افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
1

جانشین فرمانده سپاه مشهد: پس از حادثه تروریستی کرمان، گزارش مردمی به سامانه 114 افزایش یافت; این موضوع منجر به دستگیری برخی گروه های تروریستی شده است.

  • کد خبر : 190890
جانشین فرمانده سپاه مشهد: پس از حادثه تروریستی کرمان، گزارش مردمی به سامانه 114 افزایش یافت;  این موضوع منجر به دستگیری برخی گروه های تروریستی شده است.

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir): فارس: جانشین فرمانده سپاه امام رضا علیه السلام از همکاری مردم با نهادهای امنیتی قدردانی کرد و گفت: تماس مردم با سامانه 114 اطلاعات سپاه پس از حادثه کرمان افزایش یافت که منجر به دستگیری شد. برخی از عوامل تروریستی سردار علی اکبر افراسیابی در دیدار با خانواده شهدای عملیات […]

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir):

فارس: جانشین فرمانده سپاه امام رضا علیه السلام از همکاری مردم با نهادهای امنیتی قدردانی کرد و گفت: تماس مردم با سامانه 114 اطلاعات سپاه پس از حادثه کرمان افزایش یافت که منجر به دستگیری شد. برخی از عوامل تروریستی

سردار علی اکبر افراسیابی در دیدار با خانواده شهدای عملیات خراسان رضوی گفت: اگر امروز شاهد امنیت پایدار در کشور هستیم به برکت حضور و مشارکت مردم در همه عرصه ها به ویژه است. در زمینه تامین امنیت، زیرا مردم یکی از ارکان تولید امنیت هستند.

سردار افراسیابی با اشاره به گزارش معاونت اطلاعات امام رضا(ع) مبنی بر رشد بالای تماس های مردمی برای ایجاد امنیت گفت: پس از حادثه کرمان بارها اهالی استان و انقلابیون استان با سامانه امنیتی تماس گرفتند.اطلاعات 114 و گزارش داد. رفتار مشکوک. که باعث شد عوامل مرتبط با برخی گروه های تروریستی که قصد تخریب یا انفجار در برخی محلات را داشتند، توسط سربازان گمنام امام زمان دستگیر و اطلاعات ارزشمندی در اختیار نهادهای امنیتی قرار گیرد.

وی ضمن تشکر از همراهی و همکاری مردم با نهادهای امنیتی گفت: در جوامعی که مردم در اداره ادارات مختلف نقش دارند امنیت پایدار حرف اول را می زند زیرا مردم بهترین رکن امنیت هستند.

وی افزود: دشمن تلاش می کند مردم در انتخابات رای ندهند اما هوشمندی ملت ما خواب دشمن را تعبیر نمی کند.

وی خطاب به حاضران تاکید کرد: نقش های فردی ما می تواند نقشه دشمن را در انتخابات ناکام بگذارد.

سردار افراسیابی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای اطلاعات به ویژه شهید باقری و با اشاره به نقش بی بدیل اطلاعات عملیاتی تصریح کرد: اگر فرزندان اطلاعات عملیات نبودند، معلوم نبود سرنوشت امروز چه می شد. “

سردار افراسیابی تصریح کرد: نیروهای اطلاعات عملیات همانند دفاع مقدس دیده بان نظام اسلامی هستند و باید روز به روز بر توانمندی های خود بیفزایند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=190890

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.