افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
2

قد بلند یا کوتاه، دوست داری کدوم باشی؟ مطابق نمودار لباس بپوشید و بپوشید، آن را نپوشید، آنقدر که فکر می کنید قد بلند باشید.

  • کد خبر : 190563
قد بلند یا کوتاه، دوست داری کدوم باشی؟  مطابق نمودار لباس بپوشید و بپوشید، آن را نپوشید، آنقدر که فکر می کنید قد بلند باشید.

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- خوش تیپ بودن این روزها بسیار راحت تر از گذشته است زیرا اطلاعات افراد در مورد استایل های مختلف و نحوه ست کردن لباس ها افزایش یافته است و می توانند آن ها را امتحان کنند و سپس استایلی را انتخاب کنند که بیشتر به […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- خوش تیپ بودن این روزها بسیار راحت تر از گذشته است زیرا اطلاعات افراد در مورد استایل های مختلف و نحوه ست کردن لباس ها افزایش یافته است و می توانند آن ها را امتحان کنند و سپس استایلی را انتخاب کنند که بیشتر به آن می آید، اما در این نیمه مشکل وجود دارد. که گاهی آدم در دنیای مد گیج می شود، چون امروزه خیلی چیزها مد می شوند و بلافاصله از مد می افتند، به طوری که آدم نمی داند کدام یک را دنبال کند، اما در این میان بهتر است از مد روز پیروی کند. منفجر شد، اما نه آنقدر که به آن معتاد شوی و جز لباس های شیک چیزی نپوشی، چون آن وقت خراب می شوی! همچنین باید به موضوع دیگری که فیزیک بدنی شماست توجه کنید، مثلا اگر بازوهایتان خیلی چاق است باید لباس مناسبی را برای بازوهای چاق انتخاب کنید تا بدنتان را متعادل نشان دهد.

در کل تعادل در هر تمی بسیار خوب است و باید رعایت شود پس مد را متعادل دنبال کنید تا بتوانید با لباس و استایل متعادل فیزیک خود را نشان دهید. بنابراین، برای مثال اگر می خواهید قد خود را نشان دهید، باید به دنبال لباس مناسب برای خانم های کوتاه قد باشید، اما در این مقاله می خواهیم به دوستانی که می خواهند قد خود را نشان دهند، توصیه هایی داشته باشیم که بدون شک ممکن است عجیب است، زیرا قد بلند بودن واقعاً نعمت بزرگی است، اما برخی از افراد دوست دارند بامزه و کوچک دیده شوند که این یک سلیقه است. حال در این مطلب شما را با لباس هایی آشنا می کنیم که پایین به نظر می رسند. قد که از دو جهت می تواند مفید باشد: برای خانم هایی که می خواهند کوتاه قد دیده شوند و برای خانم هایی که می خواهند قدبلند دیده شوند یعنی لباس کوتاه نپوشند و قد بلند بپوشند.

شلوار یکی از لباس هایی است که قد را کوتاه جلوه می دهد

خوب، اگر می خواهید کمی کوتاه و ریز به نظر برسید، پیشنهاد می کنیم به سراغ آن دسته از شلوارهایی بروید که در ناحیه مچ پا کش دارند و در نتیجه قد شما را کوتاهتر نشان می دهند، پس بهتر است شلوار بخرید. شلوارهایی که آستین های آن در قسمت پایین و پاچه دوخته شده است یا اگر شلوارتان منظم است، می توانید با تا زدن تا مچ پا یا کمی بالاتر آن را کوتاه کنید.

لباسی که قد کوتاه را نشان می دهد.

لباس یا لباس چند رنگ با راه راه های افقی که قد کوتاه را نشان می دهد.

لباس هایی که تک رنگ یا راه راه هستند می توانند قد شما را نشان دهند و از حد معمول بلندتر به نظر برسند، بنابراین به کسانی که می خواهند قد بلندتر به نظر برسند توصیه می شود آنها را بپوشند، اما برای افرادی که می خواهند کوتاه قدتر به نظر برسند توصیه می کنیم لباس های رنگارنگ را انتخاب کنند و لباس بپوشند. با خطوط افقی، زیرا خطوط افقی به جای اینکه طول را بیشتر نمایان کنند، آن را کمتر دیده می شود و در عوض عرض، بیشتر نشان می دهد که در نتیجه این خطای دید، قد شما در نهایت کوتاه به نظر می رسد. .

در مورد رنگ هم باید بگوییم که شنبه و چهارشنبه به استایل خود نباشید، فقط لباس های همرنگ نپوشید، مثلا آبی روشن را با آبی تیره تر از آن ترکیب نکنید. اما رنگ های متضاد یا مکمل را انتخاب کنید: آبی را متناسب با آن برش دهید.

لباسی که قد کوتاه را نشان می دهد.

لباس های بلند شما را کوتاه نشان می دهد

آن لباس هایی که بلند هستند مثل پیراهن و کاپشن قد شما را می شکند البته با این قید که رنگی کاملاً متفاوت با رنگ شلوارتان دارند که در نهایت باعث کوتاهتر به نظر رسیدن پاهایتان می شود. برای ایجاد تمایز بین بالاتنه و پایین تنه می توانید آن کت های تا کمر را در بالا بپوشید، مثلاً ماکسی بپوشید که مدت ها بعد از روش کت تا کمر است و سپس تونیک هایی با رنگ های کاملاً متفاوت بپوشید.

لباسی که قد کوتاه را نشان می دهد.

اگر دوست دارید زیبا و خوش تیپ باشید صفحه مد ما را دنبال کنید.



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=190563

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.