افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 24 September , 2024
4

تحلیل فنی قیمت اتریوم؛ 5 مه 1402

  • کد خبر : 19069
تحلیل فنی قیمت اتریوم؛  5 مه 1402

قیمت اتریوم پس از رسیدن به چندین رکورد پایین تر از روند صعودی خود در برابر بیت کوین در ماه آوریل عقب نشینی کرد. در این مقاله به بررسی نمودار ETH/BTC و تجزیه و تحلیل نمودار روزانه اتریوم می پردازیم. بر اساس تحلیل کوین تلگرافنمودار اتریوم/بیت‌کوین از سقف محلی 7 روز پیش خود در 0.0709، […]

قیمت اتریوم پس از رسیدن به چندین رکورد پایین تر از روند صعودی خود در برابر بیت کوین در ماه آوریل عقب نشینی کرد. در این مقاله به بررسی نمودار ETH/BTC و تجزیه و تحلیل نمودار روزانه اتریوم می پردازیم.

بر اساس تحلیل کوین تلگرافنمودار اتریوم/بیت‌کوین از سقف محلی 7 روز پیش خود در 0.0709، معادل 5.5 درصد بیت کوین کاهش یافته است. در همین مدت، قیمت اتریوم حدود 12 درصد و قیمت بیت کوین حدود 7 درصد کاهش یافته است.

نمودار ارزش اتریوم در برابر بیت کوین؛ Daily I-frame – منبع: Trading View
500 میلیون رایگان Baby Dodge
فقط با ثبت نام در Bitland Exchange 500 میلیون جایزه سگ بچه دریافت کنید!

ثبت نام

در نمودار بالا، اتریوم در حال حاضر بالای منحنی EMA 50 روزه (منحنی قرمز) در محدوده 0.0672 BTC قرار دارد. با این حال، اگر رفتار قیمتی این نمودار در ماه گذشته تکرار شود، این نمودار می تواند به زیر منحنی حمایت خود سقوط کند.

همانطور که در تصویر بالا مشاهده می شود، نمودار ETH/BTC در ماه مارس پس از آزمایش مقاومت متحرک نمایی 200 روزه (منحنی آبی) کاهش شدیدی را تجربه کرد و همچنین به زیر منحنی قرمز رسید.

اگر این رفتار در این ماه تکرار شود، می توان تا پایان ماه (در 5 روز) هدف 0.0627 BTC را برای اتر در نظر گرفت که حدود 7٪ کمتر از سطح فعلی است.

این هدف قیمت با پشتیبانی خط روند صعودی اتریوم در نمودار 3 روزه ETH/BTC (تصویر زیر) که از ژوئن 2022 تا کنون ترسیم شده است، همپوشانی دارد.

نمودار بازه زمانی 3 روزه ETH-BTC
نمودار اتریوم/بیت کوین؛ بازه زمانی 3 روزه – منبع: نمای معاملاتی

تحلیل فنی نمودار قیمت اتریوم

خریداران اتریوم توانستند با موفقیت تصحیح اتر را در 1842 دلار مطابق با سطح اصلاحی فیبوناچی 38.2% متوقف کنند، با این حال، در سد مقاومتی 1913 دلار (EMA 20 روزه) شکست خوردند.

نمودار قیمت یک روزه اتریوم
نمودار قیمت اتریوم – بازه زمانی 1 روزه – منبع: TradingView

خرس‌ها در تلاشند تا با پایین آوردن قیمت اتر به زیر SMA 50 روزه در 1799 دلار، موقعیت خود را تقویت کنند. اگر فروشندگان بتوانند این مرحله را پشت سر بگذارند، می توان یک هدف قیمتی 1663 دلاری را که مطابق با سطح اصلاحی فیبوناچی 61.8 درصد است، برای اتریوم متصور شد.

از سوی دیگر، اگر قیمت ETH بتواند بالاتر از میانگین متحرک ساده 50 روزه یا سطح اصلاحی فیبوناچی 50 درصد در 1754 دلار حرکت کند، نشان می دهد که این سطح یک حمایت قوی و منطقه خرید قوی برای اتر بوده است. شکستن و بسته شدن قیمت بالاتر از میانگین متحرک 20 روزه به نفع خریداران خواهد بود.

  • پشتیبانی اصلی قیمت اتریوم کجاست؟

در نمودار روزانه قیمت اتریوم، پشتیبانی های اصلی در سطوح 1799 دلار و 1754 دلار قرار دارند. همچنین سطح 0.0627 در برابر قیمت بیت کوین، حمایت بلندمدت اتریوم خواهد بود که از ژوئن 1401 حفظ شده است.

  • در صورت افزایش قیمت، اهداف قیمت اتر کجا هستند؟

اگر خریداران بتوانند متحرک متحرک نمایی 20 روزه را بشکنند و آن را نگه دارند، می توان اهداف قیمتی 2000 دلار و 2200 دلار را برای اتریوم متصور شد.

مطالب منتشر شده در این مقاله تنها ترجمه منبع خبر بوده و توصیه ای به خرید و فروش ارزهای دیجیتال نمی باشد.

{“@context”:”https://schema.org”،”@type”:”FAQPage”،”mainEntity”:[{“@type”:”Question”,”name”:”حمایت اصلی قیمت اتریوم در کجا قرار دارد؟”,”acceptedAnswer”:{“@type”:”Answer”,”text”:”در نمودار روزانه قیمت اتریوم حمایت‌های اصلی در سطوح ۱۷۹۹ دلار و ۱۷۵۴ دلار قرار دارند. همچنین سطح ۰.۰۶۲۷ در برابر قیمت بیت کوین، حمایت بلند مدت اتریوم خواهد بود که از خرداد ۱۴۰۱ تاکنون حفظ شده است.”}},{“@type”:”Question”,”name”:”اهداف قیمتی اتر در صورت رشد قیمت در کجا قرار دارد؟”,”acceptedAnswer”:{“@type”:”Answer”,”text”:” اگر خریداران بتوانند میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه را شکسته و حفظ کنند، می‌توان اهداف قیمتی ۲۰۰۰ دلار و ۲٬۲۰۰ دلار را برای اتریوم متصور شد.”}}]}

خبر فوق به نقل از رسانه اسمارتک نیوز در وبسایت اسمارتک نوشته شده است در تاریخ 2023-04-25 11:34:00

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=19069

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.