با استفاده از طرح گلدار مطابق با سلیقه خود فضایی روشن و آرام به سرویس بهداشتی خود بدهید. فراموش نکنید که طرح های شلوغ یا تیره چندان جالب نیستند.

تحت عنوان

انواع پرده دوش چیست؟ اولی کتان است.

خوب، البته، پرده های دوش می توانند مواد و انواع مختلفی داشته باشند. قبل از اینکه پلاستیک در قدیم و در دهه‌های اخیر رایج شود، بیشتر پرده‌های دوش از کتان ساخته می‌شدند. کتانی پارچه ای بسیار بادوام و تمیز کردن آسان است.

تحت عنوان

پرده وینیل شما را نشان می دهد یا شما را نشان نمی دهد!

وینیل نوعی پلاستیک است که امروزه در بازار زیاد می بینیم. البته از آنجایی که حمام خیس است بهتر است پرده پلاستیکی داشته باشید اما پرده های وینیل نیازی به تمیز کردن در ماشین لباسشویی ندارند و لکه ها و کثیفی ها به راحتی با آب پاک می شوند. البته قیمت این پرده ها از کتان کمتر است!

تحت عنوان

کدام حمام برای پرده بلند مناسب است؟

در واقع این سبک پرده عمدتاً در حمام هایی که دارای وان هستند استفاده می شود. برای حفظ حریم خصوصی افراد در داخل وان، از یک پرده بلند استفاده می شود تا پرده حتی بتواند کف را لمس کند. به همین دلیل بهتر است پرده های پلاستیکی این مدل را انتخاب کنید و یا اگر پارچه ای هستند، درز پلاستیکی در پایین آن قرار دهید.

220-10002

پرده کوتاه چه می کند؟

یک پرده کوتاه در جلوی حمام قرار می گیرد تا فردی را که در حال دوش گرفتن است بپوشاند، اما با این تفاوت که فقط پاهای فرد نمایان است. این پرده برای حمام بی فایده است و می توان گفت بی فایده است!

تحت عنوان



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=191174

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.