افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
1

نارنجی به سلیقه همه نیست، مگر اینکه بدانید آن را با چه چیزی ترکیب کنید / شما را زیبا و جذاب می کند.

  • کد خبر : 191091
نارنجی به سلیقه همه نیست، مگر اینکه بدانید آن را با چه چیزی ترکیب کنید / شما را زیبا و جذاب می کند.

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز – خب استایل چیزی است که در طرح و مدل لباس مورد نظر به همان اندازه که در رنگ آن اهمیت دارد. در واقع، حتی اگر بهترین، شیک‌ترین، گران‌ترین، بهترین لباس‌های دنیا را بخرید، اگر رنگ لباس‌ها را دوست نداشته باشید، لباس‌ها شما را به […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز – خب استایل چیزی است که در طرح و مدل لباس مورد نظر به همان اندازه که در رنگ آن اهمیت دارد. در واقع، حتی اگر بهترین، شیک‌ترین، گران‌ترین، بهترین لباس‌های دنیا را بخرید، اگر رنگ لباس‌ها را دوست نداشته باشید، لباس‌ها شما را به گریه می‌اندازد و احساس می‌کنید که در آن هستید. جای بد پس در انتخاب رنگ دقت کنید.

در این مطلب با یکی از جذاب ترین رنگ ها که رنگ پریده و سرزنده به حساب می آید آشنا می شویم. شما قطعاً می دانید که در مورد چه رنگی صحبت می کنیم و نارنجی دقیقاً همان رنگی است که ما به آن اشاره می کنیم. این رنگ محبوب مکه برای همه مناسب نیست، در روانشناسی رنگ فلسفه خاص خود را دارد. در واقع این رنگ به دلیل تند بودن آن چندان مورد پسند مینیمالیست ها نیست و ذائقه اکثر افراد را تسخیر می کند.

روانشناسی نارنجی چگونه است؟ افزایش اشتها!

نارنجی یکی از رنگ های فرعی چرخه رنگ است که از ترکیب دو رنگ زرد و قرمز به وجود می آید و طیف وسیعی از تیره تا کم رنگ دارد.

نارنجی یکی از رنگ هایی است که حس نشاط، اشتیاق و شادابی را در افراد القا می کند و می تواند اثرات مثبت بسیاری را منتقل کند.

افراد علاقه مند به رنگ نارنجی معمولا دارای ویژگی های شخصیتی مانند برون گرا، ماجراجو، ریسک پذیر و سخت کوش هستند. این افراد دارای تعاملات اجتماعی بالایی نیز هستند و از طرفی اگر از این رنگ جذاب در رستوران ها استفاده شود اشتهای افراد را افزایش می دهد.

اما بیایید کمی ببینیم که چه رنگ های نارنجی می تواند یک لباس شیک زیبا داشته باشد و شما را زیباتر کند.

تحت عنوان

نارنجی و سفید را امتحان کنید

یکی از گزینه هایی که برای استایل با رنگ نارنجی می تواند بسیار جذاب باشد، رنگ سفید است. رنگ سفید را رنگی خنثی می دانند که می تواند با هر رنگی به خوبی ترکیب شود، زیرا آرامش و شیرینی سفید در کنار رنگ چشمگیر نارنجی می تواند تعادل خوبی در نتیجه داشته باشد. اگر قصد استفاده از این دو رنگ را در کنار هم دارید پیشنهاد می کنیم از رنگ نارنجی برای یکی از المان های پوشش و البته برای اکسسوری استفاده کنید. به عنوان مثال کیف و کفش نارنجی در کنار پیراهن یا پیراهن سفید جلوه منحصر به فردی خواهد داشت.

تحت عنوان

نارنجی و آبی واقعاً پررنگ هستند.

در واقع آبی رنگ مکمل نارنجی در چرخه رنگ است و می تواند به خوبی با آن ترکیب شود. نارنجی رنگی گرم و آبی سرد است که تعادل بسیار خوبی ایجاد خواهد کرد. تضاد بین این دو رنگ است که باعث می شود به خوبی ترکیب شوند. پیشنهاد می کنیم برای داشتن بهترین ظاهر با این دو رنگ، درصد نارنجی کمتر باشد زیرا استفاده زیاد از این رنگ می تواند ظاهر شما را شلوغ و در نهایت خسته کننده کند.

شلوار جین آبی بهترین گزینه ای است که می تواند زیبایی خود را در کنار رنگ نارنجی نشان دهد و ظاهر شما را متعادل کند. امروزه لباس های جین بسیار زیاد است و می توان انواع لباس هایی با این جنس و رنگ پیدا کرد. مثل ژاکت های جین که زیاد طرفدار ندارند و با هودی نارنجی محبوب می شوند! واقعا جذاب است.

تحت عنوان

پرتقال و خامه واقعا بی نظیر است.

رنگ کرم در واقع یک رنگ خنثی دیگر است اما پیروان بیشتری دارد. چون سفید بی رنگه ولی کرم جلوه خاصی داره که من شخصا دوستش دارم. بدانید کرم به عنوان رنگی که در چرخه رنگ اصلی نیست، می تواند با تمام رنگ های اصلی ترکیب و هماهنگ شود. این ویژگی این نوع رنگ هاست! کرم و پرتقال به دلیل آرامش و شلوغی که دارند می توانند در کنار هم عالی به نظر برسند و ترکیبی برنده را برای ما فراهم کنند.

مثلا مانتو پاییزی نارنجی را با روسری و شلوار کرم امتحان کنید، این یکی از مدل هایی است که پیشنهاد می کنیم، پشیمان نمی شوید. حتی می توانید از رنگ سفید به عنوان رنگ سوم در این سبک استفاده کنید.

مانتو-رنگ نارنجی



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=191091

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.