افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
2

ما امنیت پاکستان را امنیت ایران و منطقه می دانیم.

  • کد خبر : 190365
ما امنیت پاکستان را امنیت ایران و منطقه می دانیم.

به گزارش بازار، حسین امیرعبداللهیان در نشست خبری مشترک با جلیل عباس جیلانی وزیر امور خارجه پاکستان با بیان اینکه دو کشور طی سال های اخیر شهدای زیادی را در جنگ با تروریسم تقدیم کرده اند، اظهار داشت: این دو کشور طی سال های اخیر شهدای زیادی را تقدیم می کنند. وی افزود: تروریست ها […]

به گزارش بازار، حسین امیرعبداللهیان در نشست خبری مشترک با جلیل عباس جیلانی وزیر امور خارجه پاکستان با بیان اینکه دو کشور طی سال های اخیر شهدای زیادی را در جنگ با تروریسم تقدیم کرده اند، اظهار داشت: این دو کشور طی سال های اخیر شهدای زیادی را تقدیم می کنند.

وی افزود: تروریست ها در مرزهای ایران و پاکستان مورد حمایت اشخاص ثالث هستند و هیچ گاه خیرخواه روابط ما نیستند.

امیرعبداللهیان تاکید کرد که ما با صدای بلند می گوییم ایران و پاکستان هرگز اجازه نخواهند داد تروریست ها به روابط و امنیت مرزهای ما آسیب بزنند.

وی تاکید کرد: مبارزه موثر با تروریسم توسط دو کشور اجتناب ناپذیر است و توافق کردیم که مرزهای دو کشور را به مرزهای اقتصاد، توسعه و رفاه مردم ساکن در دو سوی مرز تغییر دهیم.

وزیر امور خارجه کشورمان افزود: در سایه همکاری قوی تهران و اسلام آباد اجازه نمی دهیم تروریست ها امنیت دو کشور و امنیت دو ملت را به خطر بیندازند.

وی اعلام کرد: دعوت رسمی آیت الله رئیسی برای سفر به پاکستان را از سوی دولت این کشور دریافت کرده ایم، بنابراین امروز توافق کردیم که در این برنامه با هم همکاری کنیم تا در آینده این سفر به کشور دوست و برادر پاکستان انجام شود. سال ها. آینده.

حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران صبح امروز به دعوت همتای پاکستانی خود در راس یک هیات عالی رتبه سیاسی، نظامی و امنیتی وارد اسلام آباد پایتخت این کشور شد. فردا دوشنبه است).

وی صبح امروز با جلیل عباس جیلانی همتای پاکستانی خود دیدار کرد و به دنبال آن نشست هیات‌های عالی رتبه ایران و پاکستان برگزار شد.

دیدار انورالحق کاکر نخست وزیر و ژنرال سید عاصم منیر فرمانده ارتش پاکستان از دیگر برنامه های وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در سفر رسمی یک روزه خود به اسلام آباد خواهد بود.

این سومین سفر امیر عبداللهیان به عنوان وزیر امور خارجه به پاکستان از آغاز به کار دولت سیزدهم است. وی در تابستان امسال سفری دو روزه به اسلام آباد و کراچی در رأس یک هیئت بلندپایه سیاسی-اقتصادی داشت.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=190365

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.