افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 28 September , 2024
2

اعتزیری: اگر سیدجلال 5 هفته دیگر سرمربی پرسپولیس شود تعجب نکنید/درویش پایان فصل را نخواهد دید – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 190637
اعتزیری: اگر سیدجلال 5 هفته دیگر سرمربی پرسپولیس شود تعجب نکنید/درویش پایان فصل را نخواهد دید – پرسپولیس نیوز

مهاجم سابق تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است مدیرعامل باشگاه پرسپولیس پایان فصل را نخواهد دید. سهراب عثیری در گفت وگو با تسنیم درباره انتخاب اسمار لوس ویرا به عنوان سرمربی جدید پرسپولیس اظهار داشت: همه این اتفاقات قابل پیش بینی بود و خیلی ها از قبل می دانستند که رضا درویش مدیرعامل باشگاه به دنبال […]

مهاجم سابق تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است مدیرعامل باشگاه پرسپولیس پایان فصل را نخواهد دید.

سهراب عثیری در گفت وگو با تسنیم درباره انتخاب اسمار لوس ویرا به عنوان سرمربی جدید پرسپولیس اظهار داشت: همه این اتفاقات قابل پیش بینی بود و خیلی ها از قبل می دانستند که رضا درویش مدیرعامل باشگاه به دنبال چه چیزی است. در مورد عدم حضور برونکو باید گفت که باشگاه پرسپولیس در گذشته در پرداخت مالیات و بدهی این مربی رفتار خوبی نداشت و طبیعی بود که برونکو پاسخ منفی به پرسپولیس بدهد.

وی ادامه داد: برانکو مربی بسیار باهوشی است و مشخص بود که این پیشنهاد را نمی پذیرد. او می دانست که با این شرایط نباید به پرسپولیس بیاید. در ادامه درویش از ابتدا می خواست اسمار را به عنوان سرمربی انتخاب کند و در این مدت نمایش هایی برای باشگاه برگزار شد تا به هواداران بگوید ما تمام تلاش خود را کردیم اما پرسپولیسی ها بسیار باهوش هستند و همه چیز را می دانند. اگر باشگاه با مشکل مالی مواجه نبود چرا یحیی گل محمدی را از دست داد و اگر با مشکل مالی مواجه بود چگونه به دنبال جذب مربی خارجی بود؟

مهاجم سابق تیم فوتبال پرسپولیس همچنین خاطرنشان کرد: همه ما دوست داریم اسمار در پرسپولیس نتیجه بگیرد اما اگر نتیجه نگیرد رضا درویش پایان فصل را در پرسپولیس نخواهد دید چرا که هواداران از او خیلی ناراحت هستند. اقدامات در ماه های گذشته به هر حال همه احتمالات را باید در نظر گرفت و تعجب نکنید اگر سیدجلال حسینی پنج هفته دیگر سرمربی پرسپولیس شود! متاسفانه درویش هیچ اقدامی برای خوشحالی هواداران پرسپولیس انجام نداد و تمام کارهایش در هفته های اخیر نمایشی بود.

اعتزیری در پایان تصریح کرد: شنیدم بازیکنان به باشگاه گفته اند که اسمار باید سرمربی پرسپولیس شود! اگر این درست است، اسمار چگونه می خواهد بازیکنان و تیمش را کنترل کند؟ اگر بازیکن در انتخاب مربی نقش داشته باشد، آینده تیم چه می شود؟ اگر پرسپولیس نتیجه ای نگیرد باشگاه چه پاسخی می خواهد به هواداران بدهد؟ پیش بینی من این است که درویش پایان فصل را در پرسپولیس نبیند اما امیدوارم این تیم نتیجه بگیرد و هوادارانش را خوشحال کند.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)