افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
3

اصول پوشیدن لباس به شیوه اشرافی / اینها مخفی است، همه نمی دانند

  • کد خبر : 191076
اصول پوشیدن لباس به شیوه اشرافی / اینها مخفی است، همه نمی دانند

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانانیوز- امروزه همه دوست دارند با ظاهر و استایل خود خود را زیبا و شیک نشان دهند و در واقع یکی از راه های این کار واقعا لباس ماست، مثلا خیلی ها معتقدند که اگر چهره ای معمولی دارید، اما اگر خوش استایل، خیلی زیباتر از […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانانیوز- امروزه همه دوست دارند با ظاهر و استایل خود خود را زیبا و شیک نشان دهند و در واقع یکی از راه های این کار واقعا لباس ماست، مثلا خیلی ها معتقدند که اگر چهره ای معمولی دارید، اما اگر خوش استایل، خیلی زیباتر از آنچه هستید به نظر می رسید و البته در این میان باید اصول ترکیب لباس را بدانید، زیرا حتی اگر بهترین لباس ها را داشته باشید، اما آنها را به خوبی ترکیب نکنید، در نهایت شما نمی توانید ظاهر و استایل خوبی داشته باشید، زیرا استایل شما بدون هماهنگی زیبا به نظر نمی رسد.

البته در این میان فقط ست کردن لباس زنانه نیست، چون بالاخره خانم ها می توانند روی لباس های بیشتری تمرکز کنند تا زیباتر به نظر برسند، مثلا آرایش یکی از آن هاست و می توان آن را با هم ترکیب کرد. مثلا با لباس اصول هماهنگی رنگ رژ لب و لباس، در این صورت می توانید مدعی شیک پوشی باشید زیرا به ریزترین نکات ظاهر و استایل خود توجه کرده اید که این کار هرکسی نیست و تنها خانم های دارای استایل برایشان اهمیت دارد. با توجه به این ریزه کاری ها، اگر شما هم جزو این دسته از خانم ها هستید، از شما دعوت می کنیم به نکاتی که در مورد ترکیب لباس ها برای داشتن استایلی شیک به شما می گوییم توجه کنید، پس با ما همراه باشید.

از هیچ تسمه ای استفاده نکنید.

امروزه که بیشتر مانتوها از جلو باز هستند، حتما کمربندهای شما دیده می شود یا لباس ها و کت های زیادی وجود دارد که کمربند را می بندند، بنابراین انتخاب یک کمربند مناسب برای زیبا نشان دادن بسیار مهم است. ; اگر کمر باریکی دارید، توصیه می کنیم از کمربندهای باریک استفاده کنید تا کمر باریک شما دیده شود. آن دسته از کمربندهایی که ضخیم و پهن هستند برای افراد قدبلند مناسب هستند تا قد خود را متعادل کنند و از طرفی برای کسانی که قد کوتاه دارند باید کمربندهای ظریف و نازک را انتخاب کنند تا قد بلند به نظر برسند. اگر کمربند نازکی انتخاب می کنید، دقت کنید که تک رنگ و ساده باشد و پرینت نداشته باشد، بلکه لباس شما پرینت باشد.

اصول ترکیب لباس

کیف های بزرگ باید خط قرمز شما باشند

بسیاری از افراد برای پوشاندن عیوب بدن خود به استفاده از کیف های سایز بزرگ روی می آورند، اما باید بدانید که این کیف ها نباید ما را کشیده و متناسب جلوه دهند، بنابراین بهتر است کیف های سایز معمولی را انتخاب کنید و این روزها به این کیف ها توجه می شود. موارد بسیار کوچک نیز باعث ایجاد خطاهای دید می شود و بدن شما را چاق نشان می دهد، بنابراین سایز کیف نکته بسیار مهمی است که ممکن است بسیاری از خانم ها به آن توجه کافی نداشته باشند.

آن دسته از خانم هایی که لاغر و ریزه اندام هستند می توانند از کیف های معمولی یا کوچکتر استفاده کنند، اگر کیف آنها کوچک باشد کمی پرتر به نظر می رسند که می تواند آنها را متعادل کند، اما برعکس، کیف آنها نیز وجود دارد و باعث بزرگ شدن کیف آنها می شود. کوچکتر است و نشان می دهد که آنها مطمئناً این را نمی خواهند. اگر قد بلندی دارید توصیه می کنیم به سراغ کیف های جعبه ای بروید، کیف های کوچک مناسب شما نیستند و کیف های گرد سایز متوسط ​​می توانند انتخاب خوبی برای شما باشند.

اصول ترکیب لباس

با لوازم جانبی معجزه کنید

اگر به دلیل مشکلی می خواهید قسمتی از بدن خود را بپوشانید بهتر است از زیورآلات و اکسسوری های این قسمت استفاده کنید به عنوان مثال اگر زخم یا جوشی روی گردن خود دارید به شما توصیه می کنیم که جای مناسبی را انتخاب کنید. لباس گردنبند یا دستمال گردن، اگرچه این تنها کارکرد اکسسوری ها نیست، زیرا در هر صورت با اکسسوری ها می توانید استایل خود را لوکس تری نشان دهید.

اصول ترکیب لباس

اگر دوست دارید زیبا و خوش تیپ باشید صفحه مد ما را دنبال کنید.



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=191076

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.