افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
1

مایکروسافت WordPad را پس از 28 سال بازنشسته کرد

  • کد خبر : 191114
مایکروسافت WordPad را پس از 28 سال بازنشسته کرد

به جای ویندوز 12، انتظار می رود کاربران رایانه های شخصی ویندوز به زودی یک به روز رسانی اصلی ویندوز 11 را دریافت کنند. در حالی که این به روز رسانی مطمئناً ویژگی های جدید و پیشرفت های قابل توجهی را اضافه می کند، یکی از محبوب ترین برنامه های بومی ویندوز را […]


به جای ویندوز 12، انتظار می رود کاربران رایانه های شخصی ویندوز به زودی یک به روز رسانی اصلی ویندوز 11 را دریافت کنند. در حالی که این به روز رسانی مطمئناً ویژگی های جدید و پیشرفت های قابل توجهی را اضافه می کند، یکی از محبوب ترین برنامه های بومی ویندوز را نیز حذف می کند که از ویندوز 95 تاکنون وجود داشته است. .

همانطور که توسط وب سایت Tom’s Hardware مشاهده شده است، آخرین بیلد Canary ویندوز 11 برای دانلود در دسترس Insiders قرار گرفته است. گفته می شود این نسخه جدید از سیستم عامل ویندوز فاقد برنامه WordPad است و امکان نصب مجدد آن وجود ندارد. مایکروسافت این موضوع را به شرح زیر توضیح داده است:

با شروع این نسخه، برنامه های WordPad و People پس از نصب تمیز ویندوز از این سیستم عامل حذف شده و قابل دسترسی نخواهند بود. در آینده، WordPad در قالب یک آپدیت نرم افزاری از تمامی نسخه های نصب شده ویندوز حذف خواهد شد و قابل نصب مجدد نیست، زیرا WordPad یک ویژگی منسوخ شده در ویندوز است.

اگر تعجب می کنید که چرا مایکروسافت پس از 28 سال تصمیم گرفته است از شر این کلمه پرداز محبوب خلاص شود، به نظر می رسد که تصمیم این است که مردم را به استفاده از Microsoft Word یا Windows Notepad تشویق کند، همانطور که مایکروسافت نیز بیان کرد:

توصیه می کنیم از Microsoft Word برای اسناد متنی حرفه ای مانند doc و rtf و استفاده از Notepad ویندوز برای اسناد متنی ساده مانند txt استفاده کنید.

طبق گزارش قبلی، انتظار می رفت WordPad با یک آپدیت از ویندوز حذف شود و اکنون تایید شده است که مدت زیادی از حذف این برنامه نمی گذرد. اما WordPad تنها برنامه قدیمی نیست که از لیست برنامه های بومی ویندوز حذف می شود. علاوه بر این برنامه، گفته می شود که مایکروسافت قصد دارد سایر برنامه های قدیمی از جمله Cortana، Mail، Calendar، Maps، People و Movies & TV را حذف کند.

نطر شما چی هست؟ آیا واقعاً دوران WordPad به پایان رسیده است و آیا همانطور که مایکروسافت ادعا می کند یک ویژگی ویندوز منسوخ است؟ نظرات خود را در این مورد با ما و سایر خوانندگان دی جی به اشتراک بگذارید.


آبنما
اندروید اتوریتی


لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=191114

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.