افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 21 October , 2024
4

تزیین فرش مدرن/ می گفتند هرکس فرش ابریشمی دارد پولدار است. با این مدل احساس لوکسی خواهید داشت

  • کد خبر : 190356
تزیین فرش مدرن/ می گفتند هرکس فرش ابریشمی دارد پولدار است.  با این مدل احساس لوکسی خواهید داشت

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانانیوز- امروزه همه به نوعی علاقه دارند که خانه خود را با وسایل و وسایل زیبا شیک و دیدنی کنند که گاهی ممکن است و گاهی نه، زیرا دیگر آن دورانی نیست که همه به آن تکیه کنند. گذشته باید طبق سلیقه خودش پیش برود. و […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانانیوز- امروزه همه به نوعی علاقه دارند که خانه خود را با وسایل و وسایل زیبا شیک و دیدنی کنند که گاهی ممکن است و گاهی نه، زیرا دیگر آن دورانی نیست که همه به آن تکیه کنند. گذشته باید طبق سلیقه خودش پیش برود. و امروزه برخی از قوانین دکوراسیون مانند اصول چیدن فرش به سبک مدرن را همه می دانند، اما امروزه با قدیم تفاوت زیادی دارند. بدون فرش نمی توان رفت، در حالی که امروزه دکوراسیون ساده و کاربردی را انتخاب می کنند و به نوعی دکوراسیون های سبک مدرن بسیار بی صدا هستند و دیگر سر و صدایی در آنها نیست.

البته در این بین تنوع وسایل زیاد شده مثلا با اینکه دکوراسیون خیلی آرام شده اما سلیقه ها کمی مشخص شده مثلا در حالی که بعضی ها از فرش پتینه شده برای خون خود استفاده می کنند. افرادی که اصلاً آن را نمی شناسند، برای آنها سؤال این است که فرش پتینه چیست و حق با آنهاست، زیرا مدهای جدید نام های جدیدی دارند و نمی توان همه آنها را شناخت، اما ما نیز تأکید می کنیم. جهل زیاد خوب نیست، پس تا آنجا که لازم است از مدهای روز آگاه باشید. حال در این مطلب می خواهیم از دکوراسیون فرش های مدرن که این روزها طرفداران زیادی دارد برایتان بگوییم که شاید برایتان مفید باشد. همچنین نمونه هایی از مدل های جدید فرش مدرن موجود در بازار را برای شما قرار داده ایم پس با ما همراه باشید.

ویژگی های دکوراسیون مدرن

می توان گفت دکوراسیون و چیدمان مدرن در دهه 60 ظهور کرد و به تدریج از همان سال ها طرفداران بی شماری را به خود جذب کرد، زیرا در این مدل دکوراسیون، خودنمایی وجود نداشت و فضای مورد نظر بسیار ساده سامان می یافت. این محیط که امروز هم به همین شکل است و شاید بهتر از گذشته است، زیرا در ترافیک مغزی که وجود دارد، خانه ای آرام با حداقل چیدمان و چیدمان ضروری که در آن از گیاهان به ویژه استفاده می شود بسیار ضروری است و حتی در این روزها که اندازه خانه ها کوچکتر و کوچکتر می شود، جایی برای دکوراسیون کلاسیک و شلوغ نیست، زیرا با قرار دادن وسایل زیاد در یک فضای کوچک احساس خفگی در فرد ایجاد می کند، بنابراین سبک مدرن می تواند نیازهای ضروری و مدرن را برآورده کند. از انسانیت

بنابراین تمام عناصری که در سبک دکوراسیون مدرن استفاده می شود رنگ و بوی سادگی دارند و خبری از عناصر مجلل و مجلل در این سبک نیست و این موضوع حتی در مورد فرش نیز صدق می کند مثلا در این یو دون. فرش های مجلل را در چیدمان خود طوری نبینید که گویی زیر پای پادشاهان است. از دیگر مزیت های این دکوراسیون این است که از همه فضا نهایت استفاده را می کند، مثلاً اگر جای خالی باشد با هزار و یک چیز پر نمی شود، بلکه محیط را با یک گلدان شیک پر می کند و در در عین حال شلوغ نخواهد شد و در بیشتر موارد از رنگ های خنثی استفاده می شود که آرامش بیشتری را القا می کند.

دکوراسیون فرش مدرن

دکوراسیون فرش مدرن

دکوراسیون فرش مدرن

دکوراسیون فرش مدرن

در تزیین و انتخاب فرش مدرن باید به یک سری نکات توجه کرد که به شرح زیر است:

در دکوراسیون مدرن باید آن دسته از فرش هایی را انتخاب کنید که طرح های آرام و ساده ای دارند و این موضوع در فضاهای کوچک بسیار اهمیت دارد، زیرا اگر از این موضوع غافل شوید، مطمئن باشید که فضای شما غیرعادی است. کوچکتر به نظر می رسد.

در دکوراسیون مدرن سعی کنید رنگ های خنثی را برای رنگ فرش و مبلمان انتخاب کنید و سپس مقداری رنگ به بقیه عناصر اضافه کنید تا در فضا خسته نشوید، مثلا یک گلدان زرد را روی یک خاکستری قرار دهید. زمینه. تزئین و یک نقطه کانونی ایجاد کنید. .

دکوراسیون فرش مدرن

دکوراسیون فرش مدرن

برای انتخاب فرش مورد نظر خود باید هم ابعاد فضا و هم ابعاد فرش را در نظر بگیرید و فرشی را برای فضای خود انتخاب کنید که از چهار طرف از دیوارها فاصله داشته باشد و این فاصله در صورت یک فضای بزرگ حداقل چهل سانتی متر است و در فضاهای کوچک باید 20 سانتی متر باشد و پایه های جلویی مبلمان روی فرش قرار گیرد.

نکته ای در دکوراسیون مدرن وجود دارد که به جای پهن کردن یک فرش بسیار بزرگ در فضا، می توانید از چندین فرش با ابعاد کوچکتر استفاده کنید و به این ترتیب فضاهای ایجاد شده بین فرش ها جذاب و شیک می شود، دکوراسیون خود را اضافه کنید.

همچنین باید در نظر داشته باشید که در اتاق خواب اندازه فرش شما باید از اندازه تخت شما بزرگتر باشد به طوری که قسمتی از فرش خارج از تخت باشد تا زمانی که می خواهید از رختخواب بلند شوید پای شما به فرش برخورد کند. به جای زمین

دکوراسیون فرش مدرن

دکوراسیون فرش مدرن

اگر می خواهید یاد بگیرید که چگونه خانه خود را به زیبایی سازماندهی کنید، صفحه نمایش خانه ما را دنبال کنید.



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=190356

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.