افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 28 September , 2024
4

علیپور: پرسپولیس را دوست دارم اما نتوانستم برگردم/ با ژیل ویسنته برای بازگشت به توافق نرسیدم – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 190881
علیپور: پرسپولیس را دوست دارم اما نتوانستم برگردم/ با ژیل ویسنته برای بازگشت به توافق نرسیدم – پرسپولیس نیوز

مهاجم اسبق پرسپولیس گفت: فعلا نمی توانم به پرسپولیس بیایم چون با باشگاه برای جدایی و کسب رضایت نامه به توافق نرسیدم. علی علیپور مهاجم تیم ژیلوینته پرتغال که علاقه زیادی به پرسپولیس داشت و قراردادش با این تیم پرتغالی در پایان فصل جاری به پایان می رسد، علیرغم درخواست رسمی باشگاه پرسپولیس برای جذب […]

مهاجم اسبق پرسپولیس گفت: فعلا نمی توانم به پرسپولیس بیایم چون با باشگاه برای جدایی و کسب رضایت نامه به توافق نرسیدم.

علی علیپور مهاجم تیم ژیلوینته پرتغال که علاقه زیادی به پرسپولیس داشت و قراردادش با این تیم پرتغالی در پایان فصل جاری به پایان می رسد، علیرغم درخواست رسمی باشگاه پرسپولیس برای جذب او، با تیمش به توافق نرسید. . باشگاه به همین دلیل حضورش در پرسپولیس لغو شد.

مهاجمی که خودش می خواست به پرسپولیس بیاید اما تعهدش به تیم باشگاهی در بخشی از قراردادش انگار مانع از حضور مهاجم سابق پرسپولیس در تیمی شد که گل های زیادی به ثمر رساند و در واقع متعلق به او نیز بود. خود را معرفی کرد.تیمی که در فوتبال ایران و اروپا بازی کرد. گفتگوی این بازیکن را بخوانید:

باشگاه پرسپولیس رسما با باشگاه خود در پرتغال نامه نوشت تا به پرسپولیس بیاید.
من در این مورد با باشگاه صحبت کردم. در ضمن نظر باشگاه این بود که چون نزدیک به نیم فصل بیشتر با این تیم قرارداد دارم دو فصل دیگر هم با این تیم تمدید کنم اما چون به نفعم نیست این پیشنهاد را نپذیرفتم. اصلاً چون چند ماه دیگر قراردادم تمام می شود و آزاد می شوم به همین دلیل درخواست باشگاه را اصلا به نفع خود ندیدم.

با این حساب حضورت در پرسپولیس لغو می شود؟
بله، متاسفانه الان نمی توانم به پرسپولیس بیایم چون با باشگاه برای جدایی و گرفتن رضایت نامه به توافق نرسیدم، فعلا در باشگاه می مانم تا ببینم در آینده چه اتفاقی می افتد.

اما همین چند استوری که گذاشتی و ابراز تمایل به پرسپولیس کردی باعث شد خیلی از پرسپولیسی ها منتظر حضورت باشند!
همه می‌دانند که من عاشق پرسپولیس و هوادارانش هستم و آن داستان‌ها را با قلبم نوشتم، اما به هر حال تعهد کاری من به حدی است که باید به باشگاهی که با آن قرارداد دارم پایبند باشم و شرط حضور در آن را انجام دهم. تیم.پرسپولیس.

آیا حضور او می تواند خط حمله پرسپولیس را حداکثر تقویت کند؟
به هر حال من هم دوست داشتم به پرسپولیس برگردم و در خط فوروارد این تیم بازی کنم و در نقشم در این تیم تاثیرگذار باشم اما این امکان فراهم نشد. من از این موضوع استقبال می کنم.

اما شاید باشگاه پرسپولیس قبول کند بابت رضایت نامه اش به باشگاه ژیل ویسنته پول بدهد و رضایت نامه اش را بگیرد؟
واقعاً نمی دانم در این مورد چه بگویم، اما خودم با باشگاه صحبت کردم و نظر آنها فقط همان چیزی بود که به من اعلام کردند و پیشنهاد دیگری برای جدایی من ندادند.

یحیی رفت و برانکو نیامد، نظرت در این مورد چیست؟
هر دو مربی جزو بهترین ها بودند و من با این دو مربی خوب و بزرگ کار کردم، اما به هر حال رفتن و عدم حضور یک مربی یک تصمیم شخصی است و تصمیم خودش بود که در آنجا حضور نداشته باشد. یک مربی و دانش آموز، از هر دو شما تشکر می کنم، به این مربیان احترام می گذارم و برای شما آرزوی موفقیت و سلامتی در هر کجا که هستید، دارم.

با توجه به اتفاقاتی که برای پرسپولیس افتاد، چقدر شانس قهرمانی و تکرار این مهم را داری؟
پرسپولیس تیمی است که وجودش با قهرمانی عجیب شده است. مصداق بارز آن 6 بار قهرمانی در 7 سال گذشته بود، به همین دلیل به قهرمانی و موفقیت پرسپولیس خوشبین هستم و معتقدم با پتانسیل و شخصیت قهرمانی و هوادارانی که این تیم دارد، می شود. می تواند به هر موفقیتی دست یابد و به بهترین بودن ادامه دهد.

در مورد این تیم و بازی اش مقابل سوریه چه صحبتی دارید؟
ایران قطعا از سد سوریه عبور خواهد کرد و من به عنوان یک ایرانی مانند همه هموطنانم دوست دارم تیم کشورم به بهترین رنکینگ ممکن دست یابد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=190881

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.