افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024
2

حملات جدید حزب الله لبنان به مواضع رژیم صهیونیستی – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 190695
حملات جدید حزب الله لبنان به مواضع رژیم صهیونیستی – خبرگزاری مهر |  اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، حزب الله لبنان با صدور بیانیه هایی از حمله به دو مواضع دیگر ارتش رژیم صهیونیستی در شمال سرزمین های اشغالی خبر داد. حزب الله تصریح کرد: رزمندگان مقاومت اسلامی در حمایت از ملت باثبات فلسطین در نوار غزه و در حمایت از مقاومت دلیرانه و شریف […]

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، حزب الله لبنان با صدور بیانیه هایی از حمله به دو مواضع دیگر ارتش رژیم صهیونیستی در شمال سرزمین های اشغالی خبر داد.

حزب الله تصریح کرد: رزمندگان مقاومت اسلامی در حمایت از ملت باثبات فلسطین در نوار غزه و در حمایت از مقاومت دلیرانه و شریف آن، ساعت 3 و 55 دقیقه با موشک به تجمع سربازان دشمن اسرائیلی در موضع سماقه حمله کردند. بعدازظهر دوشنبه و تخریب آن، ضربه مستقیمی به صورت خود دریافت کردند.

در ادامه حزب الله لبنان تاکید کرد: رزمندگان مقاومت اسلامی در حمایت از ملت پایدار فلسطین در نوار غزه و در حمایت از مقاومت شجاعانه و شرافتمندانه آن، ساعت 17:10 دوشنبه پادگان برانیت را با 2 فروند موشک “فلق” مورد حمله قرار دادند. شب آنها مستقیما مورد اصابت قرار گرفتند.

خبرنگار الجزیره همچنین از شلیک 5 موشک از جنوب لبنان به سمت یکی از مواضع ارتش رژیم صهیونیستی در منطقه اشغالی «اسبة الجلیل» خبر داد.

از سوی دیگر توپخانه رژیم صهیونیستی اطراف شهرهای «تیرهرفه»، «مجدالزون»، «وادی حسن»، «الجبین»، «الطیبه»، «حولا»، «رشیا العل» را گلوله باران کرد. -فخر» و «الفردیس» در جنوب لبنان.

همچنین جنگنده های رژیم صهیونیستی شهرهای «الطیبه»، «سلام» و «مارون الرأس» را بمباران کردند.

ارتش رژیم صهیونیستی همچنین مدعی شد که به دو ساختمان نظامی حزب الله لبنان در منطقه «یارون» در جنوب لبنان حمله کرده است.

کمی پیشتر حزب الله لبنان اعلام کرد که مرکز تجمع دشمن صهیونیستی در قلعه حونین و حومه پادگان آزوریت را با موشک و سلاح های مناسب مورد حمله قرار داده است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=190695

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.