افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
4

باشگاه پرسپولیس: آیا تیموریان به عنوان مربی تیم ملی شناخته می شود؟

  • کد خبر : 19075

نوع و نحوه اظهار نظر سرمربی تیم ملی فوتبال ایران و همچنین توانایی فنی او بی طرفی او را زیر سوال برده است و امیدواریم فدراسیون فوتبال و مربی کشورمان به او تذکر بدهند. به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، آندرانیک تیموریان پس از پیروزی مهم پرسپولیس در دربی صدم، اظهارنظری کرد که از افکار عمومی […]

نوع و نحوه اظهار نظر سرمربی تیم ملی فوتبال ایران و همچنین توانایی فنی او بی طرفی او را زیر سوال برده است و امیدواریم فدراسیون فوتبال و مربی کشورمان به او تذکر بدهند.

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، آندرانیک تیموریان پس از پیروزی مهم پرسپولیس در دربی صدم، اظهارنظری کرد که از افکار عمومی استنباط شد و توانایی فنی پرسپولیس را زیر سوال برد و عملکرد رقیب را توجیه کرد و به بدنه فنی کمک کرد.
ما درک می کنیم و می پذیریم که هر فرد، به ویژه کارشناسان فوتبال، معتبر هستند و باید بتوانند تحلیل های خود را ارائه دهند و لزوماً همه تحلیل ها درست نیستند. اما زمانی که افراد در جایگاه قانونی مربیگری تیم ملی قرار می گیرند باید اصولی را رعایت کنند که اصل بی طرفی یکی از مهمترین آنهاست. اگر افراد نمی توانند بر احساسات درونی خود غلبه کنند، نباید خود را در این موقعیت قرار دهند یا آن را بپذیرند.
صرف نظر از این موضوع همه امیدواریم در کادر فنی تیم ملی افرادی با توان فنی لازم حضور داشته باشند، حساس این سوال را مطرح کرده است.
طبق اظهار نظر وی به دلیل وقت اضافه تقریبا 40 دقیقه بازی را تماشا نکرد و به قضاوت و آنالیز دو تیم و نحوه بازی آنها پرداخت. وی از تمرکز پرسپولیس در ضدحمله در حالی صحبت کرد که تک گل این دیدار در فاز هجومی پرسپولیس به ثمر رسید به گونه ای که بازیکنان استقلال مجبور شدند برای فرار از حمله مرتکب خطا شوند و فیلم های منتشر شده از سوی باشگاه استقلال نیز گواه آن است. باشگاه رقیب
البته قصد نداریم بیشتر وارد این بحث شویم، اما امیدواریم از این به بعد شاهد نظرات بی طرفانه باشیم و محیط انتخاب باید عاری از تعصب رنگ باشد. این امر قطعا امکان پذیر است زیرا کریم باقری در زمانی که همزمان در کادرفنی تیم ملی و پرسپولیس حضور داشت آن را اجرا کرد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=19075

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.