افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
4

دنبال کنندگان: بیرانوند خوشحال است؟ مشکلی نیست که گلایه می کنند/ اگر قرار است به تیمی کمک کنند باید به پرسپولیس هم کمک کنند.

  • کد خبر : 19021

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در بازی دیروز اتفاق مهمی در زمین نیفتاد و اگر دوستان فکر می کنند اتفاقی افتاده می توانند در بازی های بعدی جبران کنند. افشین پیروانی در حاشیه دیدار امروز پرسپولیس مقابل تیم ملی جوانان کشورمان گفت: خدا را شکر ما پرسپولیسی هستیم. همیشه از ما انتظار پیروزی و قهرمانی […]

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در بازی دیروز اتفاق مهمی در زمین نیفتاد و اگر دوستان فکر می کنند اتفاقی افتاده می توانند در بازی های بعدی جبران کنند.

افشین پیروانی در حاشیه دیدار امروز پرسپولیس مقابل تیم ملی جوانان کشورمان گفت: خدا را شکر ما پرسپولیسی هستیم. همیشه از ما انتظار پیروزی و قهرمانی وجود دارد. دیروز یک بازی مهم مقابل استقلال داشتیم و هواداران تمام تلاش خود را کردند. برد در دربی خوشحال است و من واقعا از این برد لذت بردم. خوشحالی من بارها تمام شده بود.

وی در خصوص اعتراض استقلالی ها به قضاوت داور گفت: چیز خاصی ندیدم. اگر دوستان ببینند امیدوارم در بازی بعدی اشتباهات داوری تکرار نشود.

سرپرست پرسپولیس گفت: لطفا سوال بعدی را بپرسید!

وی در خصوص شانس قهرمانی پرسپولیس گفت: با این شرایط و مشکلاتی که داشتیم مشکلات ما مثل تیم های دیگر نیست. برخی تیم ها واقعاً نگرانی ندارند، اما ما جزو تیم های مشکل دار هستیم. پرسپولیس همیشه اینطور بوده، چه قبل از ما، چه زمانی که بازی می کردیم و چه الان، واقعا باید بودجه مشخصی داشت. یک تیم رقیب هم وجود دارد. خیلی خوب نیست که اول فصل پولی نباشد و در فصل قطره ای بخواهی بیایی. بحث پیمانکاری، تملک و تسهیلات وجود دارد. اینها موضوعات حاشیه ای است. اصل این است که ما باید به دنبال نتایج خودمان باشیم. ما کاری به تیم مقابل نداریم. ما بهترین کار را انجام می دهیم. با برد دیروز روحیه مان بهتر شد، به هر دو جام امیدواریم. برای قهرمانی در لیگ تلاش خواهیم کرد و نتایج خود را از دست نخواهیم داد.

پیروانی درباره تغییرات در هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: اگر دو سه ماه پیش این اتفاق می افتاد، هیچ بهانه ای وجود نداشت. امیدوارم اتفاق خاصی برای باشگاه پرسپولیس نیفتد.

پیروانی درباره تغییرات در هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: اگر دو سه ماه پیش این اتفاق می افتاد، هیچ بهانه ای وجود نداشت. امیدوارم اتفاق خاصی برای باشگاه پرسپولیس نیفتد. بهتر است بگویند 48 ساعت قبل از تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا و ناگهان مدیریت دو باشگاه عوض شود.

وی در خصوص دیدار پیش رو در جام حذفی مقابل گل گهر گفت: این دیدار مهم است. جام حذف جام عجایب است. انشاالله با روحیه ای که داریم پیروز می شویم و دور از غرور خواهیم بود.

یکی از دنبال کنندگان درباره پرسپولیسی ها گفت: ما بهترین هواداران دنیا را داریم. همه تیم ها قابل احترام هستند، اما ما اکثریت و بهترین هواداران را داریم. ما عاشق رنگ قرمز هستیم. هر کسی که قرمز می پوشد زیبایی خاص خود را دارد!

سرمربی پرسپولیس درباره اظهارات روز گذشته خود مبنی بر شکایت بازیکنان از پرداخت ها گفت: این صحبت من نبوده و شاید صحبت شخص دیگری بوده است، من گفتم اگر قرار است به تیمی کمک کنیم باید به ما هم کمک شود. 48 ساعت مانده به بازی بدهی خارجی یک تیم وجود دارد، ما هم بدهی خارجی و مشکلات مالی داریم، از ما حمایت کنید و کمکمان کنید، ما پرسپولیسی هستیم و بیشترین تعداد هوادار را داریم، افتخار می کنیم و از ما انتظار می رود. پشتیبانی.

وی در خصوص مشکلات ورزشگاه آزادی گفت: دیروز بلیت فروشی چندان راضی کننده نبود. دربی تهران باید کارآمد و پرطرفدار باشد، اما متاسفانه اینطور نبود. میگن 50-50 ولی دیروز 10-10 هم نبود! زیبایی فوتبال در هوادار بودن است. دیروز به طبقه دوم رفتند و هیچ اتفاقی نیفتاد. امیدواریم در بازی بعدی این اجازه را بدهند.

پیروانی درباره خوشحالی جنجالی بیرانوند و شکایت استقلالی ها به کمیته اخلاق گفت: دو سه صحنه بود که هر کدام اتفاق افتاد… بروند گزارش دهند. مشکلی نیست، اما همه به یک شکل خوشحال هستند. یکی ایستاده و یکی در حال حرکت خوشحال است که ما هم جزو کسانی بودیم که دیروز کوچ کردیم!

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=19021

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.