افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
1

سرمربی تیم ملی تاجیکستان: می خواهیم فینال را با ایران بازی کنیم – خبرگزاری به علاوه اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 190150
سرمربی تیم ملی تاجیکستان: می خواهیم فینال را با ایران بازی کنیم – خبرگزاری به علاوه اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار مهر در قطر، «پیتر سیگار وی در نشست خبری پس از صعود تیم ملی تاجیکستان به مرحله یک چهارم نهایی جام ملت های آسیا 2023 گفت: آرزوی بعدی من صعود مجدد به مرحله بعد است. فکر نمی کنم امشب در تاجیکستان کسی بخوابد. در آخرین دقیقه گل خوردیم اما بازیکنانم زود بلند […]

به گزارش خبرنگار مهر در قطر، «پیتر سیگار وی در نشست خبری پس از صعود تیم ملی تاجیکستان به مرحله یک چهارم نهایی جام ملت های آسیا 2023 گفت: آرزوی بعدی من صعود مجدد به مرحله بعد است. فکر نمی کنم امشب در تاجیکستان کسی بخوابد. در آخرین دقیقه گل خوردیم اما بازیکنانم زود بلند شدند و جنگیدند.

او با مقایسه تیمش با اسب‌های جنگجوی سیاه‌پوست گفت: ما یک بازی بسیار مهم را بردیم. 90 دقیقه جنگیدیم و توانستیم نتیجه خوبی بگیریم. از قبل می دانستم بازیکنانی دارم که معتقد بودند می توانند موفق شوند. هیچ کس نمی داند تا کجا می توانیم پیش برویم.

سرمربی کروات تیم ملی تاجیکستان در پاسخ به اینکه یکی از کاریزماتیک ترین مربیان جام است، یادآور شد: هیچ محدودیتی با بازیکنان ندارم، زیرا در هر بازی آنها مرا غافلگیر می کنند. آرزوی بعدی من این است که دوباره به دور بعد بروم. فکر نمی کنم امشب در تاجیکستان کسی بخوابد.

وی گفت: این شخصیت بازیکنان، مربی و کشور تاجیکستان است که با همه چیز می جنگد و تلاش می کند. یو یک قلب من اینجا تاجیکستان را دوست دارم. نمی دانم بعدش چه خواهد شد.

سیگار وی در پایان در پاسخ به سوال خبرنگار مهر مبنی بر اینکه آیا فکر می کنید با احتمال حضور تیم ایران زبان فینال فارسی شود، گفت: تیم ایران بازیکنان بسیار خوبی دارد و بسیار قوی. ما می خواهیم رویای بازی برای ایران محقق شود. در حال حاضر خوشحالیم که به رتبه اول صعود کردیم و هر اتفاقی ممکن است رخ دهد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=190150

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.