افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 28 September , 2024
4

داریفرد: با آن افتخارات چطور از گل محمدی به دستیارش رسیدی؟ / درجا نمی جنگیم، حداقل عقب نشینی نمی کنیم – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 190514
داریفرد: با آن افتخارات چطور از گل محمدی به دستیارش رسیدی؟  / درجا نمی جنگیم، حداقل عقب نشینی نمی کنیم – پرسپولیس نیوز

پیشکسوت تیم پرسپولیس گفت: کارنامه اسمار را دیدم، در تیم هایی که حضور داشته نتایج وحشتناکی گرفته است. بهروز در حاشیه مراسم سومین سالگرد مهرداد میناوند با بیان اینکه اسمار به عنوان سرمربی جدید پرسپولیس انتخاب شد، گفت: فکر می کنم اگر درویش در نشست خبری می گفت می خواهم پدر پرسپولیس را برکنار کنم، […]

پیشکسوت تیم پرسپولیس گفت: کارنامه اسمار را دیدم، در تیم هایی که حضور داشته نتایج وحشتناکی گرفته است.

بهروز در حاشیه مراسم سومین سالگرد مهرداد میناوند با بیان اینکه اسمار به عنوان سرمربی جدید پرسپولیس انتخاب شد، گفت: فکر می کنم اگر درویش در نشست خبری می گفت می خواهم پدر پرسپولیس را برکنار کنم، مردم قبول می کردند. بهتر. . درویش اسم ها را کنار هم گذاشت و همه خوشحال شدیم، بال بلند کردیم، یحیی گل محمدی رفت، مربی بهتری می آید. بعد به دستیارش می رسیم، من برای عثمر احترام خاصی قائلم، هر انسانی در هر مقامی قابل احترام است، اما اسم هایی که درویش معرفی کرد چه شد؟

پیشکسوت تیم پرسپولیس اضافه کرد: به دستیار یحیی گل محمدی رسیدیم که سابقه نداشته و هیچ جا نتیجه خوبی نگرفته است. پذیرش مربی بر اساس حرف سه بازیکن فاجعه است. به جایی رسیده ایم که بازیکنان سرمربی تیم را تعیین می کنند. آقای درویش شجاع باش و بگو 4 بازیکن از تو خواسته اند که مربی اسمار شوی. بهتر است نام بازیکنان ذکر نشود اما خود درویش هم این را می داند. شاید بسیاری از افراد متوجه شده باشند که کدام بازیکنان در مصاحبه ها نقش داشته اند. من در فوتبال ندیده بودم که سرمربی تیم را بازیکنان تعیین کنند و خوشبختانه دیدم.

لیدر فرد درباره انتظاراتش از سرمربی عثمر در پرسپولیس گفت: کارنامه عثمر را دیدم، در تیم هایی که حضور داشته نتایج وحشتناکی گرفته است. شباب الاهلی تیم دوم خود را بر تن کرد و پرسپولیس 5 گل به امارات واگذار کرد. چگونه با آن افتخارات از یحیی گل محمدی به دستیار او رسیدید؟ حتی اگر این تیم نتیجه نگیرد، اسمار و درویش از پرسپولیس می روند و هیچ اتفاقی نمی افتد. نتایج، خاطرات و تاریخ برای هواداران و برای پرسپولیس باقی می ماند.

پیشکسوت تیم پرسپولیس عنوان کرد که درویش نمی خواست به مربیان بعدی بدهی بدهد و به همین دلیل اسمار به عنوان سرمربی این تیم انتخاب شد. یک سری صحبت ها مثل بازی با شعور مردم است، مثل اسم هایی که برای تیم انتخاب می کنند. گل محمدی رفت و اسامی را به عنوان گزینه کنار هم گذاشت. می دانستم یک مربی متوسط ​​ایرانی یا دستیار گل محمدی پیدا می کنیم.

درویش تاکید کرد که اگر گواردیولا سرمربی پرسپولیس شود دو ماه زمان نیاز دارد تا تیم را بشناسد و حتی اگر سه بازی تا پایان فصل باقی مانده باشد، نتیجه می گیرد. لااقل تغییر و پیشرفت را می بینیم، به آنها نمی گوییم پیشرفت کنید، حتی به عقب هم نمی رویم، حداقل به عقب نمی رویم، همینطور جلو می رویم، در چند سال آینده به حشمت مهاجرانی می رسیم. ، محمد مایلی کهن و علی پروین.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)