افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
2

با رژ لب تمام شده چه کار کنم؟ به نظر می رسد تمام شده است، اما پر است، با این ترفند آن را هدر ندهید.

  • کد خبر : 190343
با رژ لب تمام شده چه کار کنم؟  به نظر می رسد تمام شده است، اما پر است، با این ترفند آن را هدر ندهید.

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانانیوز- امروزه بسیاری از خانم ها علاقه دارند با آرایش زیباتر شوند و حتما می دانید که کشور ما یکی از بزرگترین مصرف کنندگان لوازم آرایشی است، البته هیچکس با آرایش مشکلی ندارد، اما آن دسته از افرادی که واقعاً در حال بیراهه شدن هستند. با […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانانیوز- امروزه بسیاری از خانم ها علاقه دارند با آرایش زیباتر شوند و حتما می دانید که کشور ما یکی از بزرگترین مصرف کنندگان لوازم آرایشی است، البته هیچکس با آرایش مشکلی ندارد، اما آن دسته از افرادی که واقعاً در حال بیراهه شدن هستند. با وابسته شدن به آرایش، زیرا این افراد آمادگی بیرون رفتن بدون آرایش را ندارند که نشان از اعتماد به نفس پایین آنها دارد و امیدواریم شما جزو این افراد نباشید. حالا در همین حین می خواهیم یک سری از مقالات خود را به صرفه جویی در هزینه خرید لوازم آرایش اختصاص دهیم، به عنوان مثال در مقاله قبلی در مورد طرز تهیه یک بالم لب صحبت کردیم، می توانید به راحتی این مرطوب کننده لب را در خانه درست کنید. با ابزارهایی که عمدتاً باید انجام دهید و از آنها لذت ببرید.

شما می توانید با خود بگویید که حالا صرف یک مبلغ ماهیانه برای خرید لوازم آرایش چه چیزی را برای فرد کاهش می دهد؟ شما خودتان آن را با لوازم آرایشی و بهداشتی مطرح کنید و جدا از آن، یک موضوع دیگر وجود دارد و آن اینکه این مواد همه شیمیایی هستند و گاهی اوقات بسیاری از ما حتی از فرمولاسیون آنها چیزی نمی دانیم، مثلاً این صابون ابرو که این روزها بسیاری از افراد استفاده می کنند. از آن استفاده می کنند در برخی از نمونه های موجود در بازار پس از مدت کوتاهی باعث ریزش ابرو می شود که هیچکس دوست ندارد. پس اگر از موادی که در آن ریخته اید مطمئن هستید، چگونه می توانید آن را در خانه درست کنید؟ حالا از این بگذریم و به اصل این مقاله برویم، یعنی با رژ لب تمام شده چه کار کنم، احتمالاً همه یک یا دو رژ لب دارند، پس بیایید چند ترفند برای استفاده از آن رژ لب بدانیم، پس با ما همراه باشید. . بودن.

با رژ لب تمام شده چه کار کنم؟ با قطره های چشمی استریل احیا کنید.

یکی از پرکاربردترین محصولات برای احیای لوازم آرایشی مانند ریمل و خط چشم، قطره های چشمی هستند که حتما حداقل یک بار برای این منظور از آن استفاده کرده اید یا در جایی در مورد آن شنیده اید، حالا در مورد رژ لب مایع مدادی و احیای آن. مواد شاید برایتان جالب باشد که بدانید قطره های چشمی چگونه این کار را انجام می دهند، زیرا در قطره های چشمی ترکیبی از روغن های معدنی و گلیسیرین وجود دارد که قادر به رقیق کردن محصولات آرایشی مانند رژ لب مایع خشک هستند.

بنابراین می توانید دو تا سه قطره قطره چشمی را در ظرف رژ لب مایع آماده شده بریزید و در انتها خشک کنید و خوب تکان دهید و بعد از گذشت یک ربع تا بیست دقیقه مشاهده کنید که رژ لب شما شبیه پرایمر است. جدا شده است و می توانید دوباره از آن استفاده کنید. مزیت دیگر این روش این است که از ترک خوردن رژ لب روی لب جلوگیری می کند و ماندگاری آن را افزایش می دهد.

با رژ لب تمام شده چه کار کنم؟

با رژ لب تمام شده چه کار کنم؟ از روغن نارگیل استفاده کنید

یکی دیگر از موادی که در بسیاری از موارد برای پوست و مو استفاده می شود روغن نارگیل است که با آن حتی در خانه بالم لب درست می کنند و حالا می توانید از این ماده برای احیای رژ لب مایع خود که خشک و تمام شده است استفاده کنید، باید سه تا بریزید. چهار قطره این روغن را در ظرف رژ لب خود بریزید و آن را به مدت دو دقیقه به خوبی تکان دهید و سپس به مدت پنج دقیقه در حالت ثابت نگه دارید تا به حالت و حالت اولیه خود برگردد. همچنین باید اضافه کنیم که با استفاده از روغن نارگیل برای این منظور، به دلیل اینکه این ماده حاوی مواد مغذی است، از خشکی، حساسیت و ترک خوردن لب های خود جلوگیری کرده و همچنین رطوبت لب های خود را برای مدت طولانی حفظ خواهید کرد.

با رژ لب تمام شده چه کار کنم؟

با رژ لب تمام شده چه کار کنم؟ از سشوار استفاده کنید

یکی از راه های احیای رژ لب مایع که گران و آزاردهنده نیست، استفاده از سشوار است، زیرا باد گرم این دستگاه می تواند محتویات ظرف رژ لب را نرم کند تا بتوان دوباره از آن استفاده کرد. برای این کار کافی است رژ لب را به مدت سه تا پنج دقیقه در معرض باد سشوار قرار دهید و سپس خیلی راحت از آن استفاده کنید.

با رژ لب تمام شده چه کار کنم؟

اگر دوست دارید زیبا و خوش تیپ باشید صفحه مد ما را دنبال کنید.



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=190343

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.