افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
1

اگر به خاطر زیبایی این کار را کردی، نصف عمرت از بین رفت / گوشتت را از چیزهای بد پر کردی.

  • کد خبر : 190586
اگر به خاطر زیبایی این کار را کردی، نصف عمرت از بین رفت / گوشتت را از چیزهای بد پر کردی.

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- خوب زیبایی چیزی است که همه مردم دوست دارند داشته باشند. این نوع زیبایی که می گوییم با زیبایی متفاوت است و در این نوع زیبایی هم زن و هم مرد آرزوی آن را دارند. مثلا همه دوست دارند موهایشان زیبا باشد! این چیزی ذاتی […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- خوب زیبایی چیزی است که همه مردم دوست دارند داشته باشند. این نوع زیبایی که می گوییم با زیبایی متفاوت است و در این نوع زیبایی هم زن و هم مرد آرزوی آن را دارند. مثلا همه دوست دارند موهایشان زیبا باشد!

این چیزی ذاتی است که مهم نیست در چه کشور، مذهب یا ظاهری زندگی می کنید. برخی از اقلام برای همه خوب است و برخی زشت! به همین دلیل است که همه ما به دنبال آن می گردیم، حتی اگر ناخودآگاه باشد!

اما در این میان، برخی از مواردی که ما خوانده ایم یا شنیده ایم و شنیده ایم اشتباه است و عموم مردم فکر می کنند حق با آنهاست. این موارد اشتباه دقیقاً همان مسیر اشتباهی است که یک نفر رفت و بقیه چشم بسته رفتند! چی میگی؟ در ادامه با برخی از باورهای غلط در مورد زیبایی آشنا می شویم و دلایل آنها را درک می کنیم. پس با ما همراه باشید

اگر موهایتان را کوتاه کنید، سریعتر و بلندتر رشد می کنند!

احتمالا از دوران کودکی شنیده اید که گوش دادن به گوش های ما باعث رشد موهایتان می شود، اما باید بگوییم که این یک باور غلط است! کوتاه کردن گهگاهی مو می تواند از موخوره جلوگیری کند، اما این دلیل نمی شود موهای شما بلند یا پر شوند. مزایای کوتاه کردن مشخص است: به شما کمک می کند موهایی سالم تر، درخشان تر و البته قوی تر داشته باشید. اما حقیقت این است که مو از ریشه رشد می کند، بنابراین وقتی پای آن را نوازش می کنید، هرگز نمی توانند سریعتر یا پرتر رشد کنند.

اگر هر روز آرایش کنید پوستتان آسیب می بیند!

خب شاید بعد از دیدن این تیتر بتوانید حرف های پدر را بگویید. بدیهی است که اگر هر روز آرایش کنیم به پوست خود آسیب می رسانیم! خب باید به شما دوست عزیز بگوییم که سخت در اشتباهید چون میزان استفاده از لوازم آرایشی مهم نیست مهم استفاده صحیح است. در واقع آرایش روزانه برای پوست شما و من ضرری ندارد و کاری که می کند این است که آرایش خود را به درستی پاک نمی کنید و کثیفی روی پوست شما می ماند!

از طرفی حتما از لوازم آرایشی باکیفیت استفاده کنید تا پوستتان خشک نشود و فراموش نکنید که قبل از خواب صورتتان را خوب بشویید.

همه چیز در مورد آرایش صورت

شما به دلیل آلودگی جوش می دهید

خب، خیلی ها معتقدند که آلودگی باعث ایجاد جوش در شما می شود! گرچه اینطور نیست و آنچه واقعیت دارد این است که شما آکنه دارید زیرا دلیلی به نام عوامل هورمونی و ژنتیکی وجود دارد! مراقب باشید زیاده روی نکنید، زیرا شستن بیش از حد صورت باعث تحریک پوست و در نهایت ایجاد جوش می شود.

پوشش جلوگیری از جوش بالا

محصولات پوست ارگانیک بهترین هستند!

ثابت نشده است که محصولات پوستی اگر طبیعی باشند، لزوماً می توانند بهتر عمل کنند. حقیقت این است که همه مواد طبیعی نمی توانند مفید باشند و حتی می توانند محرک یا حساسیت زا باشند که چیز خوبی نیست و حتی برخی از آنها می توانند سمی باشند! بدانید که همه چیزهای طبیعی مانند پوست خیار را نمی توان روی پوست مالید و مفید باشد.

7-27

چند وقت یکبار باید اجازه بدهم ناخن هایم هوا بیرون بیاید و آنها را لاک نکنم!

برخی معتقدند اگر برای مدت طولانی از لاک استفاده می کنند، نباید مدتی از آن استفاده کنند تا ناخن هایشان نفس بکشد. در حالی که این باور اشتباه و غیر ضروری است، باید بین هر لاک زدن مدت زیادی صبر کنید و احساس راحتی کنید که لاک بزنید. از آنجایی که ناخن ها بخشی از بدن هستند که نمی توانند نفس بکشند، استراحت دادن به ناخن ها از تجمع قارچ ها و باکتری ها جلوگیری می کند.

میخک بهاری



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=190586

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.